G: Jos olisi pakko valita, kenet näistä luottaisit miehesi kanssa vuorokaudeksi jumissa olevaan hissiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En mä haluu kenenkään kanssa hissiin vuorokaudeksi! :D

Mutta mun miehen kanssa vois mennä vaikka KKK. Se & mies löisi fiksut päänsä yhteen ja olisivat ulkona alle vartissa.

Luottaisit, siis missä mielessä luottaisin? Voisko joku noista mahdollisesti raiskata mieheni? Jos mies taas ei kestäis vuorokautta ilman pillua, niin sehän vois raiskata kenet vaan. Joten jääköön vaikka koko lauman kanssa hissiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:
Luottaisit, siis missä mielessä luottaisin? Voisko joku noista mahdollisesti raiskata mieheni? Jos mies taas ei kestäis vuorokautta ilman pillua, niin sehän vois raiskata kenet vaan. Joten jääköön vaikka koko lauman kanssa hissiin.

:D peesi

Kaikki muut paitsi Lunatic :D Muiden puheista ja jäkätyksestä mieheni saisi viidessä minuutissa tarpeeksi eikä enään vilkaisisikaan heitä päin, että mies parka. Lunaticilla taas on vähän samantyylinen huumoritaju, hänen seurassa mieheni saattaisi jopa viihtyä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Vaikka kaikki :saint:

Peesi.

Mun mies on aika kova piereen ja sillä on omituinen huumorintaju. :kieh:

Sehän voisi olla äijäni kanssa samassa hississä, voisi olla pojilla hupaisaa. Pelastusmiehistöä kyllä kävisi sääli, jos eivät kaasunaamareita hoksaa ottaa mukaan. :saint: :laugh:

Yhteistyössä