Suosikkifantasia on kaksi poliisia jotka ottaa mut poliisiautossa, käsiraudat ja pamppu on mukana leikeissä...tästä olen tänne kirjoittanutkin, löytyy varmaan haulla...
Usein muistelen myös sitä kertaa kun olin oikeasti kahden miehen kanssa, se oli ihanaa

vaikka se ei ollenkaan ollut mitään sellaista mitä noiden poliisien kanssa haaveilen. Yksi kerta myös mitä muistelen, oli poikaystäväni kaverin kanssa. Se oli yksinkertaisesti niin härskiä ja tuhmaa nussimista...halusimme toisiamme niin mielettömästi etten muista sellaista olleen kenenkään kanssa. Taksimatkalla mua ihan sattui kun halusin häntä niin paljon...otin häneltä suihin siellä taksissa ja hänen kätensä oli mun pillussa, taksikuski seuraili peilistä, vitsi se oli kiihottavaa. Ja tietysti se, että petin miestäni ja hän tyttöystäväänsä, kiihotti molempia. Naimme heidän keittiönsä pöydällä, sohvalla, sängyllä, vessassa, ja seinää vasten sekä rapussa...koko yö meni, mutta siihen kertaan se jäikin ja aina hymyillään kun tavataan
Nyt olen aloittanut suhteen naisen kanssa ja haaveilen hänestä. Se on niin erilaista kuin miehen kanssa. Olen niin hulluna tähän naiseen, en tiedä mitä tehdä...Kun ajattelenkin miten suutelemme toisiamme, hän painaa mut sängylle ja imee nännejäni...saan hänen kanssaan orkun nopeammin kuin kenenkään kanssa. Kaikki hänessä, kauniit huulet, ihanat rinnat ja silkkiset pitkät hiukset, hänen äänensä ja naurunsa...hmmm, tätä tyttöä viedään. Mieheni ei tästä tiedä. Voisi olla ihan hauskaa olla myös kolmistaan, hmmm...
Paikoista mua kiehtoo autot, pakut varsinkin, autiot kalliorannat, tyhjät toimistorakennukset (työpaikka viikonloppuna, ihanaa...), mutta eniten hotellihuoneet ja varsinkin niiden parvekkeet

Kerran harrastin seksiä Etelässä hotellin partsilla keskellä päivää, mies pani mua perseeseen

mutta ulospäin näytti varmaan siltä kuin olisimme vain seisseet siellä ja halailleet, päät ja ylävartalot vain näkyivät...Hotellihuoneissa on jotain kiihottavaa, kun siellä ei ole mitään muuta kuin se sänky, puhdasta ja siistiä, minibaari ja rauha, kukaan ei häiritse...Haaveilen pienestä seksilomasta naiseni kanssa hotellihuoneessa, jonne ottaisimme matkalaukullisen pikku leikkikaluja ja sitten vain nautiskelemaan, välillä tilattais ruokaa huoneeseen...aah.
Mua ei oikeastaan yhtään kiinnosta sitoa tai satuttaa ketään, mutta sidotuksi joutuminen on ihanaa. Siinäkin mieluummin kaksi miestä, toinen katselee kun toinen panee. Mikään ei ole ihanampaa kuin se kun mies on vähän dominoiva ja kuiskaa korvaan päättäväisesti: ""Nyt mä otan sut"" eikä pyytele ja kysele...Raiskatuksi joutuminen on yleinen fantasia, vaikka tietysti olisin itse myös märkä ja halukas ja miehet hyvännäköisiä

....vaikka jossain auditorion lavalla, yleisöä (miehiä) siellä istumassa ja neljä miestä panis mua vuorotellen, olisin sidottuna kontalleen tai johonkin gynen tyyppiseen sänkyyn, hmmm...Kuulostaapa tuhmalta....
Haaveilen myös olevani ""opetuskappale"" jossain laboratoriossa tai lääkärikoulussa, opiskelijat ovat nuoria miehiä ja heidän pitää antaa mulle orkku ja naida mahdollisimman hyvin

Joku vanhempi opettaja seuraa ja neuvoo vierestä, kun raukat kopeloivat mua molemmista paikoista ja muut seuraavat vieressä munat pystyssä ja pitelevät aloillaan lääkärin pöydällä