FrontierVille! Kysymyksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä:
Ei ole mitään muuta haittaa kuin ettei kannata tehdä mitään sillä punaisella alueella. Se hyöty siitä on, jos haluat ruokkia rauhassa kanoja niin samaan aikaan voi olla vain yksi kettu, uutta ei tule ennen kuin edellinen on pois.
Hyvä tietää. =)
Sen myyrän tms ympäriltä mä vaan siirsin elikot kauemmas, niin saan ruokittua ne ihan normaalisti. En oo kokeillut toimisko ketun kanssa, kun sillä on niin paljon laajempi se punainen alue...
 
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Alkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä:
Ei ole mitään muuta haittaa kuin ettei kannata tehdä mitään sillä punaisella alueella. Se hyöty siitä on, jos haluat ruokkia rauhassa kanoja niin samaan aikaan voi olla vain yksi kettu, uutta ei tule ennen kuin edellinen on pois.
Hyvä tietää. =)
Sen myyrän tms ympäriltä mä vaan siirsin elikot kauemmas, niin saan ruokittua ne ihan normaalisti. En oo kokeillut toimisko ketun kanssa, kun sillä on niin paljon laajempi se punainen alue...
Toimii tuo. En ole itse kokeillut, mutta eikös palkkaamalla jonku pysty ruokkimaan niitä punaisella alueella olevia ilman energian menetystä.
 
gs
Alkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä:
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Alkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä:
Ei ole mitään muuta haittaa kuin ettei kannata tehdä mitään sillä punaisella alueella. Se hyöty siitä on, jos haluat ruokkia rauhassa kanoja niin samaan aikaan voi olla vain yksi kettu, uutta ei tule ennen kuin edellinen on pois.
Hyvä tietää. =)
Sen myyrän tms ympäriltä mä vaan siirsin elikot kauemmas, niin saan ruokittua ne ihan normaalisti. En oo kokeillut toimisko ketun kanssa, kun sillä on niin paljon laajempi se punainen alue...
Toimii tuo. En ole itse kokeillut, mutta eikös palkkaamalla jonku pysty ruokkimaan niitä punaisella alueella olevia ilman energian menetystä.
Siirtäkää sitä myyrää niin pääsee helpommalla :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja jejeah:
Ja Jackin hevonenhan on aina nälkäinen ;)

Minä sain kettutehtävän hoidettua kun samalla oli niitä kanankasvatus ja ruokkimistehtäviä (jossain välissä piti ruokkia 150 kanaa...) sekä nyt hanhen kasvatusta.

Mutta 1500 maapähkinää :eek: Huh!
jackin hevosta ei lasketa :'(
 
pumpuli84
Ei mulla vaan ole mahdollista ruokkia eläimiä jotka ei ole nälkäisiä.. :/

Onko muille tullut ilmaisia facebook krediittejä? Niillä ilmeisesti voi ostaa hevosenkenkiä.. :)
 
Hyacintti
Alkuperäinen kirjoittaja pumpuli84:
Ei mulla vaan ole mahdollista ruokkia eläimiä jotka ei ole nälkäisiä.. :/

Onko muille tullut ilmaisia facebook krediittejä? Niillä ilmeisesti voi ostaa hevosenkenkiä.. :)
Ei kai sentään, ei niitä saa kyllä kuin oikealla rahalla ja luottokortilla.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pumpuli84:
Ei mulla vaan ole mahdollista ruokkia eläimiä jotka ei ole nälkäisiä.. :/

Onko muille tullut ilmaisia facebook krediittejä? Niillä ilmeisesti voi ostaa hevosenkenkiä.. :)
Juu, minäkin olen kuullut että joillekin olisi tullut noita.:)
 
Lozku
Olenko ainoa jolla ei Frontierville toimi? Firefixilla koko selain kaatuu ja IE:llä se herjaa ettei sivua voida näyttää. Kokeilin myös kaverin peliä. Vika minussa/koneessa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kysy:
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Mä sain 15 krediittiä, niin montakos hevosenkenkää voin ostaa?
Ja lisäkysymys: miten niillä voi ostaa??
No mä sain 10krediitillä 7 hevosenkenkää. Meet sinne missä ostetaan niitä hevosenkenkiä, sit valitset montako kappaletta haluat ostaa ja sit valittet maksuvaihtoehdoksi facebook credits. Sit continue ja uudestaan valittet noi krediitit.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kysy:
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Mä sain 15 krediittiä, niin montakos hevosenkenkää voin ostaa?
Ja lisäkysymys: miten niillä voi ostaa??
Valitse siitä ylhäältä se get horseshoes, ja sieltä voit valita maksutavaksi facebook-krediitit. Mulle se vaan sanoo ton 15 hevosenkengän ostossa että tarvisin vielä 5 krediittiä lisää...
 

Yhteistyössä