mikä oli HUONOIN lahja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "milli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No montaa lahjaa ei tullut, mutta ehdottomasti appiukon laittamat konvehdit. Miten olikin osannut valita juuri ne, mitä viimeksi kaupasta valittaisiin.

Ja tyttö sai vielä kamalampia, nuo minun ja miehen sentään uppoaa, kun mitään muuta tarjolla, mutta tytön ½ kg:n hukkaamiseen voi mennä aikaa. Olisko jollain hyviä leivontaohjeita, missä pystyis hyödyntämään mokkatryffeleitä - se kahvin maku ei saisi juuri maistua kuin pienen pienenä mausteena jossain taustalla?

Suklaa! Ja ihan joka joulu monta paketillista.. en voi syödä sitä kun on laktoosi-intoleranssi ja pillereitä en viitsis popsii koko ajan. Kaikki vielä tietää tilanteeni ja sen etten muutenkaa pidä suklaasta.

En saanu yhtäkään huonoa lahjaa!
Villasukkia 5 paria joista yhet oli itte ittelleni neulomani! Suklaata (5 rasiaa, yks se fazerin jättikokonen) ja kirjoja 4!
Mikä sen ihanampaa kuin käpertyä villasukat jalassa sohvan nurkkaan lukemaan :)
Ukolta sain ruusun aika dvd-boksin :heart:

Miehen saama viskipullo. Meillä ei juoda oikeestaan viskiä. Mies inhoaa jo hajuakin. Mie voisin paukkuja ottaakin, mut imetän, ja sit viski vaatis tupakkia, ja oon niinku lopettanu polttamisenki. Menee hyvä aine vähän niinku hukkaan, vois sanoa..

Miten te "AIKUISET" jaksatte valittaa?? Hohhoijjaa. Olen todella tyytyväinen, että sain edes jotain. Sain mm. kuivahiivaa ja pitsamaustetta lahjaksi, enkä edes valita! Kyllä kelpaa, vaikka molempia löytyykin reippaasti kaapista.

[QUOTE="tytteli";22743667]Kyllä se äiree sen arvaski: kummallinen kukkataulu, jossa sisällä muovikukka!! Lensi heti roskiin, ei voi antaa jatkossa edes ettenpäin, on vaan niin karsee...[/QUOTE]

hyi :DD

30 kymppisen näkökulmasta huonoin lahja oli pehmolelu!!!!
siis hei haloo!! Ei tämän ikäinen nainen tarvitse/ HALUA mitään hel##### pehmolelua itselleen!!

Tämän muistan seuraavana jouluna.Taitaa yhdelle lahjansaajalle lähteä 2011 paketiksi palasaippuaa tai purukumia...

[QUOTE="AIKUINEN";22743841]Miten te "AIKUISET" jaksatte valittaa?? Hohhoijjaa. Olen todella tyytyväinen, että sain edes jotain. Sain mm. kuivahiivaa ja pitsamaustetta lahjaksi, enkä edes valita! Kyllä kelpaa, vaikka molempia löytyykin reippaasti kaapista.[/QUOTE]

No no. Kyllä mä ainakin olen enemmän kuin tyytyväinen lahjoihini, mutta tässä kysyttin mikä oli vähiten mieluisin. Rauhan vetoja vaan ja hyvää joulua :xmas:

No tavallaan huonoin oli kirjkuori jossa rahaa, siis ihan vaan sen takia että se on niin mauton, tyyliin SORRY en nyt viitsinyt miettiä sulle lahjaa...

Mutta siis enpä sitten oikeastaan muuta muilta saanutkaan, no anopilta kellon joka ei oo yhtään mun tyylinen.... Kun on niin valtavan iso ja muutenkin....

Yhteistyössä