K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siis miten on hyökätty? Ei täällä on se yksi tyyppi joka kokee tarvetta vastata joka ikiseen BS viestiin kieltämällä kaiken kuitenkin perustelematta ja haukkuu pöljäksi.
No, mä olen ainakin saanut ihan p*skaa niskaani, kun olen kyseenalaistanut joitain asioita, joiden pohjalta täällä uskotaan B&S suhteeseen. Oletuksena tuntuu olevan, että suhde on täysin varma, ja hölmöjä ovat ne, jotka suhtautuvat siihen epäilevästi. En nyt tiedä, miten se ilmapiiri eroaa vauvan hattarasta, joka taas on ihan pelkkää hömppää, ja sen tietävät kaikki (paitsi ehkä yksi fanaattinen uskovainen).
 
vierailija
No, mä olen ainakin saanut ihan p*skaa niskaani, kun olen kyseenalaistanut joitain asioita, joiden pohjalta täällä uskotaan B&S suhteeseen. Oletuksena tuntuu olevan, että suhde on täysin varma, ja hölmöjä ovat ne, jotka suhtautuvat siihen epäilevästi. En nyt tiedä, miten se ilmapiiri eroaa vauvan hattarasta, joka taas on ihan pelkkää hömppää, ja sen tietävät kaikki (paitsi ehkä yksi fanaattinen uskovainen).
Okei, mulla on erilainen kuva keskustelusta. Tykkään lukea viestejä sekä puolesta että vastaan BS kun ne on hyvin argumentoitu. Toki aina pari harhaista tänne mahtuu.
 
vierailija
No, mä olen ainakin saanut ihan p*skaa niskaani, kun olen kyseenalaistanut joitain asioita, joiden pohjalta täällä uskotaan B&S suhteeseen. Oletuksena tuntuu olevan, että suhde on täysin varma, ja hölmöjä ovat ne, jotka suhtautuvat siihen epäilevästi. En nyt tiedä, miten se ilmapiiri eroaa vauvan hattarasta, joka taas on ihan pelkkää hömppää, ja sen tietävät kaikki (paitsi ehkä yksi fanaattinen uskovainen).
Monesti ne pahimmat B/S-pakottajat (ei siis ne jotka spekuilee suhteen mahdollisuutta erinäisten asioiden valossa) on niitä jotka samaan hengenvetoon haukkuu B:n eli luultavasti trolleja tai vähän liian syvällä olevia projisoijia.
 
vierailija
Monesti ne pahimmat B/S-pakottajat (ei siis ne jotka spekuilee suhteen mahdollisuutta erinäisten asioiden valossa) on niitä jotka samaan hengenvetoon haukkuu B:n eli luultavasti trolleja tai vähän liian syvällä olevia projisoijia.
Joo, mäkin sanoisin, että pahimmat pakottajat haluaa aiheuttaa pahaa mieltä muille, koska heillä itsellään on paha mieli. Ovat pettyneitä siihen, että uskoivat bojereen, ja nyt ovat "heränneitä" ja vihaisia. Trollaaminen näin marginaalisella asialla tuskin kiinnostaa, jos siihen ei liity omat tunteet tavalla tai toisella.
 
vierailija
No, mä olen ainakin saanut ihan p*skaa niskaani, kun olen kyseenalaistanut joitain asioita, joiden pohjalta täällä uskotaan B&S suhteeseen. Oletuksena tuntuu olevan, että suhde on täysin varma, ja hölmöjä ovat ne, jotka suhtautuvat siihen epäilevästi. En nyt tiedä, miten se ilmapiiri eroaa vauvan hattarasta, joka taas on ihan pelkkää hömppää, ja sen tietävät kaikki (paitsi ehkä yksi fanaattinen uskovainen).
Jännä jos se vauvan hattara on pelkkää hömppää kun kuitenkin on niin hiton tiukat säännöt... Kyllähän tänne on mahtunut mielipidettä jos minkälaista ja itsestä ainakin tuntuu, että noi B&S suhdetta varmana pitävät haluaa vaan ärsyttää tuota yhtä ennustajaa joka on aina niin varma ettei B&S voi seurustella ilman mitään perusteluita ees
 
vierailija
Täällähän on ihan sama meininki hyökätään, jos joku ei usko B ja S suhteeseen
Minusta täällä paremminkin yritetään vakuuttaa, että tämä ketju on riitaisampi kuin se todellisuudessa on. Ihan selkeät perusteet on kerrottu sillekin, miksi suhde B ja S näyttää todennäköiseltä. Siis todennäköiseltä, ei varmasti todella. Lahkomeiningistä ei merkkiäkään täällä.
 
vierailija

Minusta täällä paremminkin yritetään vakuuttaa, että tämä ketju on riitaisampi kuin se todellisuudessa on. Ihan selkeät perusteet on kerrottu sillekin, miksi suhde B ja S näyttää todennäköiseltä. Siis todennäköiseltä, ei varmasti todella. Lahkomeiningistä ei merkkiäkään täällä.
Vähän eri mieltä lahkomeiningistä. Ylistetään omaa ketjua ja haukutaan toisia = yhdenmukaistamista, joukkoon kuulumisen tarvetta toisten kustannuksella. Samoin yritetään estää toisten näkökulmat perustelemalla omia faktoina tai todennäköisinä, kun todellisuudessa meillä ei ole mitään tietoa mistään.
 
vierailija


Vähän eri mieltä lahkomeiningistä. Ylistetään omaa ketjua ja haukutaan toisia = yhdenmukaistamista, joukkoon kuulumisen tarvetta toisten kustannuksella. Samoin yritetään estää toisten näkökulmat perustelemalla omia faktoina tai todennäköisinä, kun todellisuudessa meillä ei ole mitään tietoa mistään.
Ahaa, en ole ajatellut tuolta kannalta. Mulla oli mielessä lähinnä B ja S suhteen käsittely, kun kirjoitin, ettei lahkolaisuutta ole. Tuosta olen eri mieltä, ettei mitään tietoa ole. Kai se esimerkiksi on fakta, että Sadie on Damonin kanssa reissussa tuolla Slovenian nurkilla. Mahdollisesti jopa Sloveniassa, koska ainakin Damon on/ on ollut nyt Sloveniassa. Tuskin Sadie on yksin jäänyt jonnekin odottelemaan
 
vierailija


Vähän eri mieltä lahkomeiningistä. Ylistetään omaa ketjua ja haukutaan toisia = yhdenmukaistamista, joukkoon kuulumisen tarvetta toisten kustannuksella. Samoin yritetään estää toisten näkökulmat perustelemalla omia faktoina tai todennäköisinä, kun todellisuudessa meillä ei ole mitään tietoa mistään.
mitä tietoa mistä?
 
vierailija
Ahaa, en ole ajatellut tuolta kannalta. Mulla oli mielessä lähinnä B ja S suhteen käsittely, kun kirjoitin, ettei lahkolaisuutta ole. Tuosta olen eri mieltä, ettei mitään tietoa ole. Kai se esimerkiksi on fakta, että Sadie on Damonin kanssa reissussa tuolla Slovenian nurkilla. Mahdollisesti jopa Sloveniassa, koska ainakin Damon on/ on ollut nyt Sloveniassa. Tuskin Sadie on yksin jäänyt jonnekin odottelemaan
Mut kuka on se tyyppi viimeisessä kuvassa? Mies, jolla sininen paita
 
vierailija
Eli Damon on siis tiktokin matkustanut Pulasta Slovenian kautta Pariisiin ja sieltä ilmeisesti lentänyt takaisin kotiin. Vaikea sanoa missä kuva Sadiesta on otettu, voi olla hyvin Kroatia tai Slovenia. Rekkarista tai kahvilan nimestä en saa ainakaan minä selvää.
 

Yhteistyössä