FrontierVille! Kysymyksiä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Alkuperäinen kirjoittaja Lozku:
Tota samaa kun karvapallo oon itekki vähän miettiny, mut mulla ois kans semmonen kyssä et ne kannot ni tuleeks niist sit uusii taimii? Kun kaveri sanoi näin, mutta en ole itse varma asiasta?
Mä oon repiny ne huoletta pois. Yhdessä välissä annoin niiden kantojen vaan olla mut ei niistä uusia taimia tullu vaan niitä taimia tuli ihan muualle. Siinä ne vaan nökötti ja vei tilaa.
Joku fiksumpi vois kertoo miten tää asia oikeesti on :D
Näin minäkin olen tehnyt, eli huoletta repinyt kannot pois vaan. Fiksuudesta en tosin tiedä.:D
 
...
Noista risukasoista. Eli jos niitä on jossain siellä puiden takana olemassa niin ei kannata puita kaataa vain siksi että saisi risut kerättyä sieltä takaa. Mä tein niin että kun käynnistin pelin, niin se lataa silleen hitaasti sen sivun. ensin näkyy hahmot valkoisina, tässä vaiheessa klikkaat lasta, jolloin muut jutut latautuu vielä hitaammin. risut näkyy ennen puita, klikkaat viittä risukasaa niin lapsi heti alkaa kerätä niitä, ja se kerää ne sieltä puiden takaa siinä samalla kun peli latautuu.
Ymmärsiköhän kukaan... :)
 
vieras
Mulla on sentään kai hyvää tuuria edes noiden tyynyjen kanssa, just äsken tuli toinen tyyny, pari päivää sitten ensimmäinen.:D Tuota auringonkukka-tehtävää en tajua, siinä siis piti kerätä 20 auringonkukkaa, kastella yksi naapurin kuihtunut auringonkukka ja kastella 5 naapurin auringonkukkaa. Olen nyt kerännyt nuo 20, sekä "elvyttänyt" sen yhden kuihtuneen, mutta eilen ja tänään kastelin yhden naapurin luona 5 kukkaa, miksi ne eivät näy ollenkaan tuossa listassa?:eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
edelleen painin sen perkuleen welcome maton kanssa :headwall: :headwall: ja pitäisi kasvattaa ne 1500 peanutsia, ajaa karhuja,myyriä ja käärmeitä. mahdoton yhtälö :D
Sain karhut ja käärmeet kun raivasin tilaa peanutseille, myyrät tulee kyllä kun kerää noita peanutseja. Muistat vain käyttää puolisoa tai lasta niiden pois ajamiseen. Mun pitäis saada yksi tyyny Innistä, saas nähdä miten kauan saan sitä odotella.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on sentään kai hyvää tuuria edes noiden tyynyjen kanssa, just äsken tuli toinen tyyny, pari päivää sitten ensimmäinen.:D Tuota auringonkukka-tehtävää en tajua, siinä siis piti kerätä 20 auringonkukkaa, kastella yksi naapurin kuihtunut auringonkukka ja kastella 5 naapurin auringonkukkaa. Olen nyt kerännyt nuo 20, sekä "elvyttänyt" sen yhden kuihtuneen, mutta eilen ja tänään kastelin yhden naapurin luona 5 kukkaa, miksi ne eivät näy ollenkaan tuossa listassa?:eek:
Nyt mun naapureilla ei enää kellään tunnu olevan noita auringonkukkia, ääääääh! Hermoja raastavaa.:D
 
Minä olen ihan joka kerta laittanut pyynnöstä munakoisoa, ja mitä ikinä tarviikin, että jos ootte mun naapureita, niin pyytäkää... ellette ole, niin pyytäkää ensin kaveriksi. Tai sitten vaan pyydätte joltain nyk. naapuriltanne. Tämähän on sosiaalinen peli, eli sitä ei oikeestaan pysty pelaamaan eteenpäin, ellei pyytele toisia avuksi. :wave:
 
fb
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja fb:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja fb:
Miten te ootte saanu ton teekannun??
Apiloista.
Ahaa,kiitti tiedosta.*Lähtee istuttamaan* :D
Ole hyvä vaan.:D Ne kyllä lukee niissä tehtävissä aina, että mistä minkäkin tavaran saa.:)
Siis apua,piti ihan käydä tarkastamassa..niin tosiaan alalaidassa lukee :D
(miten mä oon voinu olla huomaamatta..)
 

Yhteistyössä