G: Eka lapsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
olin 29v saadessani esikoiseni ja kuopukseni. eli yksi pojan koltiainen. Nyt olen 32v ja ollut pojan syntymästä asti varma että minun lapset ovat tässä. oikein olen painottanut ettei enää ikinä vaikka poika ihana onkin. Mutta kuinkas kävikään, viime menkat oli myöhässä 3vk ja säpsähdin että raskaanako?? apua. mietin ja kääntelin mielessä mahdollisuutta. välillä toivoin ja välillä iski paniikki ei kai! ja kun selkis etten ollukkaa raskaana pettymys oli valtava... ja mieskin oli vähän muuttanut mieltään että olisi se ollut enemmän kuin tervetullut! Eli eipä sitä vielä tiedä jos vielä jonain päivänä.

Saimme esikoisemme kun olin juuri täyttänyt 38, nyt odotan toista. :heart: Ehdin täyttää 40 ennen toisen lapsen syntymää. JOS olisin nuorempi ym...toivoisin saavani ainakin yhden ellei kaksi lasta lisää. :)

esikon syntyessä oli 33v, nyt vuotta ja 5kk myöhemmin odotetaan pikkukakkosen syntymää... la on ylihuomenna! :heart:

SItten on mun lapset tehty, keskitytään kasvattamaan niistä kelpo aikuisia...

Olin ekan syntyessä 26v ja viidennen syntyessä olen 37v.
En koskaan enää sano että en ikinä enää tee lapsia......Näkyy noita yllätyksiä sattuvan siihen tahtiin. :laugh:

Ekan lapsen saadessani olin 29 v. ja on tällä hetkellä ainoa lapsemme. Lapsiluku ei ole vielä täynnä vaan haaveilemme vielä kahdesta lapsesta lisää (tai ainakin minä, miehelle riittäisi yksi lapsi lisää) =)

ensimmäisen syntyessä olin 23-vuotias, toisen 25-vuotias, kolmannen syntyessä olin 28-vuotias ja tämänneljännen ja viimeisen kohdalla täytin juuri 33 vuotta :heart: :heart: :heart: :heart:

Yhteistyössä