V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja nellaa:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:ei ole ollut pedofiili...
No kyllä mä nään lapsiin sekaantujat kaikki pedoina.
lapsiin sekaantujat on ja jos on odelleen yhdessä niin ei kyllä ole silloin efebofiili.
No me näämmä asiat erilailla, itse kyllä katson ja pahasti kieroon jos 30kymppinen mies, puskee 15 pikku tytön paksuksi ja tuskin nyt sinäkään sanot ettei rankkua ois tullut jos ois oikeuteen asti mennyt?
Ja mä jälleen kerran kommentoin tähän, että juttu päätettiin ihan oikeudessa asti, niin ettei ketään tuomittu mistään!
Jeps. Tosi kiva varmaan kertoa lapselles sitten ja vaikka et kertoskaan, niin eiköhän tuo jostain saa tietää. Lisäksi onko ukkos jotenkin jälkeen jäänyt henkisesti, jos kiihottuu pikku tytöistä aikuisena miehenä?
Ja mielipiteethän on ihan sallittuja, mun mielestä ukkos todellakin on jotenkin **.
Onhan se outoa ja ikäero on ISO, jos pari on 15/28, jos käsitin oikein ketjusta. Mutta en pitäisi 15 v. pikkutyttönä, vaan on teini-ikäinen tyttö. Toki ei vielä aikuinenkaan, lähelläkään. Ikäeroa pitkälti yli 10 v. kuitenkin. Se on aika paljon.