G: huonoin joululahjasi tänä jouluna

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailijako?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En saanut huonoja, mutta sain liian pieniä pikkuhousuja. Ne oli tosi nättejä mutta mies ei muistanut että mulle ei käy alaosaksi xs.

On se ennen aina muistanut.

Huonoin lahja oli se,etten saanut olla rakkaitteni kanssa jouluna. Vietin joulun yksin koska olin töissä.. Lapseni ja muut olivat mummolassa toisella paikkakunnalla.
Karmein jouluni ikinä. Sitämyöten lahjakin oli karsea!!!

anopilta saatu pöytäliina, ihan siitä syystä että väri ei sovi meijän sisustukseen ollenkaan (ostaa aina omaa lempiväriään) ja ei sekään nyt vielä olis kamala ongelma, mutta kun pöytäliina on aivan liian pieni meijän pöytään niin käyttämättä jää. Olen kovasti yrittäny sanoo ettei mulle ostais mitään kun ovat muutenkin köyhiä ja vois senkin rahan laittaa säästöön tai ostaa sitten vaikka meijän lapsille jotain, mutta kun nuo anopilta saadut lahjat on meillä aina jääny käyttämättä...hyväähän tuo silti tarkoittaa

Pahasti väärän kokoinen vaate. Mies oli sentään yrittänyt, hyllyttäjä tai joku kaupassa oli neuvonut väärin koon valinnassa (mies ei tiennyt, mitä "kirjainta" tietty numerokoko vastaa).

Läppärin laukku. a) läppärin akku kestää noin puoli tuntia ilman latauksessa jatkuvaa olemista ja b) läppäri ei ees mahdu tuohon.. :D No, iskä yritti parhaansa mutta kiertoon menee.

Yhteistyössä