Foliohatut päähän, ja käydäänpä Marsissa. :D

Olen viettänyt kesän viimeistä hellepäivää ulkoillen ja uiden ja avaruuden mokkulapäiset lautassilmät on jääneet mielestä taka-alalle. :) Nyt yritän jotain kirjotella 10 minuutissa ennen kuin käyn nukkumaan.

Siis jos ufot olisi jotain muuta kuin demoneja, ne käyttäytyisivät rohkeammin silloin kun tulee kristitty vastaan, mutta ei, ne vaan luikkivat karkuun. Mitä kosmisen rakkauden lähettiläillä on kristityissä pelättävää, vaikka me nyt ei värähdellä eikä täristä samalla taajuudella kuin he?

Tiedät sitten muiden uskontokuntien edustajia, joita ufot ei ole juosseet karkuun?
Luuletko että avaruuden muukalaisia kiinnostaisi ensimmäiseksi ihmisessä, mitä uskontoa se edustaa tai miksi se edes tietäisi mitä on uskonto.

Ehkä ne kosmisen rakkauden lähettiläät välttelee ilkeitä ja syrjiviä ihmisiä, siksi juoksevat uskiksia karkuun.
Miten hc-kristitty voisi hyväksyä alienin, kun se ei hyväksy edes toista ihmistä.
Eli jos olisit alien, lähestyisitkö itse kaikkein ahdasmielisintä olentoa mitä löydät, joka luultavasti tekisi tutustumisesta mahdotonta, vai valitsisitko jonkun rennomman ja kivemman tyypin?
itse valitsisin rennomman kivan tyypin. :sleep:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: päätön
Tiedät sitten muiden uskontokuntien edustajia, joita ufot ei ole juosseet karkuun?
Luuletko että avaruuden muukalaisia kiinnostaisi ensimmäiseksi ihmisessä, mitä uskontoa se edustaa tai miksi se edes tietäisi mitä on uskonto.

Ehkä ne kosmisen rakkauden lähettiläät välttelee ilkeitä ja syrjiviä ihmisiä, siksi juoksevat uskiksia karkuun.
Miten hc-kristitty voisi hyväksyä alienin, kun se ei hyväksy edes toista ihmistä.
Eli jos olisit alien, lähestyisitkö itse kaikkein ahdasmielisintä olentoa mitä löydät, joka luultavasti tekisi tutustumisesta mahdotonta, vai valitsisitko jonkun rennomman ja kivemman tyypin?
itse valitsisin rennomman kivan tyypin. :sleep:
Muista uskontokuntien edustajista en tiedä, että miten heillä on ufotapaamiset sujuneet.

Mutta sä puhut itsesi pussiin. Jos alien ei tiedä uskonnoista mitään, niin eihän semmoista pitäisi joku random Jeesus-nimi säikäyttää?

Ja en ole jokaista 400:aa henkilöä käynyt läpi joita tuo Joe Jordan on haastatellut, mutta ei jokainen edes välttämättä ole kristitty: ei Jeesuksen nimen huutaminen paniikkitilanteessa tee ihmistä uskovaa (se ihminen vaan pyytää apua siihen tilanteeseen, mutta ei välttämättä ole valmis antamaan koko elämäänsä Jeesukselle). Liberaalikin ihminen osaa turvata Jumalaan, ja hyvä niin.

Mä luin Luukanen-Kilden kirjoja ei-uskovana, n.15-16-vuotiaana ja silloin olin yhtä liberaali kuin muutkin ikäiseni. Muistan yhden illan jolloin ajattelin että olisipa jännä kutsua avaruuden porukkaa paikalle, mutta sitten jostain mulle tuli ajatus että "varjele Jumala mua kuitenkin siltä."
Ei ufot olisi tulleet juuri tuon rukouksen takia, vaikka olin liberaali ja tavis-bilehile.
Ja mitä vihaista hc-kristittyä on jossain perusjenkissä joka turvaa hädän hetkellä Jeesukseen?

Sit ufojen nättinokkaisuudesta... Raamatussa on tarina siitä kun Jeesus kävelee vetten päällä ja opetuslapset säikähtää, ja luulevat että Hän on aave. Mut Jeesus ei ole väitteestä moksiskaan vaan rupeaa puhumaan heille.
Sit muistan youtubessa Jeesuksen ilmestyneen yhdelle muslimille: huone oli täynnä valoa ja muslimi luuli näkevänsä saatanan ja taisi siinä rukoilla omia rukouksiaan. Mutta Jeesus vaan pokkana jatkoi sitä kohtaamista.

Mutta ufot pelkäävät pelkäävää ihmistä. Säälittävää.
 
vierailija
Muista uskontokuntien edustajista en tiedä, että miten heillä on ufotapaamiset sujuneet.

Mutta sä puhut itsesi pussiin. Jos alien ei tiedä uskonnoista mitään, niin eihän semmoista pitäisi joku random Jeesus-nimi säikäyttää?

Ja en ole jokaista 400:aa henkilöä käynyt läpi joita tuo Joe Jordan on haastatellut, mutta ei jokainen edes välttämättä ole kristitty: ei Jeesuksen nimen huutaminen paniikkitilanteessa tee ihmistä uskovaa (se ihminen vaan pyytää apua siihen tilanteeseen, mutta ei välttämättä ole valmis antamaan koko elämäänsä Jeesukselle). Liberaalikin ihminen osaa turvata Jumalaan, ja hyvä niin.

Mä luin Luukanen-Kilden kirjoja ei-uskovana, n.15-16-vuotiaana ja silloin olin yhtä liberaali kuin muutkin ikäiseni. Muistan yhden illan jolloin ajattelin että olisipa jännä kutsua avaruuden porukkaa paikalle, mutta sitten jostain mulle tuli ajatus että "varjele Jumala mua kuitenkin siltä."
Ei ufot olisi tulleet juuri tuon rukouksen takia, vaikka olin liberaali ja tavis-bilehile.
Ja mitä vihaista hc-kristittyä on jossain perusjenkissä joka turvaa hädän hetkellä Jeesukseen?

Sit ufojen nättinokkaisuudesta... Raamatussa on tarina siitä kun Jeesus kävelee vetten päällä ja opetuslapset säikähtää, ja luulevat että Hän on aave. Mut Jeesus ei ole väitteestä moksiskaan vaan rupeaa puhumaan heille.
Sit muistan youtubessa Jeesuksen ilmestyneen yhdelle muslimille: huone oli täynnä valoa ja muslimi luuli näkevänsä saatanan ja taisi siinä rukoilla omia rukouksiaan. Mutta Jeesus vaan pokkana jatkoi sitä kohtaamista.

Mutta ufot pelkäävät pelkäävää ihmistä. Säälittävää.
Tarkoitatko, että ufot siis ne alukset pelkäävät pelkäävää ihmistä? Vai humanoidit?
 
Muista uskontokuntien edustajista en tiedä, että miten heillä on ufotapaamiset sujuneet.

Mutta sä puhut itsesi pussiin. Jos alien ei tiedä uskonnoista mitään, niin eihän semmoista pitäisi joku random Jeesus-nimi säikäyttää?

Ja en ole jokaista 400:aa henkilöä käynyt läpi joita tuo Joe Jordan on haastatellut, mutta ei jokainen edes välttämättä ole kristitty: ei Jeesuksen nimen huutaminen paniikkitilanteessa tee ihmistä uskovaa (se ihminen vaan pyytää apua siihen tilanteeseen, mutta ei välttämättä ole valmis antamaan koko elämäänsä Jeesukselle). Liberaalikin ihminen osaa turvata Jumalaan, ja hyvä niin.

Mä luin Luukanen-Kilden kirjoja ei-uskovana, n.15-16-vuotiaana ja silloin olin yhtä liberaali kuin muutkin ikäiseni. Muistan yhden illan jolloin ajattelin että olisipa jännä kutsua avaruuden porukkaa paikalle, mutta sitten jostain mulle tuli ajatus että "varjele Jumala mua kuitenkin siltä."
Ei ufot olisi tulleet juuri tuon rukouksen takia, vaikka olin liberaali ja tavis-bilehile.
Ja mitä vihaista hc-kristittyä on jossain perusjenkissä joka turvaa hädän hetkellä Jeesukseen?

Sit ufojen nättinokkaisuudesta... Raamatussa on tarina siitä kun Jeesus kävelee vetten päällä ja opetuslapset säikähtää, ja luulevat että Hän on aave. Mut Jeesus ei ole väitteestä moksiskaan vaan rupeaa puhumaan heille.
Sit muistan youtubessa Jeesuksen ilmestyneen yhdelle muslimille: huone oli täynnä valoa ja muslimi luuli näkevänsä saatanan ja taisi siinä rukoilla omia rukouksiaan. Mutta Jeesus vaan pokkana jatkoi sitä kohtaamista.

Mutta ufot pelkäävät pelkäävää ihmistä. Säälittävää.
Siis miten niin ufot/alienit pelkäävät ihmisiä? Jos ufoja/alieneita olisi olemassa, niin miksi niistä ei ole ensimmäistäkään tieteellisesti todistettua evidenssiä olemassa? Suomessa on joitakin alieneihin uskovia, mutta heilläkään ei ole esittää mitään tieteellistä tarkastelua kestävää evidenssiä näistä "kohtaamisista".

Ja miksi oletetaan, että jos avaruudessa olisi elämää, että se elämä olisi jotenkin vihamielistä ihmisille? Sitä en ole ikinä tajunnut. Ja jos siellä jotakin elämää olisi, niin ehkä olisimme jo tähän mennessä saaneet siitä sitä kaipaamaani evidenssiä, joka läpäisisi ihan tieteellisetkin menetelmät...
 
Varmasti muuallakin elämää on, se on eri asia miten lähellä ja millasta elämää. Ei ainakaan niin lähellä, että ihminen siitä pääsis perille koskaan. Mikä onkin ihan hyvä. Eiköhän yhden planeetan pilaaminen riitä yhdelle eliölajille.

Sitä paitsi miksi avaruuden muukalaiset olisi edes ihmisistä kiinnostuneita. On tällä planeetalla paljon hienompia ja fiksumpiakin eläimiä.
(Tietysti ihmisiä sattuu olemaan enemmän kuin mitään muita, mutta ei se silti tarkota että kukaan olis meistä kiinnostunut, jos on parempaakin tarjolla).
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Demonit, pahat henget jne. tottelevat käskyä Jeesuksen Kristuksen nimessä poistu. Koska tuolla yläkerrassa Jeesus Kristus on tunnettu henki.

Ei tarvitse olla uskovainen sanoakseen tuon. Se toimii ihan yhtä hyvin ei-uskovillakin.
 
Jos alieneita olisi, niin jumala olis luonut nekin. Ellei ne olis valepukuisia demoneita.:devil:
Ja jos alieneita olisi, niilläkin olisi varmasti olemassa lukemattomia eri uskontoja joista ne tappelis keskenään.:poop:
 
vierailija

allahin nimeen häipyy kaikki jeesukseen uskovat. :sneaky:
Yritäppä nyt käsittää siellä pienessä päässäsi: Yläkerrassa on marssijärjestys, ja Jeesus Kristus on sellainen nimi, että demonitkin ymmärtävät, että nyt on aika lähteä litomaan.

Jotta sinä et ala änkyttää vastaan, niin minä en ole uskovainen. En kyllä ole ateistikaan, vaan jotain siltä väliltä.
 
vierailija
Mites on Echo, oletko sinä lukenut kristinuskosta, Raamatusta jossain raamattuopistossa tms. Siis onko sinulla jotain opiskeluja Raamatusta takana, vaan onko kaikki sinun omaa tulkintaasi?
 
Yritäppä nyt käsittää siellä pienessä päässäsi: Yläkerrassa on marssijärjestys, ja Jeesus Kristus on sellainen nimi, että demonitkin ymmärtävät, että nyt on aika lähteä litomaan.

Jotta sinä et ala änkyttää vastaan, niin minä en ole uskovainen. En kyllä ole ateistikaan, vaan jotain siltä väliltä.
:ROFLMAO:(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Ihan pari päivää sitten tuli telkkarista dokkari, jossa oli just mm. toi hieroglyfi.
Sen selitys oli niinkin simppeli, että siinä on vanhempaa ja uudempaa kirjoitusta päällekäin.
Eli alkuperäinen hieroglyfi oli näyttänu tämmöiseltä ja siihen myöhempinä vuosisatoina lisätty teksti tämmöiseltä ja päällekäin ne sitten näyttävät tommoiselta.
 
En mä nyt sua käskemällä käske katsomaan ufo-ja kummitus-valokuvia mutta onhan niitä saatu filmille, onko jokainen semmoinen kuva väärennös?
Jokseenkin jokainen joka on tutkittavaksi saatu on ollut huijaus, väärennös tai sitten kuvasta ei pysty päättelemään mitä se esittää. Se ei tarkoita, että kuvassa olisi mitään yliluonnollista.

Randin miljoona dollaria on ollut tarjolla vuosikaudet, mutta eipä ole ottajaa ilmaantunut.
 
Jokseenkin jokainen joka on tutkittavaksi saatu on ollut huijaus, väärennös tai sitten kuvasta ei pysty päättelemään mitä se esittää. Se ei tarkoita, että kuvassa olisi mitään yliluonnollista.

Randin miljoona dollaria on ollut tarjolla vuosikaudet, mutta eipä ole ottajaa ilmaantunut.

Ei se sitä tarkota että ihminen on joku yliolento, joka tietäisi kaiken.
Ihminen ei tiedä mitään.

Jotenkin käy tiedeuskovaisiakin sääliksi, kaikki pitää juurtajaksain tutkia ja selittää, muuten se ei voi olla totta. Kun ei tarvitse.
Kaikkea ei voi tietää, nähdä tai selittää. Hyvä niin.
Ihminen on vain yksi eliö, ei mikään universumin keskipiste tai hallitsija.

Tähtipölyä ollaan kaikki elolliset ja elottomat. Mutta mitä on kaiken takana, sitä ei voi tietää.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
vierailija
Yritäppä nyt käsittää siellä pienessä päässäsi: Yläkerrassa on marssijärjestys, ja Jeesus Kristus on sellainen nimi, että demonitkin ymmärtävät, että nyt on aika lähteä litomaan.

Jotta sinä et ala änkyttää vastaan, niin minä en ole uskovainen. En kyllä ole ateistikaan, vaan jotain siltä väliltä.
Jos olisi Jeesus, jolla on tuollainen valta ja voima, niin miksi hän ei kiellä demoneita ja muita mörköjä ikinä koskaan tulemasta tälle planeetalle?
 
vierailija
Ei se sitä tarkota että ihminen on joku yliolento, joka tietäisi kaiken.
Ihminen ei tiedä mitään.

Jotenkin käy tiedeuskovaisiakin sääliksi, kaikki pitää juurtajaksain tutkia ja selittää, muuten se ei voi olla totta. Kun ei tarvitse.
Kaikkea ei voi tietää, nähdä tai selittää. Hyvä niin.
Ihminen on vain yksi eliö, ei mikään universumin keskipiste tai hallitsija.

Tähtipölyä ollaan kaikki elolliset ja elottomat. Mutta mitä on kaiken takana, sitä ei voi tietää.
Ihminen on utelias ja kyseenalaistajat pitävät kehityksen pyörät pyörimässä. Ja hyvä niin. Muuten asuttaisiin vieläkin litteällä planeetalla, jota aurinko kiertää ja punatukkaisia poltettaisiin noitina roviolla.
 
Ei se sitä tarkota että ihminen on joku yliolento, joka tietäisi kaiken.
Ihminen ei tiedä mitään.

Jotenkin käy tiedeuskovaisiakin sääliksi, kaikki pitää juurtajaksain tutkia ja selittää, muuten se ei voi olla totta. Kun ei tarvitse.
Kaikkea ei voi tietää, nähdä tai selittää. Hyvä niin.
Ihminen on vain yksi eliö, ei mikään universumin keskipiste tai hallitsija.

Tähtipölyä ollaan kaikki elolliset ja elottomat. Mutta mitä on kaiken takana, sitä ei voi tietää.
Ei tarkoita ei.
Mut ei tästä ole kovin kauaa kun täälläkin oli ketju, mis talossa tapahtui outoja. Esineitä putoili yms. Ketju oli täynnä vastaajia, jotka tarjosivat ratkaisuksi manaajaa, energiapuhdistajaa, selvänäkijää yms. Ketju kuivui kasaan heti kun aloittaja kertoi, että syylliseksi paljastui variksenpoikanen joka oli löytänyt reitin tuuletusikkunasta sisään.
 

Yhteistyössä