G: Jos soitat äidillesi ja kysyt häneltä,

  • Viestiketjun aloittaja 6hlöä
  • Ensimmäinen viesti
IhanaValo
Uskoisin että voitais mennä, jos vaan lapset on terveinä ja jos ei haittais että äiti ja/tai iskä käy töissä/menoillaan niinkuin muutenkin.
Yleensä aina jos kysyn äidiltä että voidaanko tulla, niin vastaus alkaa aina: No jos ei haittaa että on menoa, osaattehan työ siellä olla vaikkei myö oltais kotona.. :)
 
hyvät välit on
Kuinka isoissa asunnoissa vanhempanne asuvat kun voivat ottaa koko perheen useammaksi yöksikin. Meille ei kyllä sopisi kokonainen perhe eikä riitä petivaatteet. Kaksi lastenlasta, pientä voi olla yökylässä muttei koko perhe. Happihan täällä loppuisi.
 
vieras
Mä asun vanhemmistani 150km päässä enkä ole ikinä ollut lapseni kanssa heillä yötä enkä edes kylässä ja lapsella ikää 4vee. Mieheni vanhemmat kuulemma muuttivat, emme tiedä edes osotetta :(
 
vieras
Ihmettelisi kovasti, hän kun asuu kilometrin päässä meidän kodista ja puolet pienemmässä asunnossa kuin me. Useammin äitini on meillä yötä ja meidän kotona syödään jouluateriat ja muut. Varmasti kyllä toivottaisi meidät tervetulleiksi matalaan majaansa :D
 
En soita, mutta ottaisi mielellään vastaan. Alustavasti oli vähän puhetta, jos tulisivat meille syömään, mutta luultavasti mielummin ottavat meille vastaan... elleivät sitten tässä välissä ole jotain muuta reissua varanneet.
 
vieras
ENsimmäisenä varmaan kysyis että miksi me sinne tultaisiin. Asuvat 60 km päässä joten ei olla koskaan oltu yötä.
Itellä ei kävis mielessä ikinä edes kysyä. Se oisin minä jolla ensimmäisenä loppuis hermot kun ei nuo mun vanhemmat kovin hyvin jaksa tätä kuuden lapsen sakkia (vaikka ovatkin vasta vähän päälle 50 v). Asioista saa hankalia jos haluaa ja sen mun vanhemmat kyllä osaa..
 
Olisin iloinen...
...siitä että ylipäänsä kuulisin hänen äänensä tai isäni äänen että edes voisin soittaa heille molemmille, mutta kun tuonne tuonpuoleiseen ei ole vielä saatu puhelinyhteyksiä asennettua :(
 
Äiree varmaan olis vähä ihmeissään, siis sikäli että meillä toivottavasti pääsiäisenä on ihan pikkuriikkinen vauva talossa eikä tulis mieleenkää tukkia 7 henkilön kera rivarikolmioon. Ottais toki vastaan mutta käytännönsyyt estää.
 
Tällä hetkellä en soittaisi, enkä kysyisi. Ja vaikka tekisinkin niin, niin vastaus olisi todennäköisesti ei.

Viikonloppuna annoin palautetta, saas nähdä saako näitä välejä äitiinsä ja isäpuoleensa enää kuntoon :( Kurjaa, mutta toisaalta olen iloinen että viimeinkin uskalsin sanoa asiat suoraan.
 
Ois ihan into pinkeenä ja kysyis heti oisitteko koko pääsiäisen täälä mun luona yötä?? vai oisitteko muutaman yön isälläs?? Mutta tänä vuonna ei ainakaan mennä, mulla on laskettu aika 29 päivä tätä kuuta ja äiti tulee huhtikuussa tänne meille vähän auttaa. Välimatkaa on n. reilu 200 km.
 
.
Soitin tänään ja kerroin just tuon asian.
Äiti oli onnellinen ja sanoi, että "tulkaa ihmeessä, mukava nähdä teitäkin pitkästä aikaa" :)
Meitä on siis 5 henkee. Vanhemmat asuvat kolmiossa, eli ahdasta on, mut kivaa! :)
 

Yhteistyössä