Foliohatut päähän, ja käydäänpä Marsissa. :D

vierailija
Olen, mutta miten se liittyy tähän? Jeesus kunnioittaa demoneitten vapaata tahtoa? Eli jos demonit haluavat tulla tänne, ne saavat tulla rauhassa, eikä Jeesus saa ajaa niitä pois? Mitä ne demonit sitten pelkäävät jos säännöt on nämä?

Demonit kylläkin ovat ihmisten mielessä. Eivät ole todellisia, kuin niille, jotka vapaan tahdon mukaisesti sallivat demoneitten läsnäolon omassa elämässään.

Älä sekoita Jeesusta tähän. Hän oli historiallinen henkilö.
 
En ollenkaan. Annoin vain kaksi vaihtoehtoa.

a) Alien ei tiedä mikä on uskonto/uskovainen.
b) Alien tietää mikä on uskovainen, ja pakenee juuri siksi.
a) Joten alien ei säikähdä kristillistä puhetta
b) mistä se alien tietää että tuo verannalla oleva Pena on uskovainen? Eihän se silloin, sun teorian mukaan menisi edes semmoisen lähelle jos tietäisi. Ei se alien menisi hihhulin luo vain todetakseen että "mun ennakko-oletus oli oikeessa, se oli uskis, hyi olkoon!"
Jos mä menisin muslimiporukan luo (en ole tosin humanoidi) ja tietäisin että ne on muslimeja, niin en mä järkyttyisi kun ne alkaisi rukoilla Allahia.
 
Mites on Echo, oletko sinä lukenut kristinuskosta, Raamatusta jossain raamattuopistossa tms. Siis onko sinulla jotain opiskeluja Raamatusta takana, vaan onko kaikki sinun omaa tulkintaasi?
En ole. Parikymmentä vuotta eri seurakuntien (ev-lut, hellari, vapis) kokouksia, opetussarjoja ja vino pino eri teologien opuksia riittää, muutkin pitkään uskossa olleet ovat usein kans perillä näistä asioista.
Tää on edelleen ns.klassista kristinuskoa, ja jos joku ajatus tulee mun omasta päästä niin näissä ketjuissa yleensä ilmoitan sen erikseen.
 
Ihan pari päivää sitten tuli telkkarista dokkari, jossa oli just mm. toi hieroglyfi.
Sen selitys oli niinkin simppeli, että siinä on vanhempaa ja uudempaa kirjoitusta päällekäin.
Eli alkuperäinen hieroglyfi oli näyttänu tämmöiseltä ja siihen myöhempinä vuosisatoina lisätty teksti tämmöiseltä ja päällekäin ne sitten näyttävät tommoiselta.
Vaikka tuon hieroglyfin viimeisin lisäys olisi vaikka vain parisataa vuotta vanha, niin turhan moderneja kapistuksia siinä silti on, ei tuossa mitään 1800-luvun hevosvankkureita kuvata.
 
Jokseenkin jokainen joka on tutkittavaksi saatu on ollut huijaus, väärennös tai sitten kuvasta ei pysty päättelemään mitä se esittää. Se ei tarkoita, että kuvassa olisi mitään yliluonnollista.

Randin miljoona dollaria on ollut tarjolla vuosikaudet, mutta eipä ole ottajaa ilmaantunut.
Randi löytäisi yliluonnollisen n.minuutissa kun vaan laittaisi kädet ristiin ja rukoilisi tosissaan Jeesusta.
 
Ufo tulee takapihalle.

Eri vaihtoehtoja mitä isäntä sanoo:
- Kattos, tuu syömään kun oon grillannukin just! ->ufo ei todennäköisesti karkaa
-Soita Ritva poliisi! ->ufo ei todennäköisesti karkaa, saattaa ehkä karata
-Apua, mä pelkään, se tulee lähemmäs!!! ->ufo ei todennäköisesti karkaa
- Kyllä mä tuommosta molopäätä sipasen otsaan, haepa Ritva jotain kättä pitempää ->ufo ei todennäköisesti karkaa
-"Jeesus, auta" hiljaisella äänellä -> se oli kertakaikkiaan ihan liikaa ufolle ja häviää.
 
Siinä on eri aikakausilta kirjoituksia päällekäin. Kukaan kirjoittajista ei ole tiennyt piirtävänsä mitään mikä nyt näyttää helikopterilta.
Jaa, mä en edes tuota helikopteria huomannu, mut sen oikeella puolella olevat 2 aparaattia ovat kyllä niin osuvannäköisiä että sun selitys ontuu.

Vaikka mä piirtelisin kolmeen kertaan kuvia päällekkäin niin aika säkä olisi jos lopputuloksessa olisi 2 aika selkeää lentävää vekotinta ja sit yks helikopteri.

Kokeile piirtää vaikka kolme kuvasarjaa jotain egyptiläistä hieroglyfiä ym.päällekkäin ja yritä saada niistä vaikka keittiösi kodinkoneet.
 
vierailija
Jaa, mä en edes tuota helikopteria huomannu, mut sen oikeella puolella olevat 2 aparaattia ovat kyllä niin osuvannäköisiä että sun selitys ontuu.

Vaikka mä piirtelisin kolmeen kertaan kuvia päällekkäin niin aika säkä olisi jos lopputuloksessa olisi 2 aika selkeää lentävää vekotinta ja sit yks helikopteri.

Kokeile piirtää vaikka kolme kuvasarjaa jotain egyptiläistä hieroglyfiä ym.päällekkäin ja yritä saada niistä vaikka keittiösi kodinkoneet.
:ROFLMAO:nyt hajosin!:ROFLMAO:
Ai laik juu a llot♡
 
Ja vielä: kuka on niin tyhmä että menee piirtämään/kirjoittamaan toisen kirjoituksen päälle jotain? Onks se ollu joku muinainen esiteini joka on uhmannu auktoriteettejä?

Sama kivitaulu eri aikoina:

Vuonna 700 eKr.
"Tutankhamonin sana on lakimme."

Vuonna 550 eKr.
"Tutankhamon oli dorka jäbä".
 
Jaa, mä en edes tuota helikopteria huomannu, mut sen oikeella puolella olevat 2 aparaattia ovat kyllä niin osuvannäköisiä että sun selitys ontuu.

Vaikka mä piirtelisin kolmeen kertaan kuvia päällekkäin niin aika säkä olisi jos lopputuloksessa olisi 2 aika selkeää lentävää vekotinta ja sit yks helikopteri.

Kokeile piirtää vaikka kolme kuvasarjaa jotain egyptiläistä hieroglyfiä ym.päällekkäin ja yritä saada niistä vaikka keittiösi kodinkoneet.
Koita ny ymmärtää, että siinä ei ole kukaan yrittäny piirtää mitään. Siihen ei o sattumanvaraisesti laitettu mitään minkä on tarkoitus näyttää joltain.
Mä en osaa hieroglyfejä, mut jos niitä tutkinut sanoo, että vanhimmassa kerroksessa on merkit nämä joka tarkoittaa että... ja uudemmassa kerroksessa on merkit nämä jotka tarkoittavat että... niin minkä kirjoituskerroksen tekijä tossa on tarkoittanut piirtää helikopterin?
 
Koita ny ymmärtää, että siinä ei ole kukaan yrittäny piirtää mitään. Siihen ei o sattumanvaraisesti laitettu mitään minkä on tarkoitus näyttää joltain.
Mä en osaa hieroglyfejä, mut jos niitä tutkinut sanoo, että vanhimmassa kerroksessa on merkit nämä joka tarkoittaa että... ja uudemmassa kerroksessa on merkit nämä jotka tarkoittavat että... niin minkä kirjoituskerroksen tekijä tossa on tarkoittanut piirtää helikopterin?
Unohda se helikopteri, näyttää joltain hämähäkiltä. Mut nuo 2 muuta mua kiinnostaa.

Onko Egyptissä ollu kivet vähissä kun on pitäny käyttää sama kirjoitustaulu kahteen kertaan?
 
Ei tarkoita ei.
Mut ei tästä ole kovin kauaa kun täälläkin oli ketju, mis talossa tapahtui outoja. Esineitä putoili yms. Ketju oli täynnä vastaajia, jotka tarjosivat ratkaisuksi manaajaa, energiapuhdistajaa, selvänäkijää yms. Ketju kuivui kasaan heti kun aloittaja kertoi, että syylliseksi paljastui variksenpoikanen joka oli löytänyt reitin tuuletusikkunasta sisään.
Tietysti kuivu, jos ongelma ratkesi.
Ei se sitä tarkota että kaikille ilmiöille maailmassa löytyy "järjellinen selitys". Kun ei löydy.
Ei kukaan voi telepatiaakaan todistaa, mutta itselleni ainakin ihan normi asia.
 
Viimeksi muokattu:
a) Joten alien ei säikähdä kristillistä puhetta
b) mistä se alien tietää että tuo verannalla oleva Pena on uskovainen? Eihän se silloin, sun teorian mukaan menisi edes semmoisen lähelle jos tietäisi. Ei se alien menisi hihhulin luo vain todetakseen että "mun ennakko-oletus oli oikeessa, se oli uskis, hyi olkoon!"
Jos mä menisin muslimiporukan luo (en ole tosin humanoidi) ja tietäisin että ne on muslimeja, niin en mä järkyttyisi kun ne alkaisi rukoilla Allahia.

a) Ei voi tietää, itse en usko että alien tietää Jeesusta, tai ainakaan säikähtäisi sen vuoksi.
b) Ehkä Penalla on risti kaulassa, karvaisen rinnan päällä? :LOL:
Se oli anteeksi vain sun teoria, että alien kauhistuu kristinuskovaisia jos ne huutavat "Jeesus Kristus!".
Vai kenen teoria se oli, ei ainakaan minun.
 
Ihminen on utelias ja kyseenalaistajat pitävät kehityksen pyörät pyörimässä. Ja hyvä niin. Muuten asuttaisiin vieläkin litteällä planeetalla, jota aurinko kiertää ja punatukkaisia poltettaisiin noitina roviolla.

Kyllä, ihminen on mielenkiintoinen olento. Mutta ei se tarkota että ihminen tietäisi mistä tässä kaikessa on kyse.
ihminen tietää vain pienen hippusen omasta ihmiselämän nurkastaan. Yksistään jo tällä planeetalla on miljardittain sellaista elämää, joka tietää jotain mitä ihminen ei tiedä. Eli ihmisen katsantokanta on vain ihmisen pieni katsantokanta, esim kotka näkee maailman ihan erilailla ja tietää asioita joita ihminen ei voi koskaan tietää tai oppia. Hämähäkki näkee maailman erilailla kuin kotka tai ihminen, ja tietää asioita joita ihminen tai kotka ei voi tietää tai oppia.
Naapurin ihminenkin elää ihan eri elämää erilaisessa maailmassa kuin sinä Jne.
Ei ole yhtä todellisuutta.
Ja lopulta jokainen on kuitenkin vain sitä samaa tähtipölyä, materiaa.

En jaksa selittää, mutta sen tiedän että ihminen ei tiedä loppujenlopuksi mitään. If you know what I mean. :cool:
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
vierailija
Ufo tulee takapihalle.

Eri vaihtoehtoja mitä isäntä sanoo:
- Kattos, tuu syömään kun oon grillannukin just! ->ufo ei todennäköisesti karkaa
-Soita Ritva poliisi! ->ufo ei todennäköisesti karkaa, saattaa ehkä karata
-Apua, mä pelkään, se tulee lähemmäs!!! ->ufo ei todennäköisesti karkaa
- Kyllä mä tuommosta molopäätä sipasen otsaan, haepa Ritva jotain kättä pitempää ->ufo ei todennäköisesti karkaa
-"Jeesus, auta" hiljaisella äänellä -> se oli kertakaikkiaan ihan liikaa ufolle ja häviää.
Miksi ihmeessä haluaisit ufon karkaavan?
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Siis miten niin ufot/alienit pelkäävät ihmisiä? Jos ufoja/alieneita olisi olemassa, niin miksi niistä ei ole ensimmäistäkään tieteellisesti todistettua evidenssiä olemassa? Suomessa on joitakin alieneihin uskovia, mutta heilläkään ei ole esittää mitään tieteellistä tarkastelua kestävää evidenssiä näistä "kohtaamisista".

Ja miksi oletetaan, että jos avaruudessa olisi elämää, että se elämä olisi jotenkin vihamielistä ihmisille? Sitä en ole ikinä tajunnut. Ja jos siellä jotakin elämää olisi, niin ehkä olisimme jo tähän mennessä saaneet siitä sitä kaipaamaani evidenssiä, joka läpäisisi ihan tieteellisetkin menetelmät...
Ilmeisesti kukaan ufouskovainen ei halua tähän vastata... :(
 

Yhteistyössä