G: Haluatteko lisää koulukiusaajia maahamme ?

  • Viestiketjun aloittaja kiusittu
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Tämä todistaa sen, että jokaisesta kansallisuudesta löytyy ahdasmielisiä ja ilkeitä ihmisiä.
Minua on kiusattu koulussa ainoastaan suomalaislasten toimesta.
Ihan mielenkiinnosta kysyn että oliko koulussa paljonkin somaleita tai muita maahanmuuttajia?
Minua ei ole kiusattu kuin suomalaislasten taholta ja ihan siitä syystä että silloin koulussa ei ollut vielä ainoatakaan ulkolaista lasta.

Ymmärrän kyllä että jos Heikki saa Pekalta turpaan niin se on jollain lailla hyväksyttävää, mutta jos Heikkiä pieksee Muhamed, Abdullah ja Ali kimpassa niin se varmaan suivaannuttaa Heikin vanhempia.
Mua taas ei kiinnostaa pätkääkään lapseni kiusaajan nimi tai kansallisuus. Yhtäpaljon vituttaa jos kiusaajat on Pekka, Erkki ja Paavo.
Mutta Pekan, Erkin ja Paavon vanhemmille voi tehdä selväksi mitä mieltä olet heidän lastensa käytöksestä. Selitäppä mamuille, tai siis hanki tulkki joka tulkkaa.
Mä en oikeesti ymmärrä miksi joku jättää rikosilmoituksen tekemättä vaan siksi että koulu pyytää niin.
Alaikäiset eivät ole vastuussa tekemisistään, mutta heidän vanhemmat ovat vastuussa. Suomalaisilta vanhemmilta voidaan viedä vanhemmuus jos lasta ei saada kuriin, ja sama tulee tehdä myös mamuille. Apua ne mamu-lapset tarvitsevat siinä missä suomilapsosetkin.
 

Yhteistyössä