G: Johon kaikki vastaa

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Kyllä hermafrodiitti-sanaa voi hyvin käyttää, tiputtaa tosiaan vaan sen "miehen" siitä pois :)
Eli "Olisitko transun vai hermafrodiitin kanssa" :snotty:

Mä en suostu pudottamaan sitä pois :D

Koska onhan niitä hermafrodiittejä jotka muuten kun naisia ulkoiselta olemukseltaan mutta kasvaa penis ja toisinpäin.

ja en todellakaan usko että olen kovin montaa trans-ihmistä tavannut, vaikka niitä kuinka olisi ympärillä. Niitä varmasti on paljon jotka kotonaan pukeutuu mutta onko niitä tosian jotka ovat leikkauksen ym käyneet läpi niin paljon että jokainen törmää sellaiseen melkeinpä joka päivä?

En usko.

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Kyllä hermafrodiitti-sanaa voi hyvin käyttää, tiputtaa tosiaan vaan sen "miehen" siitä pois :)

Mä en suostu pudottamaan sitä pois :D

Koska onhan niitä hermafrodiittejä jotka muuten kun naisia ulkoiselta olemukseltaan mutta kasvaa penis ja toisinpäin.

ja en todellakaan usko että olen kovin montaa trans-ihmistä tavannut, vaikka niitä kuinka olisi ympärillä. Niitä varmasti on paljon jotka kotonaan pukeutuu mutta onko niitä tosian jotka ovat leikkauksen ym käyneet läpi niin paljon että jokainen törmää sellaiseen melkeinpä joka päivä?

En usko.

Noin prosentti väestöstä jos en nyt ihan väärin muista. Jos asuu ja liikkuu isossa kaupungissa, törmää heihin päivittäin.

Ne transihmiset jotka tunnen ovat tiukasti kaapissa (eli siis eivät kerro transtaustastaan ihmisille jotka tapaavat korjausprosessin jälkeen) ja he kertovat, että ei kukaan ole koskaan kyseenalaistanut heidän sukupuoltansa. He ovat tietenkin kertoneet asiasta jos ovat ruvenneet seurustelemaan; näille seurustelukumppaneille asia on ollut ihan yllätys. Eli eivät osanneet nähdä päältä päin henkilön aiemmin edustaneen fyysisesti toista sukupuolta.

Sekotat muute nyt transsukupuoliset ja transvestiitit =) Transvestiittejä on todella paljon, 5-10% väestöstä.

Intersukupuolisia on n 4-6 per 10 000 ihmistä, eli n 2500 henkilöä suomessa.

Hermafrodiitti on kyllä jo vanhentunut nimitys :) Intersukupuolinen on se PC nimitys tällä hetkellä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Voisin tietävänä valaista teitä, että transihmisiä on ympärillänne kokoajan :D Ettekä kyllä tunnistais ihan noin vaa! Mä tunnen henk kohtasesti kolme transihmistä, sekä miehiä että naisia.

Intersukupuolisuus, varsinkin sellanen jossa molemmat sukupuolielimet ovat kokonaisia, on harvinaisempaa. Mutta intersukupuolisiakin vilisee joukossamme, ettekä te niitä muista ihmisistä erota ;)

Suomessa harvat miehet leikkauttaa aataminomenaansa pois. Naisia tosin vois olla vaikea erottaa.

Siis... Häh? Eihän mies haluais leikkauttaa aataminomenaansa pois :whistle:

Tarkoittanet, että harva transnainen suomessa leikkauttaa muuta ku mitä kela korvaa?

Mä olen osittain samaa mieltä; itse huomaan helpommin transnaisen ku transmiehen. Mutta ei niistä transnaisistakaan uskaltais pistää päätänsä pantille ellei tunne ihmistä ja siksi tiedä taustoja.

kallistun ehkä kuitenkin A:n puolelle..
Mutta näyttääkö tuo B naiselta vai mieheltä..? :whistle:
En mä kestäis miestä jolla myös pimpero!Naisella menis myös peenis,sehän olis vain monikäyttöinen pakkaus se :saint:

Yhteistyössä