G. Hurjinta mitä olet tehnyt suuttuessasi?

vieras
Se perus eli passitin miehen pariksi yöksi sohvalle nukkumaan kun käämi palo. :D Yleensä vaan tiuskin ja puhun rumia. Kerran annoin sormukset miehelle käskin miettimään miks mun kanssa tahtoo olla ja tämäkin hävettävän pienestä asiasta raskaana ollessa. *nolo*
 
nooh
Alkuperäinen kirjoittaja Juuú:
Alkuperäinen kirjoittaja nooh:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Yleensä se koulukiusaamisen alkeet on opittu kotoonta.
Tätä en usko.
Minä taas uskon. Kun seuraan miten vanhemmat käyttäytyy puistossa lastensa kanssa ei tarvitse ihmetellä mistä kaikki kiusaajat putkahtelevat.
Monelle vanhemmalle on ylpeyden aihe jos oma lapsi tönii toista lasta tai muuta. Oma lapsi kun siten on heistä voimakkaampi. Näennäisesti kielletään, mutta huulilla mairea hymy. Oikeasti asioihin puuttuvat vanhemmat ja puistotädit ovat harvinaisuus.
Myönnän, varmasti osa koulukiusaajista on tuollaisen kasvatuksen tulosta, mutta eivät kaikki kuitenkaan.

Olin itsekin jonkinasteinen koulukiusaaja. Olen ajatellut asiaa paljon, ja päätynyt siihen, että minusta tuli kiusaaja siksi, että minua kiusattiin. Minut jätettiin ulkopuolelle, ja siksi tahdoin, että joku muukin joutuu tuntemaan niin. Kun kerrankin joku oli heikompi kuin minä. Väärin se tietenkin on, ja tämä kuulostaa varmasti selittelyltä, mutta tähän tulokseen olen tullut.
 
Lyöny miestäni nyrkillä ja käsilaukulla, viskannu lasisen tuopin seinään, heittäny lautasellisen spagettia ja jauhelihakastiketta ukon naamalle ruokapöydässä, leikellyt saksilla toisen vaatteita, potkaissut oman jalkani sohvan jalkaan niin kovaa, et varvas murtui... muutaman mainitakseni. :ashamed: :snotty:
 
vieras
lyönyt tuntematonta miestä festareilla. se kähmi vuorotellen koko meijän tyttöporukkaa joko tisseistä tai perseestä. varoitin kyllä että kerran vielä kun muhun kosket niin lyön. se koski, mä löin. ja sen jälkeen oli sitten kipsi kädessä neljä viikkoa.
 
..
hävettää, mutta tunnustan muutaman jutun. hakkasin oven rikki imurilla (imurikin meni rikki) olen rikkonut neljä ikkunaa, tuuppasin äjän ikkunasta läpi kun oli pettänyt. Rikkonut puhelimia, laseja, leikannut miehen kaikki alusvaatteet rikki.. Lyönyt ukkoa nyrkillä päähän useita kertoja peräkkäin (kun kännipäissään yritti mennä herättämään vauvaa keskellä yötä ja sanat ei mennyt jakeluun).. Listaa voisin jatkaa loputtomiin.. :(
 
lkjlj
Mies (liki 40v) pelas kuukausia pleikkaa kaiken valveillaoloajan, mitä ei ollut töissä. Siihen ei saanut kontaktia ollenkaan. Lopulta mun palo pinna, revin (kesken pelisession) pleikan seinästä, kävelin ulos ja heitin sen mettään niin pitkälle kun vaan jaksoin (ja siinä raivossa se lensi kuulkaa pitkälle ;) Mies vaan juoksi ulos ja karju mulle et mitä v..ttua, mulla oli enkka tulossa ja sää s.tana pilasit sen!!!!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nooh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Todella paljon väkivaltaisia naisia täällä. :/ Jopa törkeisiin pahoinpitelyihin syyllistyneitä. :eek:
Elämä on.
No on se kumma, että täällä huudellaan väkivaltarikollisille kidutus/kuolemantuomioita ja mies lentäisi kodista yhden lyönnin jälkeen, mutta kukaan ei kauhistele naisten tekemää väkivaltaa. Juuri vähän aikaa sitten moni täällä sanoi, että törkeä pahoinpitely on rinnastettavissa raiskaukseen.

 
nooh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nooh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Todella paljon väkivaltaisia naisia täällä. :/ Jopa törkeisiin pahoinpitelyihin syyllistyneitä. :eek:
Elämä on.
No on se kumma, että täällä huudellaan väkivaltarikollisille kidutus/kuolemantuomioita ja mies lentäisi kodista yhden lyönnin jälkeen, mutta kukaan ei kauhistele naisten tekemää väkivaltaa. Juuri vähän aikaa sitten moni täällä sanoi, että törkeä pahoinpitely on rinnastettavissa raiskaukseen.
Tässä ketjussa kerrotut tapaukset on kuitenkin uskoakseni aika ääritapauksia. Tai ainakin toivon niin. Ketjun aihehan on kuitenkin "Hurjinta mitä olet tehnyt suuttuessasi". Ei siis mitään normaaliriitatilanteita.

Ja varmastikin näillä riitatilanteilla on ollut monenlaisia seurauksia, niistä ei vaan tässä ketjussa juurikaan kerrota.
 
SweetestPoison harmaana
onhan näitä.. parikymppisenä heittelin kaveria farkkutakin rintamuksesta pitkin kirjaston pihaa (yöaikaan siis) hyvästä syystä, jota en nyt ala täällä selvittämään.. pitkä tarina. raskaana taas kilahdin, kun mies vinoili jotain spagettikastikkeestani ja paiskasin koko pannun kastikkeineen lattialle. ukko tuijottaa suu auki ja mie ulvon sukat & farkut tomaattimössön peitossa, että "ei tarvi syödä saatana!! :LOL: viimeisin ja kaikkea muuta kuin hauska juttu taas tapahtui ihan pari kk sitten, kun mies pitkästä aikaa otti kunnolla.. täällä kotona. lapsemme ei saanut nukuttua. mies huudatti musiikkia, vaikka sihisin useaan otteeseen että volyymit alas & sitten kun olin viimein saanut lapsen rauhoittumaan sänkyyn, niin eikös tämä känniääliö paukkaa ovesta sisään ja mesoa täydellä volyymillä " joko se nukkuu?kyllä tähän aikaan pitää nukkua" :headwall: käsivarret oli mennä sijoiltaan kun revin äijää hittoon kailottamasta, lapsi itki yliväsyneenä ja paniikissa. voitte uskoa että jos tuota tapahtuisi useammin mies olisi pian ex :( !
 
Hmm..
-2 kännykkää on paskaksi mennyt kun seinään oon heittänyt
-Olin tehnyt ruokaisaa salaattia ja mies sitten valitti että hän ei mitään kaninruokaa syö -> salaatit lensi pitkin keittiötä
-Rikkonut yhdet miehen lempihousuista
-Heittänyt miestä tavaroilla kertaakaan tosin osumatta
-Lyönyt miestä kaikella voimallani minkä jälkeen mies tosin vain nauroi... :D

Siinä nyt jotain mitä tuli mieleen... :whistle:
 
Emppu
Teininä kun äiti tuli hakemaan sen aikaisen poikaystävän luota.. Kun olin sinne luvatta junalla karannut.. Suutuin äidilleni aivan älyttömästi!
Niinpä kotiin päästyä äitini kyydissä otin ja kävelin takaisin!!
Illalla lähdin ja seuraavana päivänä olin perillä.
Matkaa "vaan" se 140km. Kiukku laantui matkalla mutta periksi en antanut!!
viikkoon en kunnolla kävellyt.. Tuli paikat sen verran kipiäksi :D
Kaikkea sitä suutuksissaan tekee :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Emppu:
Teininä kun äiti tuli hakemaan sen aikaisen poikaystävän luota.. Kun olin sinne luvatta junalla karannut.. Suutuin äidilleni aivan älyttömästi!
Niinpä kotiin päästyä äitini kyydissä otin ja kävelin takaisin!!
Illalla lähdin ja seuraavana päivänä olin perillä.
Matkaa "vaan" se 140km. Kiukku laantui matkalla mutta periksi en antanut!!
viikkoon en kunnolla kävellyt.. Tuli paikat sen verran kipiäksi :D
Kaikkea sitä suutuksissaan tekee :D
:D
 
Teininä paiskasin kiukuspäissäni tuokailuveitsen pöytään niin että se (siis ihan semnen tavallinen hackmanin savoniajuttu) jäi töröttämään pystyyn puupöytään. :ashamed:

Erään toisen suutahtamisen perään taas marssin useamman kilometrin paljain jaloin (kengät hiersivät) kaupungille jätettyäni ensin poikaystäväni.
 
JONSERED Karhunkantaja
En tiedä... olen "punaisessa sumussa", kun napsahtaa. Kerran on niin käynyt, mutta vauva käsivarella taisi pelastaa tilanteen. Passitin erään äijän tuttavan matkoihinsa aika kovasanaisesti tämän vedettyä kissaa hännästä.

Ja kerran olin tappaa, ainakin katseella ja sanoilla, israelilaisen (?) turistin Thaimaassa, jätkä kaahaili hengenvaarallisesti jet skillä lasten uima-alueella.
 
Kun ex löi, niin kävin hänen ylleen.

Lastenkodissa asuessani meni hermo hoitajaan joten nappasin pöydältä litran avaamattoman mehutölkin ja heitin sillä äntä päin. En osunut, vaan tölkki pläjähti ovea päin ja tietenkin se repesi ja sen jälkeen lattialla ja seinillä oli litra appelsiinimehua.

Toisella kertaa meni hermo samaan hoitajaan, joka yritti lukita mua huoneeseeni..."heittäydyin" oveani päin, jolloin ovi aukesi muutaman sentin (hoitaja siis painoi ulkopuolelta vastaan) ja ujutin tuolin selkänojan siihen väliin ettei hoitaja saanut ovea enää kiinni.
Kun hän sitten raotti ovea vähän enemmän nähdäkseen mitä siinä välissä on, niin heitin hänen päälleen 10 litraa paskasta akvaarionpuhistusvettä. Olin siis ollut putsaamassa hetkeä aiemmin akvaatiota ja ämpäri oli kätevästi siinä hollilla.

Enkä siivonnut sen enempää niitä akkvaariovesiä, kuin appelsiinimehujakaan.
 
g
suutuin poikaystävälle ja tempasin laukulla sen ohi seinään, ei ollu tarkotus osuakkaan vaan pelotella. laukussa ollu kännykkä meni rikki... harmitti ihan h*lvetisti. myöhemmin kyllä annoin sille turpaan niin että tukka pölisi. ei harmittanu. tää joskus miljoona vuotta sitten kun olin teini...

sittemmin en ole mitään rikkonu kun tiedän että se harmittas kuitenki jälkikäteen, raivoissaankin järki pysyy sentään mukana. mies on lyöny nyrkkisä läpi "muutamasta" ovesta kun on tullu riitaa. en tajua mikä vimma sillä on purkaa ne agressiot oviin.
 
hulluja ämmiä
Alkuperäinen kirjoittaja narikka:
juomalasi seinään, piti kyllä osua mieheen.. lautaset lattialle.. syyt raskaus :D netti töpselin olet viskanu jokheen kahesti... ärsytti miehen pelaaminen. aamulla harmitti ku ei päässy nettiin :D
Miltä susta tuntuis jos sun mies yrittäis heittää sua juomalasilla? Naurattaisko?

Siis oikeesti ihme että teidän miehet ei oo pistäneet teitä jo pellolle. Todella sairasta. Ja on OUTOA jos aikuinen ihminen ei pysty hillitsemään itseään, oli raskaana tai ei. Jotku itkukohtaukset nyt ymmärtää, mutta hei JÄRKI KÄTEEN!
 
vieras
No mää taidan olla outo kun en tuommosia tee...
Teininä vielä kotona asuessaan ovia tuli paiskottua, mut ei sen kummempaa.
Ja myös teininä potkasin erästä miestä munille, kun ei kourimista lopettanu USEISTA varotuksista huolimatta.

Nykyistä miestä olen kerran läppässy, lähinnä niin että sormet hipas poskee ja sekin oli meidän suhteen, tähän mennessä yhden ja ainoan "pahan riidan" aikana.
 
Sangria
mä olen heittänyt kaukosäätimen lattialle täysillä, meni rikki. iskenyt leipälaatikon kannen sisään, repinyt omia hiuksia vihaisena, ei kannaittais kun muutenkin ohuet hiukset :snotty: mitä vielä...lapset kiljuivat, että haluavat katsoa piirrettyä kun mä taas halusin katsoa vaihteeksi yhden ohjelman telkusta. eivät hiljentyneet millään, joten mä otin ja revin yhdestä kasetista nauhat pellolle :ashamed: toi harmitti kyllä sitten...
 
jokune jaska
Alkuperäinen kirjoittaja Emppu:
Teininä kun äiti tuli hakemaan sen aikaisen poikaystävän luota.. Kun olin sinne luvatta junalla karannut.. Suutuin äidilleni aivan älyttömästi!
Niinpä kotiin päästyä äitini kyydissä otin ja kävelin takaisin!!
Illalla lähdin ja seuraavana päivänä olin perillä.
Matkaa "vaan" se 140km. Kiukku laantui matkalla mutta periksi en antanut!!
viikkoon en kunnolla kävellyt.. Tuli paikat sen verran kipiäksi :D
Kaikkea sitä suutuksissaan tekee :D
 

Yhteistyössä