Lapsena on tullut painittua pikkuveljien kanssa.
Teininä tappelin kaksi kertaa ystäväni kanssa (se aloitti), löin, raavin & revin tukasta.
Teininä myös on suutuspäissään myös tullut pari kertaa heitettyä omassa huoneessa pöydältä tavarat lattialle. Ja tiestysti ovia paiskottua. Kerran myös heitin äitiäni avaimilla (ei osunut).
Vuosia sitten, exä ei tullut yöksi kotiin eikä vastannut puhelimeen: Heitin lähes kaikki sen vaatteet ja koulukirjat kylpyammeeseen, kastelin ne vedellä ja tyhjensin purkin partavaahtoa sekä hajuvettä päälle. Lopuksi tungin ne jätesäkkiin.
Seuraavana vkloppuna hän jäi kiinni pettämisestä. Tyhjensin sen jätesäkin sekä kaikki muut tavarat; kengät, levyt, hammasharjat yms yms yms parvekkeen lattialle. Kaadoin niiden päälle mukeittain omaa pissaani ja hieroin suuren määrän koirankakkaa niihin. Sitä koirankakkaa tungin myös kenkiin sisälle, kirjojen väliin yms. Pakkasin mukaani kaikki astiat, peitot, tyynyt, imurin ja telkkarin ja muutin äitini luo.
Myöhemmin exä soitti ja kysyi miten pesukone toimii ja että mitä hän nyt tekee kun ei ole asioita että voi syödä tai mitään tekemistä kun ei ole telkkaria!!
Kuulin myös myöhemmin että lopulta kaikki vaatteet ja muut olivat homehtuneet sinne parvekkelle ja lopulta hän sai häädön ko. asunnosta.
Lapseni ollessa ehkä kk ikäinen, ei imetys edellenkään suuresta yrityksestä huolimatta onnistunut millään. Keskellä yötä taas yritin imettää huutavaa lasta. Olin tooooosi väsynyt. Lopulta lähdin lämmittämään korviketta. Kaadoin sitä pulloon ja vähän läikkyi yli. Heitin sitten ne tuttelit pitkin poikin keittiön seiniä, lattiaa ja kattoa. Kiva oli sitten niitä yöllä siivoilla. Löytyipä sitä maitoa aamulla vielä eteisestä ja kylppäsin ovestakin...
Kuukausi sitten oli kova steressi, monet juhlat järjestettävänä ja paljon vieraita tulossa. Olin väsynyt ja stressaantunut, siivosin hulluna. Roskispussi oli täynnä ja olin ottamassa sitä pois, muutama roska tippui sieltä, hermostuin ja kippasin pussin ja tyhjensin koko roskiksen sisällön keittiön matolle. Aika paljon heti rupesi harmittamaan kun samalla hetkellä tajusin roskiksessa olevan mm paljon multaa, kuivuneita kukkia ja aika paljon ruoan tähteitä.
xD