Lewis on ihana. Meinaan tuoda Narniaa tuolle koulupojalle, jos sitä vaan kiinnostaa.Ootko muuten, Echo lukenut Lewisin kirjoja? Narniaa varmaan ainakin.
Viimeksi muokattu:
Lewis on ihana. Meinaan tuoda Narniaa tuolle koulupojalle, jos sitä vaan kiinnostaa.Ootko muuten, Echo lukenut Lewisin kirjoja? Narniaa varmaan ainakin.
Mun suosikit on ehdottomasti ollut avaruustrilogia. Siinä on jännästi kuvattu enkeleitä.Lewis on ihana. Meinaan tuoda Narniaa tuolle koulupojalle, jos sitä vaan kiinnostaa.
Hmmm. En usko tuon todenperäisyyteen.Tässä vähän kuvatusta. Hirmu tarkkaa seulaa lähdekritiikistä en jaksa käydä läpi (mun enkun taito kyllä kohenee hurjaa vauhtia näiden myötä), mut täs pari muumiota jotka on löytynyt pyramidista. En tiedä kuinka helppoa on muumioiden väärentäminen?
Tän siis löysi Louis Caparat 1988. Se kiidätettiin sit pois julkisuudesta, ennenku DNA-näytteitä kerittiin ottaa.
Esim.nenä? Silmäkuopat oudon muotoiset?mitäs erikoista tuossa muumiossa on ?
MacrocefaliaSori, tuon ekan löysi Viktor Lubek, tän löysi Cabarat.
Voi hyvin olla. Tai ainkin toivoisi että noille muumioille tehtäisiin lääketieteellisiä kokeita.Toi Viktor Lubeck muumio on vissiin kuvankäsittelyllä tehty feikki.
Mistä sä näet mikä on feikki? Nuo hieroglyfit on Egyptissä tänäkin päivänä nähtävissä.Toi Viktor Lubeck muumio on vissiin kuvankäsittelyllä tehty feikki.
Nä mä en egyptissä käyneenä nähnyt yhtään hieroglyfiä missä olisi ollut mitään ufoja kuvattuna. Jos niitä olisi, niitä olisi siellä esitelty meille.Mistä sä näet mikä on feikki? Nuo hieroglyfit on Egyptissä tänäkin päivänä nähtävissä.
Mut ethän sä nyt kaikkia Egyptin hieroglyfejä käynyt läpi?Nä mä en egyptissä käyneenä nähnyt yhtään hieroglyfiä missä olisi ollut mitään ufoja kuvattuna. Jos niitä olisi, niitä olisi siellä esitelty meille.
Sitäpaitsi tossa yhdessä hieroglyfissä oli kuvattu esineitä/asioita niin että me osittain peittivät toisiaan. Se ei ole mitenkään tyypillinen tapa koska hieroglyfit on kirjoitusta ja niistä on saatava selvää.
Ihmisiä kiinnostaisi sellaiset niin paljon, että niitä esiteltäisiin.Mut ethän sä nyt kaikkia Egyptin hieroglyfejä käynyt läpi?
Tässä mayojen astiastoa...
Ns. Nahui Ollin-löydös.
Ei välttämättä. Mä olen lukenut vuosia sitten mayojen ja ufojen välisistä yhteyksistä mut ei ne mua kiinnostaneet, olen ajatellut että jotain NA-hörhöjen kamaa.Ihmisiä kiinnostaisi sellaiset niin paljon, että niitä esiteltäisiin.
vasemmalta oikealle ja alas. helikoptri, ilmatyynyalus ja lentokone.