Foliohatut päähän, ja käydäänpä Marsissa. :D

ihan tavallisia lapsimuumiota nuo näyttää olevan. hieroglyfeissä olevat vanhat kuvat on discoveryn dokumentin mukaan olemassa, en ole kylläkään käynyt itse katsomassa.
jos nyt lakkaisit demonisoimasta uffomiähiä, ei ne sen enempää pahalaisia ole kun minäkään. :ninja:
Mikä Discoveryn dokkari?

Tahon joskus eri lähteen kuin jonkun kämäsen "mystery-ufology-Secretology", säestettynä alkeellisella musiikilla ja grafiikalla. :D
 
vierailija
Kysehän sumereilla oli uskomuksesta, että avaruudessa on jollain kiertoplaneetalla porukka nimeltä Anunnakit, ne oli joitain kauhean edistynyttä ja jaloa porukkaa.
Ne sitten halusi maapallon apinaihmisistä itselleen apureita ja työorjia ja kun niistä onnettomista karvakäsistä ei mihinkään ollut, he päättivät yhdistää ihmisen ja heidän omaa Dna:ta. Syntyi Adamu ja sen vaimo, nimi ei ollut tosin Eeva vaan Tiamat.
Sit siinä sähelsi yks käärmejumala Eedenissä...

Eli tämä oli heidän versio, mutta kertoo hyvin siitä että sumerit intoili aina taivaalle päin.
Kerropa yksi kulttuuri tai ajanjakso ihmisen historiassa, kun tähdistä/avaruudesta ei olla oltu kiinnostuneita.
 
Siis mikä tuossa säikäyttäisi, jos se olisikin totta?
Se sotisi evoluutioteoriaa vastaan, koska ko.teoria ei tunne ainakaan vielä mitään ihmisestä paljon älykkäämpää olentoa.
Ja ko.teoria ei ota yliluonnollista huomioon eli joitain energiavirtauksia ja kosmista ykseyttä.

Ja jos olisi uutisissa tietoa että "tuolla jossain sit on ufoja", niin se olisi semmoinen tieto jolle ei tavalliset ihmiset oikein voi mitään. Ei joku Pirjo Nuotio voi pokkana varoittaa että "saattavat sitten siepata joitain ihmisiä ja ottaa irtopaloja, jotkut on kadonneet mystisesti."
Juu, tosi rauhoittavaa.
 
Se sotisi evoluutioteoriaa vastaan, koska ko.teoria ei tunne ainakaan vielä mitään ihmisestä paljon älykkäämpää olentoa.
Ja ko.teoria ei ota yliluonnollista huomioon eli joitain energiavirtauksia ja kosmista ykseyttä.

Ja jos olisi uutisissa tietoa että "tuolla jossain sit on ufoja", niin se olisi semmoinen tieto jolle ei tavalliset ihmiset oikein voi mitään. Ei joku Pirjo Nuotio voi pokkana varoittaa että "saattavat sitten siepata joitain ihmisiä ja ottaa irtopaloja, jotkut on kadonneet mystisesti."
Juu, tosi rauhoittavaa.
Mutta sellaista ei ole ikinä tähän mennessäkään tapahtunut, niin miksi se nyt tapahtuisi?
 
Meinaatko tolla demonin kanssa seksiä jutulla nyt sitä kohtaa kun raamattu puhuu epämääräisesti jumalan pojista joiden naisten kanssa tehdyt jälkeläiset oli niitä jättiläisiä?
Jep. Eenokin kirjassa on yksityiskohtaisempi kuvaus tapahtumasta, mutta tietty pitää siihen suhtautua varauksella koska se on apokryfikirja. Ja yritän siis pärjätä ilman Eenokin kirjaakin.
 
vierailija
Se sotisi evoluutioteoriaa vastaan, koska ko.teoria ei tunne ainakaan vielä mitään ihmisestä paljon älykkäämpää olentoa.
Ja ko.teoria ei ota yliluonnollista huomioon eli joitain energiavirtauksia ja kosmista ykseyttä.

Ja jos olisi uutisissa tietoa että "tuolla jossain sit on ufoja", niin se olisi semmoinen tieto jolle ei tavalliset ihmiset oikein voi mitään. Ei joku Pirjo Nuotio voi pokkana varoittaa että "saattavat sitten siepata joitain ihmisiä ja ottaa irtopaloja, jotkut on kadonneet mystisesti."
Juu, tosi rauhoittavaa.
Rakas Echo! On olemassa eri tietoisuuksia, ne ovat limittäin tässä meidän ympärillämme. Ufot ja humanoidit ovat eri tietoisuudessa, kuin tässä missä nyt lätistään.
 
Olen ennenkin sanonut että jos SÄ et ole jotain kokenut, niin se ei tarkoita sitä etteikö sitä olisi olemassa tai muut olisi kokeneet. Oli kyseessä sitten Jumala tai ufo-demonit.

Mä luotan ihmisten puheisiin yliluonnollisista kokemuksista silloin, kun on kyseessä normaaliksi tiedetty ihminen joka ei saa tavallisesti hallusinaatioita, joka on virkeä eikä nälkiintynyt ja jos sille tapahtumalle on hyvin vaikea löytää muuta selitystä.
Se että kukaan ei esitä väitteestä todisteita tarkoittaa sitä, ettei ole erityisempää syytä pitää väitettä totena. Mutta todisteet pöytään sitten vaan, niin muutan toki mieltäni samantien. Sehän on vain loogista. Värivalokuva yksisarvisesta ja keijuparvesta tiskiin, silvuplee.

Nykyään jotakuinkin kaikki taapertaa kamerakännykkä taskussa. Vaan jännästi nämä "normaaliksi tiedetyt ihmiset" unohtavat aina sen kännyn olemassaolon kun kohtaavat maahisia, enkeleitä ja muita vastaavia. Toooosi omituinen juttu. En tiedä yhtään mistä johtuis.
 
Se että kukaan ei esitä väitteestä todisteita tarkoittaa sitä, ettei ole erityisempää syytä pitää väitettä totena. Mutta todisteet pöytään sitten vaan, niin muutan toki mieltäni samantien. Sehän on vain loogista. Värivalokuva yksisarvisesta ja keijuparvesta tiskiin, silvuplee.

Nykyään jotakuinkin kaikki taapertaa kamerakännykkä taskussa. Vaan jännästi nämä "normaaliksi tiedetyt ihmiset" unohtavat aina sen kännyn olemassaolon kun kohtaavat maahisia, enkeleitä ja muita vastaavia. Toooosi omituinen juttu. En tiedä yhtään mistä johtuis.
En mä nyt sua käskemällä käske katsomaan ufo-ja kummitus-valokuvia mutta onhan niitä saatu filmille, onko jokainen semmoinen kuva väärennös?

Ja mä olen tästä puhunut sun kanssa ennenkin. Olen meidän keittiössä, kamerakännykkä on vieressä, jos nyt Jeesus ilmestyisi tuohon niin en takuulla ottaisi kuvaa, en pystyisi. Ja Jeesuksen/enkelin kohtaaminen olisi niin suurta että se riittäisi mulle, ei mulla olisi tarvetta näyttää mitään kuvia muille.
 
Se että kukaan ei esitä väitteestä todisteita tarkoittaa sitä, ettei ole erityisempää syytä pitää väitettä totena. Mutta todisteet pöytään sitten vaan, niin muutan toki mieltäni samantien. Sehän on vain loogista. Värivalokuva yksisarvisesta ja keijuparvesta tiskiin, silvuplee.

Nykyään jotakuinkin kaikki taapertaa kamerakännykkä taskussa. Vaan jännästi nämä "normaaliksi tiedetyt ihmiset" unohtavat aina sen kännyn olemassaolon kun kohtaavat maahisia, enkeleitä ja muita vastaavia. Toooosi omituinen juttu. En tiedä yhtään mistä johtuis.
Mä nään kaikkiit juttui unissani. Ei voi ottaa kuvia. Siin niinku esim. hirvittävän lohikäärmeen näin kerran joka suuttu ihan kamalasti kun mä sanoin että Jeesus on kuningas. Ja mitä kaikkiit inhottavia demoneita olen unedsani vastustanut, mutta ei taaskaan kamera messissä. Hm. Kauheen väsynyt on aamulla tommosten unien jälkeen.
 
mistä tiiät, kuka kerto?
Olen viettänyt kesän viimeistä hellepäivää ulkoillen ja uiden ja avaruuden mokkulapäiset lautassilmät on jääneet mielestä taka-alalle. :) Nyt yritän jotain kirjotella 10 minuutissa ennen kuin käyn nukkumaan.

Siis jos ufot olisi jotain muuta kuin demoneja, ne käyttäytyisivät rohkeammin silloin kun tulee kristitty vastaan, mutta ei, ne vaan luikkivat karkuun. Mitä kosmisen rakkauden lähettiläillä on kristityissä pelättävää, vaikka me nyt ei värähdellä eikä täristä samalla taajuudella kuin he?

Tää on nyt kreationistien sivuilta, mutta jos luotetaan että tuo tyyppi eli Joe Jordan puhuu totta, niin: hän oli siis tutkijana ufo-tutkimusjärjestö Mufonissa, ennen kuin tuli uskoon. Hän on sittemmin tutkinut 400 ufo-kontaktia jossa kohtaaminen on loppunut kun seinään kun se ihminen on alkanut rukoilla Jeesusta tai edes laulanut (paniikissa) jotain virttä, ym.

http://luominen.fi/verho-nousee-ufo-ilmion-edesta-gary-bates-haastattelee-ufotutkija-joe-jordania
 

Yhteistyössä