Oot tarpeeks terve mielestäsi vastaamaan pienen, viattoman lapsen hoidosta ja turvallisuudesta, mut kuitenkin niin hullu, että sen pitäis riittää tekemään sut syyntakeettomaksi mihin tahansa tekoon? Kuulostaa helvetin pelottavalta, että joku noin hullu on päättänyt alkaa äidiksi.Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:En häpeä. Olen hullu.Alkuperäinen kirjoittaja vihkivala:kyllä on tään palstan akat väkivaltasta porukkaa.HÄVETKÄÄ...............
mulla samantapainen juttu... Odotin esikoistamme ja oli tehnyt täytekakun ihan huvin vuoksi. Mies maistoi kakkua ja kysyi, olenko kusella sen kostuttanut. Mä hiillyin täysin ja paiskasin kakun lattialle ja miehen lautasen (jossa oli kakkua) ikkunasta ulos. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja kultasydän:esikoisen raskausaikana suutuin aivan naurettavistakin jutuista :ashamed: olin tehnyt ruokaa ja mies jotain leikillään sanoi ruuasta ja mä heitin ruuat menemään pitkin keittiötä :ashamed: eikä mun tarvinnut niitä edes siivota
Samaa aloin laskeskella. Jonkunnäköinen laskuvirhe?Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt matikka?:Olet muuten melkoinen kävelijä. 12 minuutin kilometrivauhdilla 140 km:n kävelemiseen menisi 28 tuntia. Ilman yhtään taukoa ja koko ajan samaa vauhtia. Eikä olisi edes mahdollista olla seuraavana päivänä perillä, sillä vuorokaudessa on vain 24 tuntiaAlkuperäinen kirjoittaja Emppu:Teininä kun äiti tuli hakemaan sen aikaisen poikaystävän luota.. Kun olin sinne luvatta junalla karannut.. Suutuin äidilleni aivan älyttömästi!
Niinpä kotiin päästyä äitini kyydissä otin ja kävelin takaisin!!
Illalla lähdin ja seuraavana päivänä olin perillä.
Matkaa "vaan" se 140km. Kiukku laantui matkalla mutta periksi en antanut!!
viikkoon en kunnolla kävellyt.. Tuli paikat sen verran kipiäksi
Kaikkea sitä suutuksissaan tekee
¨Kyllä voin tunnustaa että varastin matkalla fillarin ja viimeiset 20km pääsin "liftillä" Kun ajoi poikaystäväni isä ohiAlkuperäinen kirjoittaja Lyhyt matikka?:Olet muuten melkoinen kävelijä. 12 minuutin kilometrivauhdilla 140 km:n kävelemiseen menisi 28 tuntia. Ilman yhtään taukoa ja koko ajan samaa vauhtia. Eikä olisi edes mahdollista olla seuraavana päivänä perillä, sillä vuorokaudessa on vain 24 tuntiaAlkuperäinen kirjoittaja Emppu:Teininä kun äiti tuli hakemaan sen aikaisen poikaystävän luota.. Kun olin sinne luvatta junalla karannut.. Suutuin äidilleni aivan älyttömästi!
Ja se oli ainoa kerta elämässäni kun olen mitään varastanut.. JA voin kertoa että omatunto soimasi ja kauan!!Alkuperäinen kirjoittaja Emppu:¨Kyllä voin tunnustaa että varastin matkalla fillarin ja viimeiset 20km pääsin "liftillä" Kun ajoi poikaystäväni isä ohiAlkuperäinen kirjoittaja Lyhyt matikka?:Olet muuten melkoinen kävelijä. 12 minuutin kilometrivauhdilla 140 km:n kävelemiseen menisi 28 tuntia. Ilman yhtään taukoa ja koko ajan samaa vauhtia. Eikä olisi edes mahdollista olla seuraavana päivänä perillä, sillä vuorokaudessa on vain 24 tuntiaAlkuperäinen kirjoittaja Emppu:Teininä kun äiti tuli hakemaan sen aikaisen poikaystävän luota.. Kun olin sinne luvatta junalla karannut.. Suutuin äidilleni aivan älyttömästi!
JA YHTÄÄN TAUKOA EN PITÄNYT
Puoli 6 torstaina lähdin ja yhden maissa olin perjantaina perillä
heheheheheheheheheAlkuperäinen kirjoittaja mmm:Annoin miehen auton romumetallin kerääjälle.
Komeesti se lykkäs ne piikit ikkunoista läpi ja nosti auton siihen trailerille vai mikä kärry nyt onkaan ja vei mukanaan.