G:Kamala tauti (flunssa tai joku)

Tämäkin Menee Ohi

Aktiivinen jäsen
26.06.2007
2 207
0
36
Onko kellään tässä hiljan ollu tai parhaillaan flunssa(?) joka on kestänyt yli viikon ja imee kaikki voimat? Väsyttää helvetikseen ihan koko ajan. Pää kipeä. Räkä paksua ja sitkeää. Tuntuu kuin olis aivot ihan tahmeat. Kuumetta ei.

Siis onko jotain tämmöistä liikkeellä????

Mitä muita tauteja liikkeellä? vOitais listailla.

Kuvailit juuri minun arkeani viimeisen kahden viikon ajalta :snotty:
Väsyttää, väsyttää ja kolottaa, korvat lukossa, aivot tahmassa eikä tää taida helpottaa kuin juhannukseen mennessä |O

Miulla on kolmatta päivää kurkku kipeä ja kutiseva.Nenä vuotaa myös,öisin menee tukkoon.Kuumetta ei ole,vaikka vähän viluttaa/kolottaa.(voi olla että lämpötila normaalia korkeempi mut ei silti yli 37)

Joo minulla on ollut kuukauden päivät nuhaa ja yskää, välillä enemmän ja välillä vähemmän. Sitten tuli angina, korvatulehdus ja poskiontelotulehdus, kaikki yhtä aikaa. Lääkäri määräsi 10 päivän lääkekuurin, mutta ei auttanut. Sitten toinen lääkäri sanoi, että tuo lääke ei edes pure kyseisiin tauteihin...No sain uudet lääkkeet ja nyt alkaa olo kohentua. Myös ukko flunssan kourissa ja lapset oli myös, kaupanpäällisiksi heille myös silmätulehdukset. Alkaa jo kyllästyttää nää sairastelut.

Alkuperäinen kirjoittaja jarna36:
Onko kellään tässä hiljan ollu tai parhaillaan flunssa(?) joka on kestänyt yli viikon ja imee kaikki voimat? Väsyttää helvetikseen ihan koko ajan. Pää kipeä. Räkä paksua ja sitkeää. Tuntuu kuin olis aivot ihan tahmeat. Kuumetta ei.

Siis onko jotain tämmöistä liikkeellä????

Mitä muita tauteja liikkeellä? vOitais listailla.

:wave: kestänyt jo kuukauden

Hei räkänenät! Oletteko kokeilleet "sarvella" nenän huuhtelua kun on nuha ja tukkoinen olo? Minusta se ehkä vähän auttaa oloa, eikä tulisi aina sitä poskiontelotulehdusta, kuten olen tapoinani pitänyt... ;)

Ei helkkari!!!! Just mullakin korvat lumpsii, aamulla välillä särkee, räkä ei lopu ikinä...

Kun sattuu pääsemään lasten hoidolta joskus nukkumaan, siitä herääminen on kuin yrittäis kuolleosta nousta, tuntuu ettei vaan JAKSA.

Mikä kamala tauti tää on????

Meillä viel muutto sunnuntaina, voi apua!

Aloin jo pelätä et kuolo korjaa... :(

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Miulla on kolmatta päivää kurkku kipeä ja kutiseva.Nenä vuotaa myös,öisin menee tukkoon.Kuumetta ei ole,vaikka vähän viluttaa/kolottaa.(voi olla että lämpötila normaalia korkeempi mut ei silti yli 37)

täällä alkoi sama viime yönä.

Alkuperäinen kirjoittaja joulutonttu:
Hei räkänenät! Oletteko kokeilleet "sarvella" nenän huuhtelua kun on nuha ja tukkoinen olo? Minusta se ehkä vähän auttaa oloa, eikä tulisi aina sitä poskiontelotulehdusta, kuten olen tapoinani pitänyt... ;)

mun sarvikuono on jo muuttolaatikossa jossain :(

On käytössä.
Sen verran tainnu jeesata, ettei mitään pään onteloista oo alkanu särkemään.

No onneksi nää nuhat ja muut taudit on niin pitkäkestoisia, että ehtii hyvin muuttaakin välissä ja nuha sen ku jatkuu ja sarvea tarvitaan taas... :)

Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Kuvailit juuri minun arkeani viimeisen kahden viikon ajalta :snotty:
Väsyttää, väsyttää ja kolottaa, korvat lukossa, aivot tahmassa eikä tää taida helpottaa kuin juhannukseen mennessä |O

Tää on omituisinta että tuntuu kuin aivot olis sulaneet rääksi ja valuneet nenästä, mikään ajatus ei vaan toimi!!!! Siis tunnen itseni aivan pöntöksi koko ajan! Pelottavaa.... :|

No onneksi nää nuhat ja muut taudit on niin pitkäkestoisia, että ehtii hyvin muuttaakin välissä ja nuha sen ku jatkuu ja sarvea tarvitaan taas... :)

Onneksi? :laugh: Joo.

Juuri nostelin toista flunssa ketjua, joten nostelen tätäkin. mulla tämä
kurja pöpö nyt päällä, ja TODELLAKIN AIVOT ON TAHMASSA. Tosi pelottavan tuntuista, kun oikeesti tuntuu siltä ettei ajatus toimi, eikä keskittymiskyky riitä mihinkkän :(

jarna36: joko sulla tauti ohi? Kauan tuo aivojen tahmaisuus sulla kesti??

Mulla on kans. Nenä vuotaa mut onneksi ei kuumetta ole. Alkoi ihan tajunnan räjäyttävällä kurkkukivulla. Nyt on kestänyt se vajaan viikon, ei merkkejä laantumisesta.

Miehellä lievä versio kestänyt kuukauden.

Voi hitto, tuli nyt sit kunnolla tauti päälle!! Tällaista väsymystä ja voimattomuutta jo kolmatta päivää, eikä kunnolla tule flunssaa! Kurkku vain kipeä, ja hieman ääni maassa, sekä pikkuisen nenä tuntuu tukkoiselta. Isännän silmissä en edes kovin kipeän oloinen ole, mutta itsellä on olo sellainen kuin olis vakavampikin tauti, kun olen niin kuitti.

Alkuperäinen kirjoittaja niisk:
Voi hitto, tuli nyt sit kunnolla tauti päälle!! Tällaista väsymystä ja voimattomuutta jo kolmatta päivää, eikä kunnolla tule flunssaa! Kurkku vain kipeä, ja hieman ääni maassa, sekä pikkuisen nenä tuntuu tukkoiselta. Isännän silmissä en edes kovin kipeän oloinen ole, mutta itsellä on olo sellainen kuin olis vakavampikin tauti, kun olen niin kuitti.

Siis tarkoitin tuossa ekassa lauseessa että TULIS NYT TAUTI KUNNOLLA PÄÄLLE!

kestänny 3vko,,uutta saikkua sain taas,,,kuume ihan pienenpieni mutta yleiskunto on jo ihan menny,,ei pidä kyllä tolpat alla yhtään,,ihan hurja virus. Nyt on kuulemma ihan virallisesti tällänen pitkäkestoinen flunssa virus liikkeellä,,on kuulema muunto viirus,,eli kun luulit että paranit niin tulee vaa takasin jotenkin vähä muuttuneena,,,

samanlaista täälläkin jo marraskuun lopusta ollut,räkä roikkuu pitkin poskia :snotty: etenkin yöllä ja keuhkonrepaleet ihan loppu.ja todellakin mieles käyny et aivotko sielt nenäst ulos valuu kun ihan hönö olo ja kyl uni maistuu,yks päiväkin tuli 4h päiväunoset otettua |O ja viimeviikko meni sairaslomal korva-ja poskiontelotulehdusten kanssa ja yhtä kurja olo vieläkin :( nyt siit uutena oireena aamul töihin mennes et vesi tursuu silmist et hyvä ku eteensä näkee :ashamed:

Yhteistyössä