G: Joulukalenteri, suklaa-, krääsä- vai joku muu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ostin tällä viikolla ensimmäisen kerran krääsäkalenterin, Lego Kingdomin. Poika sai itse valita.

Ja pojalla on ikää 4,5 vuotta.

Mahdanko vielä ostaa itselle sen Muumi-kalenterin? Mieli tekisi.

Itse tehty kalenteri, johon tulee ainakin pääasiassa tehtäviä tai lauluja ja runoja (piparien leivontaa, adventtikynttilöiden sytytystä, joululaulujen opettelua, jouluaskartelua yms. juttuja) ja ehkä jotain pientä tavaraa tehtävään liittyen. Kuvakalenterin hankin varmaan toiseksi, olen hankkinut vuosia omaksi iloksenikin. Lapsi on tosin vasta hieman vajaa kolme, joten ei vielä ymmärrä suklaa- tai krääsäkalenterien päälle.

[QUOTE="tiiti";22306381]Itse tehty kalenteri, johon tulee ainakin pääasiassa tehtäviä tai lauluja ja runoja (piparien leivontaa, adventtikynttilöiden sytytystä, joululaulujen opettelua, jouluaskartelua yms. juttuja) ja ehkä jotain pientä tavaraa tehtävään liittyen.[/QUOTE]

Aivan ihana idea!

Disneyn prinsessa-kalenteri jossa sisällä kosmetiikkaa. Mä huomasin kalentereita netanttilan sivuilla, näytin ne likalle ja tuon sitten halus. On aika kallis, mutta joulu on kerran vuodessa. :D

[QUOTE="vieras";22306477]Aivan ihana idea![/QUOTE]

Kiitos :) Tuntuu, että tuon pienen kanssa, jota jo kovasti kiinnostaa joulu ja varsinkin tontut, tuo vois toimia paremminkin, kuin suklaa tai pikkutavarat. Mietin että jos koko kalenterin vielä sitoisi satuun, jota kerrottaisiin joka päivä pikkuisen eteen päin (johon siis ne tehtävätkin liittyisi) ja joka huipentuisi sitten jouluaattona.

Nuorempi lienee saa muumikalenterin, isompi on toivonut petshoppia. Mut sit taas sanos inhoovansa niitä.
Luultavasti raukat eivät saakaan niitä, vaan teen itse. Niin mä yleensä teen. Jotain pikkuleluja, viime vuonna laitoin niit taskulemmikkejä.
Ja jotain ei tavaraa myöskin luvassa, vaikkapa retki joulumarkkinoille :)

Uusimmat

Yhteistyössä