FrontierVille! Kysymyksiä.

pumpuli84
Mulla kans puuttuu Welcome-matto mutta nuita kakkoja on alkanu tulla hepoistaki melkein koko ajan.. olen sitte lähetelly kavereille jos niillä on puuttunu..
Tarvis itekki lisää kavereita mutta olen unohtanu salasanan tänne niin harmaana joudun palstaileen :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja pumpuli84:
Mulla kans puuttuu Welcome-matto mutta nuita kakkoja on alkanu tulla hepoistaki melkein koko ajan.. olen sitte lähetelly kavereille jos niillä on puuttunu..
Tarvis itekki lisää kavereita mutta olen unohtanu salasanan tänne niin harmaana joudun palstaileen :/
Sama matto puuttuu tääläkin.
Tuntuu vähän turhauttavalta kun yhtä mattoa ei vaan löydy, oon rakennellut cabinejakin siinä toivossa että matto ilmestyisi mutta ei, kaikkee muuta kyllä tulee.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo (ei jaksa kirjautua):
Alkuperäinen kirjoittaja kattiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Kootikko:
jos haluaa kavereita peliin, niin täytyykö ne hyväksyä kaveriksi myös facebookiin?
Jep, täytyy.
Mutta yksityisyysasetuksista saa niin, ettei tietyt ihmiset näe mitään tietoja. Vain profiilikuvan ja nimen.
Saako asetuksia mitenkään muokattua niin, että tietyt ihmiset näkevät ainoastaan pelejä koskevat julkaisut, mutta eivät statuspäivityksiä ym.? Kun olisi kiva että voisivat sitten pelijulkaisujen kautta lähettää puuttuvia tarvikkeita ym, mutta en tahtoisi statuksien näkyvän kaikille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo (ei jaksa kirjautua):
Mutta yksityisyysasetuksista saa niin, ettei tietyt ihmiset näe mitään tietoja. Vain profiilikuvan ja nimen.
Jos laittaa seinänsä piiloon pelikavereilta, niin ne pelikaverit eivät näe eli eivät pääse klikkailemaan sun ilmoituksia, joista aina saa kaikkea kivaa ja tarpeellista. Itse pääset kyllä klikkailemaan näiden pelikavereiden seinältä.
Ymmärrän kyllä tuon yksityisyyden varjelemisen, mutta harmittavaa tavallaan kun se on osa pelin ideaa tuo vastavuoroisuus.
 
Vieras
Onpa muuten harvinaisen persiistä toi peli! Mullei vaan etene ei sit millään, mitään random kavereita en naapuriks halua ja muutenkin aina energiat loppu ja visalla en ala vinguttaa mitään v*n kenkiä....argh, ja silti niin koukussa...inhoon itteeni!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Saako asetuksia mitenkään muokattua niin, että tietyt ihmiset näkevät ainoastaan pelejä koskevat julkaisut, mutta eivät statuspäivityksiä ym.? Kun olisi kiva että voisivat sitten pelijulkaisujen kautta lähettää puuttuvia tarvikkeita ym, mutta en tahtoisi statuksien näkyvän kaikille.
Jos teet esim. kaverilistan pelikaverit, ja sitten laitat sun julkaisujen vakioasetukseksi "kaikki muut paitsi pelikaverit". Ja sitten pelijulkaisuihin valitset joka kerta "kaikki" niin ne näkyis kaikille?

Mä olen tehnyt niin päin, että julkaisen peli-ilmoitukset pääsääntöisesti vain niille jotka myös pelaa, ei sitten tarvii pelaamattomien kavereiden häiriintyä kilometrien pituisesta ilmoituslistasta. :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Saako asetuksia mitenkään muokattua niin, että tietyt ihmiset näkevät ainoastaan pelejä koskevat julkaisut, mutta eivät statuspäivityksiä ym.? Kun olisi kiva että voisivat sitten pelijulkaisujen kautta lähettää puuttuvia tarvikkeita ym, mutta en tahtoisi statuksien näkyvän kaikille.
Jos teet esim. kaverilistan pelikaverit, ja sitten laitat sun julkaisujen vakioasetukseksi "kaikki muut paitsi pelikaverit". Ja sitten pelijulkaisuihin valitset joka kerta "kaikki" niin ne näkyis kaikille?

Mä olen tehnyt niin päin, että julkaisen peli-ilmoitukset pääsääntöisesti vain niille jotka myös pelaa, ei sitten tarvii pelaamattomien kavereiden häiriintyä kilometrien pituisesta ilmoituslistasta. :D
Mistä noita eri listoja voi tehdä?:D Pitää kokeilla jos toimisi noin.
 
Mä en oo jaksanut/älynnyt rajoittaa ilmoituksia :ashamed: . Omalta etusivulta oon piilottanut niiden pelien ilmoitukset joita en pelaa.

Mites on, jos joku on rajannut etten näe jonkun profiilia niin tuleeko sellaisen henkilön peli-ilmoitukset näkyville mun etusivulle? Tiedän, että muutaman henkilön seinää en pääse katsomaan mutten ole älynnyt seurata näkyykö heidän ilmoituksensa mun etusivulla, jota pääsääntöisesti seuraan.
 
Karvapallo (ei jaksa kirjautua)
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Saako asetuksia mitenkään muokattua niin, että tietyt ihmiset näkevät ainoastaan pelejä koskevat julkaisut, mutta eivät statuspäivityksiä ym.? Kun olisi kiva että voisivat sitten pelijulkaisujen kautta lähettää puuttuvia tarvikkeita ym, mutta en tahtoisi statuksien näkyvän kaikille.
Jos teet esim. kaverilistan pelikaverit, ja sitten laitat sun julkaisujen vakioasetukseksi "kaikki muut paitsi pelikaverit". Ja sitten pelijulkaisuihin valitset joka kerta "kaikki" niin ne näkyis kaikille?

Mä olen tehnyt niin päin, että julkaisen peli-ilmoitukset pääsääntöisesti vain niille jotka myös pelaa, ei sitten tarvii pelaamattomien kavereiden häiriintyä kilometrien pituisesta ilmoituslistasta. :D
Tätä mä mietinkin miten sais niin, että vain peli-ilmoitukset näkyis..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mistä noita eri listoja voi tehdä?:D Pitää kokeilla jos toimisi noin.
Käyttäjätili - muokkaa kavereita, sitten sieltä vasemmalta missä lukee "listat" klikkaa vaikka ylintä eli "kaverit". Nyt siellä yläreunassa voit valita luo uusi lista. (Seinäjulkaisun näkymisen tietylle ryhmällehän voi sit valita siinä julkaisun hyväksymisen vieressä olevasta pienestä lukon kuvasta.)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo (ei jaksa kirjautua):
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Saako asetuksia mitenkään muokattua niin, että tietyt ihmiset näkevät ainoastaan pelejä koskevat julkaisut, mutta eivät statuspäivityksiä ym.? Kun olisi kiva että voisivat sitten pelijulkaisujen kautta lähettää puuttuvia tarvikkeita ym, mutta en tahtoisi statuksien näkyvän kaikille.
Jos teet esim. kaverilistan pelikaverit, ja sitten laitat sun julkaisujen vakioasetukseksi "kaikki muut paitsi pelikaverit". Ja sitten pelijulkaisuihin valitset joka kerta "kaikki" niin ne näkyis kaikille?

Mä olen tehnyt niin päin, että julkaisen peli-ilmoitukset pääsääntöisesti vain niille jotka myös pelaa, ei sitten tarvii pelaamattomien kavereiden häiriintyä kilometrien pituisesta ilmoituslistasta. :D
Tätä mä mietinkin miten sais niin, että vain peli-ilmoitukset näkyis..
No laitoin nyt niin, että piilotin yksityisyysasetuksista "Pelikaverit"-listan. Pelijulkaisut taas laitoin näkymään vain pelikavereille. En tiedä sitten toimiiko noin, toimii jos on toimiakseen.
 

Yhteistyössä