G: Joulukalenteri, suklaa-, krääsä- vai joku muu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Omatekoinen, äitini ompeli ja itse ostan esim. barbille jotakin, tarroja, kyniä, pikkuleluja (petshop, ponyt ym), koruja, meikkejä ym Tyttöjä ovat ja kalliiksi tulee, olisko jotain 100€ ja 3 tyttöä.

Tonttusukka ulko-ovella. Sinne tontut tuovat joulukuun ajan joka yö jotain pientä kivaa.

ip2.jpg

Viimeksi muokattu:
Meillä oli viime vuonna jokaiselle päivälle oma pikku paketti. Niissä oli esim. tarroja, jotain minikokoisia my little ponyja, tarroja, pinnejä, hiuslenkkejä, karkkiaskeja, uudet vesivärit jne.. Tänä vuonna taidan ostaa valmiin kalenterin. Katselin kaupassa tänään Hello Kitty kalenteri :hahmoja, sormuksia ym. 19.95 euroa, muumikalenteri: hahmoja 17 euroa, suklaakalenterit/karkkikalenterit 1-7 euroa...

[QUOTE="vieras";22274979]meille ostettiin Helinä-keiju kalenteri. sis. suklaata ja krääsää[/QUOTE]
mekin ostettiin tuo. :)

Viime vuonna oli vastaava prinsessa aiheinen, tuli kivoja tavaroita.

Itsetehdyt kalenterit, jossa on tulikkurasioita ja pusseja. Niihin sitten namia, purkkaa,tarroja,pikku eläimiä, pikku autoja, petshopeja ym. vähän iän ja kiinnostuksen mukaan.

Meillä on itsetehty. Meidän 3 lasta jakavat kalenterin, eli aina 3 päivän välein on oma avaamisvuoro. Esikoisen aikana kalenterista löytyy pet shoppeja, keksimmäinen löytää sieltä muumeja ja vauvalle varataan maissinaksuja :D

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Star Wars kalenteri isommalle. Pienemmälle en tiedä mikä sille sopisi, kun suklaa ainakin on pannassa ja on vielä niin pieni, ettei voi noita krääsäkalentereitakaan vielä laittaa. Ehkä sitten jokin perus kuvakalenteri, tuolla on edelliseltä vuodelta Nalle Puh-sellainen jemmassa.

Mä saan Lego cityn, poika saa Lego Castlen (kokeilen, onko näistä mihinkään). Ehkä olen superkrääsämutsi ja laitan ton itsetehdyn krääsäkalenterinkin seinälle, mutta lisään nyt "toiminnan" määrää ja laitan sinne vaan pari isompaa kirppislegolöytöä palasina ja jotain jouluaiheisia kirjoja.

Meillä muksu ei toivon mukaan saa lahjavuorta jouluaattona - tosin riippuu siitä miten paljon isovanhemmat ostelee. Aikaisempina vuosina lahjojen kokonaismäärä on jäänyt alle 10.

Viimeksi muokattu:
Teen itse kalenterin.

Mä ostin juuri Prismasta LPS figuureja 30 € ja niistä saa 18 luukkua ja loppuihin tulee karkkeja.

Nyt pitäisi vaan rakentaa ne laatikot jokaiselle päivälle, purkaa noi LPS pakkaukset ja kasata niistä kalenteri

Uusimmat

Yhteistyössä