G: Johon kaikki vastaa

kipinäinensääri

Aktiivinen jäsen
21.02.2008
15 468
1
36
JOS olisi PAKKO valita( eli turha tulla nutisemaan että en ottais kumpaakaan tjsp ) niin kumman kanssa olisit enemmin yhdessä

a. Miehen kanssa joka olisi ennen ollut nainen, tyyliin Cris Owen

VAI

b Hermafrodiitti miehen kanssa? ( Normaalin varustuksen lisäksi myös pimpula)

Oma valinta olisi B B)

Mikä se sellanen hermafrodiittimies on :snotty:

Anteeksi, SETAlaisena mun on pakko olla poliittisesti korrekti. Sun kysymysasettelu tulis olla näin: :D

Olisitko mieluummin transsukupuolisen miehen vaiko intersukupuolisen henkilön kanssa?

Mun vastaus olis, että intersukupuolisen henkilön kanssa mieluummin ku transihmisen.

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Mikä se sellanen hermafrodiittimies on :snotty:

Anteeksi, SETAlaisena mun on pakko olla poliittisesti korrekti. Sun kysymysasettelu tulis olla näin: :D

Olisitko mieluummin transsukupuolisen miehen vaiko intersukupuolisen henkilön kanssa?

Mun vastaus olis, että intersukupuolisen henkilön kanssa mieluummin ku transihmisen.

niin kipis get your act together now!! :laugh:

Voisin tietävänä valaista teitä, että transihmisiä on ympärillänne kokoajan :D Ettekä kyllä tunnistais ihan noin vaa! Mä tunnen henk kohtasesti kolme transihmistä, sekä miehiä että naisia.

Intersukupuolisuus, varsinkin sellanen jossa molemmat sukupuolielimet ovat kokonaisia, on harvinaisempaa. Mutta intersukupuolisiakin vilisee joukossamme, ettekä te niitä muista ihmisistä erota ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Voisin tietävänä valaista teitä, että transihmisiä on ympärillänne kokoajan :D Ettekä kyllä tunnistais ihan noin vaa! Mä tunnen henk kohtasesti kolme transihmistä, sekä miehiä että naisia.

Intersukupuolisuus, varsinkin sellanen jossa molemmat sukupuolielimet ovat kokonaisia, on harvinaisempaa. Mutta intersukupuolisiakin vilisee joukossamme, ettekä te niitä muista ihmisistä erota ;)

Suomessa harvat miehet leikkauttaa aataminomenaansa pois. Naisia tosin vois olla vaikea erottaa.

Yhteistyössä