Olen viettänyt kesän viimeistä hellepäivää ulkoillen ja uiden ja avaruuden mokkulapäiset lautassilmät on jääneet mielestä taka-alalle. Nyt yritän jotain kirjotella 10 minuutissa ennen kuin käyn nukkumaan.
Siis jos ufot olisi jotain muuta kuin demoneja, ne käyttäytyisivät rohkeammin silloin kun tulee kristitty vastaan, mutta ei, ne vaan luikkivat karkuun. Mitä kosmisen rakkauden lähettiläillä on kristityissä pelättävää, vaikka me nyt ei värähdellä eikä täristä samalla taajuudella kuin he?
Tiedät sitten muiden uskontokuntien edustajia, joita ufot ei ole juosseet karkuun?
Luuletko että avaruuden muukalaisia kiinnostaisi ensimmäiseksi ihmisessä, mitä uskontoa se edustaa tai miksi se edes tietäisi mitä on uskonto.
Ehkä ne kosmisen rakkauden lähettiläät välttelee ilkeitä ja syrjiviä ihmisiä, siksi juoksevat uskiksia karkuun.
Miten hc-kristitty voisi hyväksyä alienin, kun se ei hyväksy edes toista ihmistä.
Eli jos olisit alien, lähestyisitkö itse kaikkein ahdasmielisintä olentoa mitä löydät, joka luultavasti tekisi tutustumisesta mahdotonta, vai valitsisitko jonkun rennomman ja kivemman tyypin?
itse valitsisin rennomman kivan tyypin.
Viimeksi muokattu: