Foliohatut päähän, ja käydäänpä Marsissa. :D

vierailija
Ilmeisesti kukaan ufouskovainen ei halua tähän vastata... :(
Minulle TM-opettaja kertoi ufokokemusten tapahtuvan deltarytmissä. :p Ei siis tällä beettatasolla, jolla normaalistai elämme.

"EEG:n taajuusalue on noin 1-50 Hz; jänniteheilahdusten amplitudi on 5-300 uV. Kun normaalihenkilö lepää hiljaisessa huoneessa valveilla, mutta silmät kiinni, havaitaan signaali, joka käsittää noin kymmenen heilahdusta sekunnissa. Tämän alfarytmin suurin amplitudi voidaan mitata päälaen- ja takaraivolohkoilla. Aistihavaintojen, etenkin näköärsykkeiden ja henkisten suoritusten yhteydessä alfarytmi häviää ja esiin tulee korkeampi taajuus, beettarytmi (13-25 Hz), jolloin EEG:n amplitudi selvästi pienenee. Normaalihenkilöiden elektroenkefalogrammissa esiintyy harvoin hitaampia vaihteluja kuin alfa-aallot. Jos sellaisia näkyy valveilla olevilla henkilöillä (paitsi vastasyntyneillä), voi se olla merkki aivosairaudesta tai aivovauriosta. Hitaampia rytmejä kutsutaan nimillä thetarytmi (3-7 Hz) ja deltarytmi (0,5-3,5 Hz)."

http://www.tiede.fi/keskustelu/45852/ketju/aivoaalloista
 
Minulle TM-opettaja kertoi ufokokemusten tapahtuvan deltarytmissä. :p Ei siis tällä beettatasolla, jolla normaalistai elämme.

"EEG:n taajuusalue on noin 1-50 Hz; jänniteheilahdusten amplitudi on 5-300 uV. Kun normaalihenkilö lepää hiljaisessa huoneessa valveilla, mutta silmät kiinni, havaitaan signaali, joka käsittää noin kymmenen heilahdusta sekunnissa. Tämän alfarytmin suurin amplitudi voidaan mitata päälaen- ja takaraivolohkoilla. Aistihavaintojen, etenkin näköärsykkeiden ja henkisten suoritusten yhteydessä alfarytmi häviää ja esiin tulee korkeampi taajuus, beettarytmi (13-25 Hz), jolloin EEG:n amplitudi selvästi pienenee. Normaalihenkilöiden elektroenkefalogrammissa esiintyy harvoin hitaampia vaihteluja kuin alfa-aallot. Jos sellaisia näkyy valveilla olevilla henkilöillä (paitsi vastasyntyneillä), voi se olla merkki aivosairaudesta tai aivovauriosta. Hitaampia rytmejä kutsutaan nimillä thetarytmi (3-7 Hz) ja deltarytmi (0,5-3,5 Hz)."

http://www.tiede.fi/keskustelu/45852/ketju/aivoaalloista
Niin mutta ei hänelläkään ollut esittää mitään evidenssiä ufoista, vaan ainoastaan jotain tällaista amplitudihöpötystäkö hän tarjosi? Minä odotan nyt sitä tieteellistä evidenssiä, en mitään TM-gurun omia höpinöitä. Ei tästä kyllä tullut hullua hurskaammaksi...
 
vierailija
Niin mutta ei hänelläkään ollut esittää mitään evidenssiä ufoista, vaan ainoastaan jotain tällaista amplitudihöpötystäkö hän tarjosi? Minä odotan nyt sitä tieteellistä evidenssiä, en mitään TM-gurun omia höpinöitä. Ei tästä kyllä tullut hullua hurskaammaksi...

Juu, ei tuo ole kovinkaan tieteellistä. Mutta delta-tasolla harvoin on kamera vieressä ja on valmis ottamaan valokuvan. Se on kuitenkin aika alhainen aivoaaltojen taso.
 
Juu, ei tuo ole kovinkaan tieteellistä. Mutta delta-tasolla harvoin on kamera vieressä ja on valmis ottamaan valokuvan. Se on kuitenkin aika alhainen aivoaaltojen taso.
No haloo, maailmassa on ihan huippuaivotutkijoita (varmaan aika paljon korkeampitasoisia kuin tämä TM-ukkeli :D ), ja he luultavasti olisivat tämän ufoilmiön onnistuneet raportoimaan sataan kertaan, jos se olisi totta.
 
a) Ei voi tietää, itse en usko että alien tietää Jeesusta, tai ainakaan säikähtäisi sen vuoksi.
b) Ehkä Penalla on risti kaulassa, karvaisen rinnan päällä? :LOL:
Se oli anteeksi vain sun teoria, että alien kauhistuu kristinuskovaisia jos ne huutavat "Jeesus Kristus!".
Vai kenen teoria se oli, ei ainakaan minun.
Ei se ole mun teoria, vaan käytäntö. Niin niissä kohtaamisissa vaan käy.

Miks ufot on niin suvaitsemattomia? Miks meidän pitäis kestää heidän kuviot kaurahalmeessa ja salaiset viestit mutta auta armias jos ufolle puhuu kristillisiä niin ufo ei kestä. Pitäähän meidän ihmistenkin pystyä kuulemaan eriuskoisten jorinoita?
 
Viimeksi muokattu:
:D

Ei se ole mun teoria, vaan käytäntö. Niin niissä kohtaamisissa vaan käy.
Mutta niistä ns. "kohtaamisista" ei siis ole mitään tieteellistä evidenssiä, vaan ainoastaann näiden ihmisten kertomukset?

Ei mitään valokuvia, ei ihmisiä jotka olisivat olleet paikalla katsomassa kun ufo abduktoi jonkun ihmisen, ei siis yhtään mitään muuta evidenssiä kuin jonkun yksittäisen ihmisen kertomuksia (jotka ilmeisesti lähes 100-prosenttisesti ovat jenkkejä)?
 
Mutta niistä ns. "kohtaamisista" ei siis ole mitään tieteellistä evidenssiä, vaan ainoastaann näiden ihmisten kertomukset?

Ei mitään valokuvia, ei ihmisiä jotka olisivat olleet paikalla katsomassa kun ufo abduktoi jonkun ihmisen, ei siis yhtään mitään muuta evidenssiä kuin jonkun yksittäisen ihmisen kertomuksia (jotka ilmeisesti lähes 100-prosenttisesti ovat jenkkejä)?
100 % jenkkejä? Just kuulin että mun sukulaisen kotipihaan oli ilmeisesti 40-50-luvulla parkkeerannut joku ei-ihan-sarjavalmisteinen menopeli. Mun ystävä kertoi nähneensä oudon aluksen lentäneen hyvin lähellä ja hiljaa eräänä talvi-iltana. Työkaveri kertoi oudosta valoilmiöstä kanssa.
Voi tietty olla matalalentokone, joku sääpallo tms. miten niitä selitetäänkään.

Mä uskon että hyvin monilta palstalaisilta löytyy tuttuja jotka tuntevat mahdollisia ufo-havaintoja tehneitä ihmisiä.

Mitä teet jos näet pihallasi jotain epätavallista? Oli siellä vaikka sotilas, pitkäkaapuinen muslimi jossain marjapuskassa tai pitkätakkinen itsensäpaljastaja.
Kaikki ovat mahdollisesti vaarallisia, voivat olla ystävällisiä.
Mulle tulisi ekana mieleen katsoa huomasiko vieras mua, saanko ovaen lukittua, vai uskaltaisinko mennä vierasta jututtamaan.
Jos siinä olisi ulkoavaruuden olio niin lisänä ylläolevaan listaan:miettisin että ottaako tuo mut avaruusmatkalle. Siinä on hyvin vähän aikaa tehdä päätöksiä saatika ottaa valokuvia ja isoin huoli on se, tapahtuuko mulle nyt jotain.
 
Ja jättäväthän he usein jälkiä. Osa peltokuvioista on huijausta, mutta sit on semmoisia peltokuvioita että niissä mietityttää
-ei ole tallaamisen jälkiä
-viljat on taiteltu tai solmittu, sitä ei isokaan ihmisporukka tekisi yhdessä yössä
 
100 % jenkkejä? Just kuulin että mun sukulaisen kotipihaan oli ilmeisesti 40-50-luvulla parkkeerannut joku ei-ihan-sarjavalmisteinen menopeli. Mun ystävä kertoi nähneensä oudon aluksen lentäneen hyvin lähellä ja hiljaa eräänä talvi-iltana. Työkaveri kertoi oudosta valoilmiöstä kanssa.
Voi tietty olla matalalentokone, joku sääpallo tms. miten niitä selitetäänkään.

Mä uskon että hyvin monilta palstalaisilta löytyy tuttuja jotka tuntevat mahdollisia ufo-havaintoja tehneitä ihmisiä.

Mitä teet jos näet pihallasi jotain epätavallista? Oli siellä vaikka sotilas, pitkäkaapuinen muslimi jossain marjapuskassa tai pitkätakkinen itsensäpaljastaja.
Kaikki ovat mahdollisesti vaarallisia, voivat olla ystävällisiä.
Mulle tulisi ekana mieleen katsoa huomasiko vieras mua, saanko ovaen lukittua, vai uskaltaisinko mennä vierasta jututtamaan.
Jos siinä olisi ulkoavaruuden olio niin lisänä ylläolevaan listaan:miettisin että ottaako tuo mut avaruusmatkalle. Siinä on hyvin vähän aikaa tehdä päätöksiä saatika ottaa valokuvia ja isoin huoli on se, tapahtuuko mulle nyt jotain.
Mitä olen seurannut näitä oikeita ufofriikkejä mm. televisiosta, niin kyllä ne tuppaavat olemaan nimenomaan jenkkejä. Siellähän ne niitä kyttäävät oikein työkseen mm. Roswellin kaupungissa, mikä taitaa olla oikein ufouskovaisten pyhiinvaelluspaikka. :D

Jos minä näen pihassani vaikka ihmisen kaavussa, niin todellakin menen kysymään että kuka hän on ja millä asioilla. En pistäisi ensimmäisenä ovea säppiin ja lusmuilisi ikkunan takana. Itsensäpaljastajan kehottaisin häipymään ääntä nopeammin, ennen kuin poliisi tulee, mutta en minä häntäkään pelkäisi. Noin lähtökohtaisesti en oikein ymmärrä sitä, että vieraita (tulivat ne sitten maapallolta tai avaruudesta) pitäisi pelätä. Eivät minun pihaani eksyneet ihmiset ole tähän mennessä koskaan tehneet mitään pahaa, vaikka monenlaisia hiihtäjiä onkin näkynyt.

Eiväthän itse ufohörhötkään ole väittäneet, että heille ufot/alienit olisivat mitään pahaa tehneet, sikäli kuin olen lukenut. Sen kun ovat käyneet yöllä avaruudessa ja tulleet takaisin ja that´s it. (Tosin siis en ole lukenut yhtään uskottavaa sieppaus- tms. tarinaa, jolle olisi mitään vahvistusta mistään ns. järkevältä taholta.) En ymmärrä tätä pelon lietsomista milloin mitäkin vierasta kohtaan.
 
Viimeksi muokattu:
Ja jättäväthän he usein jälkiä. Osa peltokuvioista on huijausta, mutta sit on semmoisia peltokuvioita että niissä mietityttää
-ei ole tallaamisen jälkiä
-viljat on taiteltu tai solmittu, sitä ei isokaan ihmisporukka tekisi yhdessä yössä
Kyl se riittää, että ne ihan ensimmäiset peltokuviot paljastuivat huijauksiksi tai jekuksi.
Sen jälkeen ilmaantuneissa ei just ole pohtimista, ellei tahdo vaivata päätään sillä miten se temppu on nyt tehty.
 

Yhteistyössä