K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joku D:n kavereita oletettavasti en ite ainakaan tunnista sitä. Musta on kiva et Slovenia kuului tuohon reissuun niin näkivät Krisin kanssa luultavasti ei sit muita Joksuja ainakaan kuvien perusteella nähnyt?
En usko että B välttämättä on Kroatiassa ollut mukana mutta uskon että ovat kyllä Sloveniassa nähneet ja B vain haluaa pysytellä poissa kuvista.
 
vierailija
Itse en koe noin vaikka joskus on sitä onpas eipäs onpas väittelyä mutta ne voi ohittaa. Ja jos B tai K tai vaikka S lumpustelee menemään ties kenen kanssa niin sittä ei jäädä jankkaamaan ja saarnaamaan mikä on kaikkein tympeintä.
Samaa mieltä. Jos B tänään näkyisikin vaikka Taylor Swiftin käsikynkässä niin keskustelu siirtyisi siihen.
 
vierailija
Tätä mieltä oon itsekin ollu viimeistään maaliskuusta enkä siksi voi vauvalla enää keskustella. Oon allerginen kaikelle tommoselle kultti/lahko/kontrollimeiningille.
Se olisi pitänyt eriyttää kahdeksi eri risteilyksi jo syksyllä. MS Seilataan miten sattuu ja MS Puritaniaksi. Jälkimmäiseen ne tiukat säännöt jossa K ja B saa keskustella vaan yksinään tai toistensa seurassa ja muutenkin keskustelun pitäisi koskea lähinnä vain heitä.

Joka kuukauden toinen torstai olisi siellä voinut sallia henkilökohtaista keskustelua kuten kyselyä meneekö festareilla hiekkaa kenkiin ja jos menee niin meneekö se niihin maasta vai tippuuko noin 63cm korkeammalta.
 

Yhteistyössä