K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miksi uskotte vielä, ettei K ole hetero? Ei kai nyt ihastuminenkaan seksuaalista suuntautumista muuta, kun oli kerran noin ohimenevää, eikä K jättänyt gf:ää ja alkanut mihinkään Bojanin kanssa?
Miksi ette ole vielä emopaatissa sössöttämässä tuota harhaisaa näkemystänne? Otettaisiin siellä taatusti ilolla vastaan
Hetero se on ja leikki vain gay-viisuissa voiton eteen vähän hompahtavaa. Vielä kun tuli Bojan pariksi. B:stä uskoisin ennemmin, että ei valitse naista parisuhteeseen, mutta mistä hänestäkään tietää.
Olen tavannut K:n ennen tätä julkisuutta ja sanoisin että K on enemmän ei-hetero kuin B tulee koskaan olemaan. 😂
 
vierailija
Tässä. Sanotaan nimenomaan, että ei saisi keskustella S & D. Mutta mua ei kiinnosta JO-ketju tällä alustalla, ympäri vuorokauden auki olevat on petollisia yöunien kannalta.
Tuossa oli puhe olemassa olevasta yöketjusta. JO-ketjun idea on se että S, D ym. saa keskustella. Mutta ei haukkumisia. Jotka ei JO:sta tykkää voi olla täällä.
 
vierailija
Tuossa oli puhe olemassa olevasta yöketjusta. JO-ketjun idea on se että S, D ym. saa keskustella. Mutta ei haukkumisia. Jotka ei JO:sta tykkää voi olla täällä.
Eli siis spekulaatio S ja B väleistä olisi sallittu? Koska se ei mua taas kiinnosta. S ja D menee muina henkilöinä, mutta tätä jatkuvaa juupas-eipäs väittelyä suhteista ei jaksaisi.
 
vierailija
Eli siis spekulaatio S ja B väleistä olisi sallittu? Koska se ei mua taas kiinnosta. S ja D menee muina henkilöinä, mutta tätä jatkuvaa juupas-eipäs väittelyä suhteista ei jaksaisi.
Minustakin sellainen JO-ketju olisi suhteellisen tyhmä. Kun tämä kattaa jo sen keskustelun. Ja jos siihen ketjuun tulee joku B&S-varma pari huutaja, niin mä en sit ainakaan tule sinne.
Mulle vielä menisi se, että kartoitetaan faktat, jotka tiedetään, ja joiden perusteella mitään tietoa suhteesta ei ole. Mutta eihän sitä oikein niin sitten voisi rajata :(
 
vierailija
Minustakin sellainen JO-ketju olisi suhteellisen tyhmä. Kun tämä kattaa jo sen keskustelun. Ja jos siihen ketjuun tulee joku B&S-varma pari huutaja, niin mä en sit ainakaan tule sinne.
Mulle vielä menisi se, että kartoitetaan faktat, jotka tiedetään, ja joiden perusteella mitään tietoa suhteesta ei ole. Mutta eihän sitä oikein niin sitten voisi rajata
Ei noita rajauksia, ei siitä tuu mitään, sehän on sama kun k/b shippausketjut, mua ei haittaisi ne shippaajatkaan jos ne ei valita muiden keskusteluista
 
vierailija
Minustakin sellainen JO-ketju olisi suhteellisen tyhmä. Kun tämä kattaa jo sen keskustelun. Ja jos siihen ketjuun tulee joku B&S-varma pari huutaja, niin mä en sit ainakaan tule sinne.
Mulle vielä menisi se, että kartoitetaan faktat, jotka tiedetään, ja joiden perusteella mitään tietoa suhteesta ei ole. Mutta eihän sitä oikein niin sitten voisi rajata
Tälläisen tosiasioihin perustuvan ketjun haluaisin minäkin
 
vierailija
Onko sulla jokin lukihäiriö? Viestissä, josta luit että tulisi nimenomaan sanottiin, että ei tulisi.
Tämä on kyllä ihmeellinen käsitys että anonyymeillä palstoilla pystyisi vaikuttamaan kuka kirjoittaa mitä ja minne. Mieluusti perustakaa ketju ja katsokaa toimiiko. Ei ole toiminut vauvalla, ei puutarhassa eikä täällä mikään sääntöjankkaus mitä saa ja ei saa kirjoitella.
t. eri
 

Yhteistyössä