fb kaveripyyntö..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vaan

Vieras
Joo eli mitäs miettisitte.. Mieheni liitty ihan vast ikään facebookiin. Asumme pienellä paikkakunnalla, jossa jokainen naama on jotenkin jokaiselle tuttu. No itse en ole kuitenkaan kaverikseni kaikenmaailman kyläläisiä hyväksynyt, jos en heitä edes tunne. No nyt sit tämä ukko kultani istui eilen koneella ja päivitteli,että onkohan nämä pyynnöt tulleet jotenkin väärään osotteeseen.. Menin katsomaan ja pyynnöt olivat kolmelta kylän 18v neitoselta. Mieheni siis 30v.
No sanoin,ettei ne oikein väärään osotteeseen voi tulla ja tietty tenttasin vielä,että eikö hän sitten tunne ko tyttöjä.. No yksi heistä oli tuttavaperheen tytär, jonka minä tunnistin ja sitten hänkin lopulta. Toinen oli tuttu harrastuksen parista, muttei kuulema ikinä ollut moikkaamiista enempää jutellut tytön kanssa.. Kolmas taas oli kasvotuttu kyliltä, jonka nimen kumpikin hät hätää tiesimme. No mieheni siinä sitten mietti mitä tehdä.. Minä tietenkin sanoin oman mielipiteeni.. Eli lähinnä sen, että voisin hyväksyä ehkä sen naapurin tytön ja harkita harrastuksesta tuttua.. Mutta sen tuntemattoman jättäisin kyllä hyväksymättä..
No mieheni sanoi, ettei hyväksy ketään heistä. Ja mitä huomasinkaan äsken koneelta.. Tämä helevetin lapanen on mennyt hyväksymään ne kaikki. Siis senkin, jota ei edes tunne. Onpa nyt sitten kivaa..
Taidanpa alkaa itekin keräämään kaikki kylän miehet kaverikseni.. Mitä järkeä? Minä taidan ite poistaa kohta mieheni kavereistani..
Vai siis oisko tää teistä ihan ok?

No minusta on hassua, että miehesi hyväksyi heidät, mutta toisaalta tosi moni sanoo ettei "osaa" olla hyväksymättä niitä pyyntöjä. Minusta outoa... en ymmärrä mitä he kuvittelevat tapahtuvan jos eivät hyväksy jotain tuntematonta kaverikseen.

Mutta luultavasti 18v tyttöset nyt pyytää oikeasti ihan kaikki, jotka vain etäisesti tietävät olevan olemassa, jotta kaverilistalla on mahd. paljon kaikkia. Ja tietty 30v mies vieläpä näyttää hyvältä listassa. On varmaan tosi cool "tuntea" sellainen.

Nämä mun aatoksia.

elä nyt housujas revi, itsekin pienessä paikkakunnassa asujana voin todeta että fb:ssä kaikki kummin serkun kaimat kuttuu kaveriks vaikkeivat ole ikinä nähneetkään minua kuin jossain ohimennen eikä välttämättä ole edes moikattu toisiaan kun ei tunnettu.. se on vaan tapa facebookissa, elä mustis ole.

Ihan samat ajatukset mulla kyl ja näinhän siinä tietty kävi. Mutta kun just tosta eilen puhuttiin, että ihan hassua pyytää kaikki naamastaan tutut kavereiksi. En minä ainakaan halua, että kaikki tietävät meidän asioista. Eipä ainakaan tartte ilman mun lupaa kuvia sinne ladata...grrr..

Kaikkihan riippuu ihan siitä, että miten hämäriä juttuja miehesi kirjoittelee... :xmas: Jos hänen juttunsa kestävät päivänvalon kaikkien silmissä, niin miksi ei hyväksyisi kavereiksi lähes ketä vaan...

Alkuperäinen kirjoittaja nanna:
elä nyt housujas revi, itsekin pienessä paikkakunnassa asujana voin todeta että fb:ssä kaikki kummin serkun kaimat kuttuu kaveriks vaikkeivat ole ikinä nähneetkään minua kuin jossain ohimennen eikä välttämättä ole edes moikattu toisiaan kun ei tunnettu.. se on vaan tapa facebookissa, elä mustis ole.

En mä mustis osaa olla.. Mut jotenkin ehkä vaan "noloa".. siis ajattelin kai, että mitä mun ystävät ajattelee kun miehellä kavereina pinollinen kylän pikkufriiduja :)

Alkuperäinen kirjoittaja vehnikkä:
Meijän ukko jos alakais kaikenmaaliman akkoja sinne haalia ni olis kyllä kengän kuva perssiissä...

Taitaa olla epäilyttävä ukko sulla! :xmas: Ei pitäisi ketään häiritä, jos ihan tavallista turinaa 'kaikenmaailman akkojen' silmille päästää! :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
No eihän sun sentäs tarvii kaikkia hyväksyä mut jos miehesi haluaa ni miksi ihmeessä ei voisi hyväksyä??

No siis aivan sama.. Mut just toi mitä toin julki, että mitähän kaikki muut ajattelee.. Tai kait mun pitäs olla vaan ylpeä,että mieheni kiinnostaa 12v nuorempiakin :D

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:

En mä mustis osaa olla.. Mut jotenkin ehkä vaan "noloa".. siis ajattelin kai, että mitä mun ystävät ajattelee kun miehellä kavereina pinollinen kylän pikkufriiduja :)

Aikuisiahan nuo iältään kaikki on, eriasia jos ois alaikäisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Kaikkihan riippuu ihan siitä, että miten hämäriä juttuja miehesi kirjoittelee... :xmas: Jos hänen juttunsa kestävät päivänvalon kaikkien silmissä, niin miksi ei hyväksyisi kavereiksi lähes ketä vaan...

no tähän asti ainakin ihan päivänvalon kestäviä.. Lähinnä touhuistaan lastemme kanssa.. Mut en mä nyt haluais niitä juttujakaan ihan kaikkien näkyville.. Perseestä :/

Alkuperäinen kirjoittaja f:

Aikuisiahan nuo iältään kaikki on, eriasia jos ois alaikäisiä.

No luojan kiitos edes ovat täys ikäsiä :D

No eihän sun sentäs tarvii kaikkia hyväksyä mut jos miehesi haluaa ni miksi ihmeessä ei voisi hyväksyä??

No siis aivan sama.. Mut just toi mitä toin julki, että mitähän kaikki muut ajattelee.. Tai kait mun pitäs olla vaan ylpeä,että mieheni kiinnostaa 12v nuorempiakin :D

Ettet nyt vähän liioittelisi? Ei ne ehkä sun ukosta henkilönä niin kauheen kiinnostuneita välttämättä ole; ehkä vain paikallisista asioista, joita miehesi saattaa sivuillaan kertoa...

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:

Ettet nyt vähän liioittelisi? Ei ne ehkä sun ukosta henkilönä niin kauheen kiinnostuneita välttämättä ole; ehkä vain paikallisista asioista, joita miehesi saattaa sivuillaan kertoa...

No ehkä parempi niin.. Ja jos ne sen jutut nyt oikeesti jotain niin kovasti kiinnostaa, ni ok.. Mut mua vähän naurattaa, koska noi kylän 18v poitsut ei varmaan vois vähempää olla kiinnostuneita tällasen 30v kotiäidin jutuista :)

Mä oon varmaan jotenkin outo, mut mulla on siellä vaan alle 20 kaveria, oon hyväksyny vaan ne joiden oikeesti haluun tietävän mun elämästä jotain. Mitä se kyläläisille kuuluu? Sit sais olla varovainen siinäkin mitä sinne laittaa...

Yhteistyössä