FrontierVille! Kysymyksiä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Hei, mahtaako noi kaikki rakennukset tulla aina jonkun tehtävän kautta, eli niitä ei varmaan kannata alkaa etukäteen hankkimaan??
Mie olen ainaki ostanu ja nakuttanu ne valmiiksi, ei ole tarvinnut siis ostaa moneen kertaan, jos sitä meinaat?:)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
kyselen tuosta koulutehtävästä. alkaa tuntumaan mahdottomalta. jumissa ollut reilun 2 viikkoa kun ei saa welcomemattoa :kieh: miten nopeeta teille se on tullut.
capininki rakentanu 15 kertaa mutta ei niin ei
Jep, sama täällä. Ja mulla on sentään neljä niitä mökkejä jotka käyn läpi joka päivä. Ei kuulu mattoa, eieiei! :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
kyselen tuosta koulutehtävästä. alkaa tuntumaan mahdottomalta. jumissa ollut reilun 2 viikkoa kun ei saa welcomemattoa :kieh: miten nopeeta teille se on tullut.
capininki rakentanu 15 kertaa mutta ei niin ei

Mulla on sit käyny tosi hyvä tuuri, kun sain sen maton tokalla kerralla kun niitä bonuksia keräsin. :eek: Ja vain yks mökki.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja miah83:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
kyselen tuosta koulutehtävästä. alkaa tuntumaan mahdottomalta. jumissa ollut reilun 2 viikkoa kun ei saa welcomemattoa :kieh: miten nopeeta teille se on tullut.
capininki rakentanu 15 kertaa mutta ei niin ei

Mulla on sit käyny tosi hyvä tuuri, kun sain sen maton tokalla kerralla kun niitä bonuksia keräsin. :eek: Ja vain yks mökki.
No on kyllä käynyt tuuri.:) Samaten noita risukasoja ei kasva tuonne puiden sekaan, sekin varmaan kuukauden venynyt tuossa tuo tehtävä. Tekis jo mieli kyllä luovuttaa koko pelin suhteen:D
 
Sitä mattoa minäkin metsästin viikkokausia, sit yks kaveri lähetti mulle sellaisen ja heti kai seuraavana päivänä se tuli omasta mökistäkin... mökkejä tosin tein hirmuisen monta B) Pistin maton kyllä jo kiertoon.
Hevonkakkoja on pilvin pimein, niitä olen jaellut tarvitseville. Nyt viljelen sitä pähkinää 1500 kappaletta - olen tasolla 28. Siinä on vaan kummallista kun niitä pitää viljellä se 1500 ja poimia saman verran. Poimintoja tulee jostain vaikkei niitä poimikaan :D Mulla on pelto täynnä keskenkasvuista ja poimintoja on silti enempi jo kasassa kun viljelyä? Ottaakohan se kavereiden kastelutkin huomioon, vai mistähän se johtuu?
Vaikeampaa vielä kuin ovimaton saaminen on kahden tyynyn löytyminen innistä! Ei siis tyynyn tyynyä ole näkynyt.

Minuakin saa lisäillä kaveriksi, naapureita on kyllä kivasti mutta suurin osa ei pelaa aktiivisti joten niiltä ei saa minkäänlaisia lahjuksia koskaan :flower: Ja niitähän tarvitaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja miah83:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
kyselen tuosta koulutehtävästä. alkaa tuntumaan mahdottomalta. jumissa ollut reilun 2 viikkoa kun ei saa welcomemattoa :kieh: miten nopeeta teille se on tullut.
capininki rakentanu 15 kertaa mutta ei niin ei

Mulla on sit käyny tosi hyvä tuuri, kun sain sen maton tokalla kerralla kun niitä bonuksia keräsin. :eek: Ja vain yks mökki.
No on kyllä käynyt tuuri.:) Samaten noita risukasoja ei kasva tuonne puiden sekaan, sekin varmaan kuukauden venynyt tuossa tuo tehtävä. Tekis jo mieli kyllä luovuttaa koko pelin suhteen:D
Jossain Frontierville Tips sivuilla oli vihje, että oikea ylänurkka tyhjäksi, niin risukasoja tulis nopeemmin. Tilalla pitää olla myös täysikasvuinen puu, että niitä tulis.
 
Minäkään en oikein ole hoksannut kuinka noita krediittejä voi käyttää. Ilmoittaa siis aina että pitäisi vielä maksaakin jotain lisäksi.. (mitä ei tule tapahtumaan :D ) No, ei niitä ole kuin 10 joten tuskin niillä hirveästi olisi hevosenkenkiä saanutkaan?

Wellcome-matto tuli minullekin helposti ja nyt laitoin ylimääräisen kiertoon (jollekin palstalaiselle, nimimerkkejä ja oikeita nimiä en osaa yhdistää toisiinsa)

Tämä peli on kyllä epäreilu kun jotkut asiat saa helposti ja toisia saa metsästää monta viikkoa! Itse kaipaan nyt tyynyä minkä saa Inn:stä ja rakensin jo toisenkin kun bonuksena sitä on niin vaikea saada mutta eipä löydy.. Yksi tyyny on mutta toisen vielä tarvitsen, saa nähdä miten kauan tässäkin hommassa menee!
 
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Alkuperäinen kirjoittaja jejeah:
Tämä peli on kyllä epäreilu kun jotkut asiat saa helposti ja toisia saa metsästää monta viikkoa!
Minusta se hauskuus piilee juuri tuossa. :D
No toisaalta kyllä, mutta kyllä se peli voisi armahtaa siinä vaiheessa jos joku on viikkokausia tai pahimmillaan kuukauden/kuukausia etsinyt jotakin tiettyä juttua :D

Sain muuten nyt käytettyä sittenkin ne krediitit! Kokeilin silloin aiemmin aamulla, ei onnistunut mutta nyt sitten onnistuikin jostain syystä! Sain siis 7 hevosenkenkää =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja miah83:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
kyselen tuosta koulutehtävästä. alkaa tuntumaan mahdottomalta. jumissa ollut reilun 2 viikkoa kun ei saa welcomemattoa :kieh: miten nopeeta teille se on tullut.
capininki rakentanu 15 kertaa mutta ei niin ei

Mulla on sit käyny tosi hyvä tuuri, kun sain sen maton tokalla kerralla kun niitä bonuksia keräsin. :eek: Ja vain yks mökki.
No on kyllä käynyt tuuri.:) Samaten noita risukasoja ei kasva tuonne puiden sekaan, sekin varmaan kuukauden venynyt tuossa tuo tehtävä. Tekis jo mieli kyllä luovuttaa koko pelin suhteen:D
Jossain Frontierville Tips sivuilla oli vihje, että oikea ylänurkka tyhjäksi, niin risukasoja tulis nopeemmin. Tilalla pitää olla myös täysikasvuinen puu, että niitä tulis.
Siis tuon tilan oikea ylänurkka? No siellä mulla just se metsä on, mihin siis olen puita kasvattanut. Pitääkö mun nyt sitten alkaa järkkäillä koko farmi uusiksi ja kasvattaa puut jonnekin muualle?:eek: Jos noin, niin olkoo, ei jaksa.:D Tuleekohan tässä muuten joskus mahdollisuus laajentaa tuota tilaa, alkaa loppua tila kesken.:whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja miah83:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
kyselen tuosta koulutehtävästä. alkaa tuntumaan mahdottomalta. jumissa ollut reilun 2 viikkoa kun ei saa welcomemattoa :kieh: miten nopeeta teille se on tullut.
capininki rakentanu 15 kertaa mutta ei niin ei

Mulla on sit käyny tosi hyvä tuuri, kun sain sen maton tokalla kerralla kun niitä bonuksia keräsin. :eek: Ja vain yks mökki.
No on kyllä käynyt tuuri.:) Samaten noita risukasoja ei kasva tuonne puiden sekaan, sekin varmaan kuukauden venynyt tuossa tuo tehtävä. Tekis jo mieli kyllä luovuttaa koko pelin suhteen:D
Jossain Frontierville Tips sivuilla oli vihje, että oikea ylänurkka tyhjäksi, niin risukasoja tulis nopeemmin. Tilalla pitää olla myös täysikasvuinen puu, että niitä tulis.
Siis tuon tilan oikea ylänurkka? No siellä mulla just se metsä on, mihin siis olen puita kasvattanut. Pitääkö mun nyt sitten alkaa järkkäillä koko farmi uusiksi ja kasvattaa puut jonnekin muualle?:eek: Jos noin, niin olkoo, ei jaksa.:D Tuleekohan tässä muuten joskus mahdollisuus laajentaa tuota tilaa, alkaa loppua tila kesken.:whistle:
Ei mullakaan se tyhjänä ollut ja kuitenkin risukasoja tuli. Huolehdi, että sulla on tyhjää tilaa, mihin voi kasvaa. Jos pystyt, niin tyhjennä se yksi ruutu sieltä nurkasta, ei tarvitse iso aliue olla tyhjänä, vain yksi ruutu.

Toivottavasti pystyy joskus laajentamaan, tarvitsen lisää tilaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Nyt mä ostelin niitä kuusen alkuja tontille ja istuttelin niitä sinne tänne, jos ongelma (etten saa risuja) onkin siinä, ettei oo tarpeeks lähekkäin puita. :kieh:
Onhan sulla täysikasvuisia puita? Oak 0/12 ja pine 0/8? Tietääkseni jompikumpi riittää, mutta parempi jos puita on enemmän. Risut on tosi hitaita tulemaan, mulla ollut kahden viikon aikana yksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä:
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Nyt mä ostelin niitä kuusen alkuja tontille ja istuttelin niitä sinne tänne, jos ongelma (etten saa risuja) onkin siinä, ettei oo tarpeeks lähekkäin puita. :kieh:
Onhan sulla täysikasvuisia puita? Oak 0/12 ja pine 0/8? Tietääkseni jompikumpi riittää, mutta parempi jos puita on enemmän. Risut on tosi hitaita tulemaan, mulla ollut kahden viikon aikana yksi.
Kumpiakin löytyy yksi.
Nyt kasvatan noita puita, en ollu tajunnu sitä peruutus-nappulaa joten menin hakkaamaan aika montaa puuta epätoivoisesti etsiessäni risuja. Ne ei vissiin kasva enää eli kannattaako kaikki semmoset kaataa, joita on hakattu?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lozku:
Tota samaa kun karvapallo oon itekki vähän miettiny, mut mulla ois kans semmonen kyssä et ne kannot ni tuleeks niist sit uusii taimii? Kun kaveri sanoi näin, mutta en ole itse varma asiasta?
Mä oon repiny ne huoletta pois. Yhdessä välissä annoin niiden kantojen vaan olla mut ei niistä uusia taimia tullu vaan niitä taimia tuli ihan muualle. Siinä ne vaan nökötti ja vei tilaa.
Joku fiksumpi vois kertoo miten tää asia oikeesti on :D
 
vieras
nyt ehkä astetta typerämpi kysymys, mutta en pääse testaamaan kun peli pätkii kokoajan.

mulla on meneillään se tehtävä et sen lapsen pitää kitkeä ne 4 vai 5 sellaista piikkipensasta joita mulla ei ole ollut mun maatilalla koko sinä aikana yhtäkään kun se lapsi on ollut kun kitkin tyhmyyksissäni melkein koko metsän heti alkuunsa (nyt olen istutellut lisää puita).

koitin sit yks päivä et valitsin sen lapsen ja sit painoin visit nappulaa ja kävin siellä kitkeen yhden piikkipensaan. naapurissa olin kuitenkin "oma itseni" enkä se lapsi...
ja silti mulla on nyt 1/5 kitketty niitä pensaita...

miten on mahdollista??!! ymmärsiköhän tästä mitään :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lozku:
Tota samaa kun karvapallo oon itekki vähän miettiny, mut mulla ois kans semmonen kyssä et ne kannot ni tuleeks niist sit uusii taimii? Kun kaveri sanoi näin, mutta en ole itse varma asiasta?
Sen pelin kun käynnistää, siinähän tulee aina jotain vinkkejä sillä välin kun se latautuu. Yhdessä semmosessa näytetään, että pitää olla täysikasvuinen puu, niin tulee taimia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
nyt ehkä astetta typerämpi kysymys, mutta en pääse testaamaan kun peli pätkii kokoajan.

mulla on meneillään se tehtävä et sen lapsen pitää kitkeä ne 4 vai 5 sellaista piikkipensasta joita mulla ei ole ollut mun maatilalla koko sinä aikana yhtäkään kun se lapsi on ollut kun kitkin tyhmyyksissäni melkein koko metsän heti alkuunsa (nyt olen istutellut lisää puita).

koitin sit yks päivä et valitsin sen lapsen ja sit painoin visit nappulaa ja kävin siellä kitkeen yhden piikkipensaan. naapurissa olin kuitenkin "oma itseni" enkä se lapsi...
ja silti mulla on nyt 1/5 kitketty niitä pensaita...

miten on mahdollista??!! ymmärsiköhän tästä mitään :D
Mulla ei toiminu tolleen, kokeilin :D
Vaikka revin piikkipensaan naapurin tontilta niin silti oli vaan 1/5 mikä se oli myös aiemminkin.
 

Yhteistyössä