Fantasiasi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nainen vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N 50% masturbointikerroista ajattelen viimeisimpiä rakastelukertoja nykyisen kumppanini kanssa, joskus ajattelen myös menneitä erityisen hyviä panoja(siis muidenkin kanssa). Toiset 50% fantasioin yleensä jonkinasteista S/M:ää (tai se on varmin tapa saada nopea orkku): sidontaa, piiskaa, exhibitionismia... yleensä oon ite se maso/katseltava osapuoli, vanhemmiten mukaan on tullut sadistisempia sävyjä (siis että ite voin sadoilla). Kirjo on kai (?) aika laaja, usein fantasioin myös kahdesta, kolmesta...tai tosi monesta miehestä yhtä aikaa, joskus toisesta naisesta tai naisista ja miehistä. Joskus S/M fantasioissa on mukana koiria (;-) ).

Jaa että mitä olen toteuttanut? Aika kilttinä olen pysynyt... fantasioiden tarkotus kai on pysyä fantasioina, esmes piiskaus ei mua oikeesti kiihota paljookaan (joskus harvoin). Enkä oo antanu liftauskerroilla (jos ehdotukset tulee väärään aikaan niin ne vaan suututtaa), vaikka sit voin ajatuksissa olla neljän rekkamiehen kanssa... Haluisin kokeilla strap-onia (miehen ja naisen kaa) ja kahta miestä joskus, sit joskus ku alkaa ""perus""(?)seksi kyllästyttää.

Ny ei oo aikaa kirjotella enempiä, mutta teidän muiden fantasiat/kokemukset kiinostas mua kans. Erit. strap-on -jutut (kaikki käy). Entäs sä ite?

N 50% masturbointikerroista ajattelen viimeisimpiä rakastelukertoja nykyisen kumppanini kanssa, joskus ajattelen myös menneitä erityisen hyviä panoja(siis muidenkin kanssa). Toiset 50% fantasioin yleensä jonkinasteista S/M:ää (tai se on varmin tapa saada nopea orkku): sidontaa, piiskaa, exhibitionismia... yleensä oon ite se maso/katseltava osapuoli, vanhemmiten mukaan on tullut sadistisempia sävyjä (siis että ite voin sadoilla). Kirjo on kai (?) aika laaja, usein fantasioin myös kahdesta, kolmesta...tai tosi monesta miehestä yhtä aikaa, joskus toisesta naisesta tai naisista ja miehistä. Joskus S/M fantasioissa on mukana koiria (;-) ).

Jaa että mitä olen toteuttanut? Aika kilttinä olen pysynyt... fantasioiden tarkotus kai on pysyä fantasioina, esmes piiskaus ei mua oikeesti kiihota paljookaan (joskus harvoin). Enkä oo antanu liftauskerroilla (jos ehdotukset tulee väärään aikaan niin ne vaan suututtaa), vaikka sit voin ajatuksissa olla neljän rekkamiehen kanssa... Haluisin kokeilla strap-onia (miehen ja naisen kaa) ja kahta miestä joskus, sit joskus ku alkaa ""perus""(?)seksi kyllästyttää.

Ny ei oo aikaa kirjotella enempiä, mutta teidän muiden fantasiat/kokemukset kiinostas mua kans. Erit. strap-on -jutut (kaikki käy). Entäs sä ite?

Fantasioin yleensä naisista(naisen kanssa makaaminen on toteutuslistani kärjessä)yhdestä tai useammasta.Fantasioin miehistä melko usein,yleensä parhaista panoista ja kookkaimmista vehkeistä.Haaveilen myös alistumisesta,sidonnasta,piiskaamisesta jne,fantasioin kaikkea miehestä sekä naisista.Kaikkein eniten pidän fantasiasta jossa nainen sitoo ja alistaa minut ja sitten nai minua kaikin keinoin sormin,kielellä,dildoilla jne.Strap-on kiinnostaa myös minua.Mikä on lempi fantasiasi?

No yhtä lempifantasiaa ei oo, sellasia kausia on jolloin joku juttu on pinnalla. Viime aikoina on ollu tää liftausjuttu. Esmes Ranskassa oli vuosia sitte tilanne jossa juutuimme sillosen poikaystäväni kanssa eräälle huoltsikalle viikonlopuksi. Samaisella huoltsikalla oli jumissa myös kaksi rekkakuskia, jotka oli tosi 'ystävällisiä'. Sitä funtsaan väliin, et mitä jos sen olis antanu mennä pitemmälle... Motellihuoneeseen vaan ja toinen körmy toiseen päähän ja toinen toiseen ja eikun menox. (ex-)Poikaystävä ois katellu päälle. Oman kertomansa mukaan se olis tykänny.

Sitte yx viime aikoina kiusannu fantasia on semmonen, että liftireissun päättex kuski pyytää pikku maksuksi että näytän tissini sille, se haluu hyväillä niitä ja imeskellä mun nännejä. Mut ei se jää siihen vaan menee vähin erin pitemmälle, se haluu et mä hyväilen sen kalua ja se työntää kätensä mun pikkareihin, se haluu et mä riisun loputkin vaatteet ja lopux se ruiskauttaa mällit mun naamalle ja rinnoille.

Naisiin ei mulla kauheesti liity SM -juttuja. Paitti joskus jotain rekkakuskilesbojuttuja. Jotka on aika samanlaisia ku noi heteroviritykset. Naisen kanssa haluisin ottaa hellästi, pussailla pitkään ja hyväillä kaikkialta, nuoleskella jalkovälistä (jaa tällä osastolla oon ihan kokematon) lopux nussia hellänkiihkeestii strap-onilla. Vähän vastaavia ajatuksia on nykysen poikaystävän kanssa.

Diggaan myös fantasioida miesten välisistä jutuista (entäs sä?), esmes poikaystäväni&strap-onin kanssa varmaan ite funtsaisin homojuttuja.

Minkälaisista naisista sä pidät? Miltä ne näyttää? Minkälainen sun fantasia tarkemmin on? Voi olla että ottaisin repertuaariini... ;-p

Pidän kauniista,hoikista,iso rintaisista naisista.Fantasia menee sillee ollaan sängyllä.Nainen sitoo mut sänkyyn sillee jalat haaralla kädet ylhäällä.Hän sanoo jotain kiihottavaa lutka,huora. Sitten hän laittaa sisää puhallettavan tapin,ja pumppaa sitä niin paljon että pillu leviää niin että sattuu(ja kiihottaa) ja jättää sisään.Sitten laittaa dildon peppuun ja laittaa päälle.Sitten hän laittaa pyykkipoikia rintoihin.Sitten laittaa pillun naamalle ja käskee nuole orkku tai sattuu enemmän.Orkun jälkeen hän nyppii pyykkipojat yksitellen rinnoistani.Sitten hän repäisee tapin sisältä ja laittaa kätensä rannetta myöden sisään ja fistaa mut orkkuun.Minun nöyryytykseksi hän kuvasi tapahtuman.Olen naisellinen lisätäkseni naismieltymyksiini pidän naisellisista naisista.Entä omat naismieltymyksesi?Kerrohan joku kiva fantasia naisesta.Miten masturboit?Onko sulla joku ihana tekniikka?Minä vaan käytän sormia.Onko muita vinkkejä?Strap-on leikki miehen kanssa ois varmaankin kivaa,mut oon toistaseks sinkku:(

Fantasoin seksistä tuntemani, vaikutusvaltaisen komean miehen kanssa. Todellisuudessa tuskin harrastaisimme seksiä koskaan. Hän vain miellyttää silmääni ja hänen vaikutusvaltansa tuntuu kiihoittavalta. Näen jopa unia hänestä ja kaikesta siitä mitä voisimmekaan tehdä. Aina kun näen hänet, tulen himokkaaksi. Fantasiaani lisää myös se, että hän on uskossa.

Seksifantasiani koskee myös erittäin kaunista, muodokkasta brunettea, kuten esim. Anne-Mari Bergiä. En ole lesbo enkä edes bi, mutta jos haluaisin kokeilla olisi naisihanteeni ehdottomasti hän tai Angelina Jolie!

Kaikenlainen alistaminen, jopa anaaliseksi (jota en toistaiseksi harrasta) kiihoittavat mieltä.

Haluaisin myös seksiä paikoissa, joissa voi tulla yllätetyksi. Ja paikoissa jotka ovat kuin suoraan paratiisista. Vesiputoukset ja hiekkarannat pyörivät mielessäni. Näissä myös sivullisten katseet olisivat toivottuja.

Käskevä ja alistava mies on fantasiani. Miehen henkinen yliote kiihottaa, että mies on niin niskan päällä että sana vain riittää ja tietäisin että vastaan pullikoimista ei ole. Miehen pitää säilyttää maltti, hyvin ""kylmästi"" käskeä tekemään mitä haluaa ja jos vastustelen, antaa määrätietoisesti rangaistus, joka on kontilleen lattialle silmät sidottuna ja piiskaa tai jotain vastaavaa.
Sidottuna olo kiihottaa myös, samoin ""esillä"" olo, eli haluan poseerata miehelle, sellaisessakin asennossa mikä ei välttämättä minulle ole mieluisa mutta tiedän sen kiihottavan miestä.
Täydellinen häpeämättömyys on kiihottavaa.

Kahdesta miehestä samaan aikaan olen fantasioinut ja siitä että toinen panee ja toinen katselee. Sitten vaihtavat vuoroja. Kaksi miestä on toteutunutkin, ja muisto siitä saa vieläkin kuumaksi! Olo sen jälkeen oli vähän kuin mankelin läpi mennyt, tiesi ainakin saaneensa.
Tavoittelen juuri sellaista niin totaalisen saanutta oloa, että session jälkeen on rättipoikkiväsynyt ettei enää jaksa nousta sängystä peseytymään vaan nukahtaa siihen ja mies (miehet) mahdollisesti vaan jatkavat välittämättä siitä.

Siitäkin fantasoin, että saisin haluni tyydytettyä useamman miehen toimesta tai sitten että rakastelisimme koko yön, niin että paikat olisivat aivan hellinä :)

Vallan miellytävän kuulosia ovat...Mut rivien välistä pisti silmään tuo koirien mukana oleminen alistusfantasioissa...

Kiintoisaa, oletko näissä ns. narttu-koiran roolissa, jota uros haistelee yms. ja lopulta ottaa tämän valitsemansa parittelukumppanin. Itsellä ainakin toimii tän kaltainen fantasia ja todellakin pysyy siinä fantasiassa!

Hei kiitoksia vastauksista.Haluaisin tällä hetkellä fantasioita naisseksistä,muukin käy luen ne oikein mielelläni.Saatan jopa kokeilla sitä.Lisäksi kiinnostaa millaisista naisista pidätte?Millaisia on fantasiesi nainen?Sidonta juttuja kans naisista,miehistä tai molemmilla.Kiitos

Mun naismaku on aika laajakirjoinen, ehkä nykyään laajempi kuin miesten suhteen...

Eniten tykkään samantyyppisistä naisista kuin mitä ite oon, eli hoikista poikamaisista lyhyttukkasista. Myös jotkut pyöremämmänmalliset butchit on mun mielestä erityisen kiihottavia (ne nais mua takaapäin strap-onilla mun tukasta kiinni pitäen, ehkä oisin käsiraudoissa tai muuten sidottuna). Mutta tykkään myös naisellisemmista, esmes oon aina tykänny semmosista jotain kolmevitosista, eli mua vanhemmista, rokkimimmeistä - nam! Mutta siis en todellisuudessa oo koskaan päässy maistamaan... ;-) Joillakuilla vanhemmilla ladyillä on myös mieletön sex appeal! Päätyisin mielellään sellasten toygirliksi!

Isotissinen domina... hmm täytyy kokeilla joku kerta millanen vaikutus sillä muhun olisi... ;-) Mutta mulla nää sidontajutut liittyy oikestaan vaan miehiin, en tiiä miksi.

Pari entistä poikaystävää tykkäs sitoa, antaa piiskaakin. Mutta aika usein olin (todellisuudessa) vaan että hohhoijaa, epämukava asento, millon tästä pääsee pois (tai sitten halusin kokeilla kuinka paljon joku juttu sattuu ja kestänkö sitä, mutta ei sillä oikestaan seksuaalisen kiihotuksen kaa ollu mitään tekemistä). Fantasiana noi jutut kiihottaa, todellisuudessa ei.

Kaksi ex-poikaystävää olis kans halunnu nähä mut sidottuna (katosta roikkuvaan köyteen, sänkyyn tai pöytään) ja 2-3 miehen kanssa. Ei sit koskaan toteutettu, mutta aika usein fantasioin kuitenkin siitä. Mut en tiiä oisinko osannu olla kovin rentoutunu ja nauttia jutusta. Mainitut exät oli muutenki enemmän kiinnostuneita vaan omasta nautinnostaan.

Kahta miestä haluisin kokeilla joskus, mutta ehkä ilman SM -juttuja.

Noi uskonto -jutut on muuten hassuja. En oo millään lailla uskonnollinen, mut joskus fantasioin olevani munkkiluostarissa tai ahnaiden pappien kynsissä :-) (jotka tietysti sanoo mua huoraksi ja syntiseksi). Ehkä se uskonnollisuus jossain alitajunnassa vaikuttaa.

No lähinnä silleen että koira vaikka nuolee mua jalkovälistä kun joku mies panee mua suuhun.

Tai että joku pakottaa mut oleen koiran kanssa vähän samaan tapaan ku sanoit, ja kattelee päälle.

Ei mitään kovin jokapäiväsi fantasioita mulla, mut tuli vaan mieleen kun joku kyseli eläinfantasioista joskus, eikä saanu asiallisia vastauksia. Tabuhan tää aihe taitaa olla, ja eläisuojelullisista yms. syistä saa sellasena pysyäkin... ;-)

Kaverin kanssa oltiin kerran saunomassa ja kaikki alkoi siitä, ku mä aloin itkemään jotain juttua (en muista mitä) ja sit kaveri halas mua... Meidän rinnat painautu vastakkain ja molempien nännit kovettui kiihotuksesta... Irtauduttiin toisistamme ehkä vähän pelästyneinä, katsottiin toisiamme silmiin ja sen jälkeen ei sanoja tarvittu... Kiihkeää suutelua, hellää hieromista ja parasta seksiä ikinä... Ollaan otettu uusiksi aika usein, ku molempien miehet muualla... Suosittelen naista naiselle!!

Kuulostaa kivalta,mutta jostain syystä fantasioin tällä hetkellä vain naisista.Johtunee siitä kun viimeisin poikaystäväni loukkasi minua syvästi,ja haen naisista lohtua.No toinen kiva fantasia on nainen(jessica alba tyyppinen) ja minä sängyssä.Suudellaan,hän suutelee kaulaani laskeutuu nuollen rinnoilleni.Nuolee rintoja,näykkii,imee.Sitten laskeutuu lisää nuolee vatsaani,kihelmöi alan puristella rintojani.Hän alkaa nuolla häpykumpua ja pillun vierestä.Lopulta hän alkaa nuolla pillua räjähdän hänen suuhunsa.Mutta hän ei lopeta vaan sukauttaa moottoroidut dildot vakoihini,laittaa täysille ja vatkaa.Laukean voimalla useita kertoja.Hän ottaa ne ulos tulee päälleni suutelee huulet maistùvat minulta ihanaa.Teen saman hänelle.Sitten menemme asentoon 69 ja nuolemme ja sormetamme vielä muutaman orkun.Tästä olen nähnyt uniakin,nussin jessica alban kanssa,tai saman tyyppisen kanssa olen silloin herännyt joko märkänä ja lauenneena tai todella kiihottuneena.Mitäs tästä pidit?Kostutko muuten helposti?

Minkälaisesta strapon leikistä miehen kanssa unelmoit? Minua kiihottaa myöskin strapon leikit naisen kanssa vaikka en ole koskaan sitä kokenut. Ajatus siitä leikistä kiihottaa minua.

Saavumme kultani kanssa kotiin ravintolasta, jossa olemme tavanneet sattumoisin mieheni vanhan opiskeluaikaisen tutun, Sannan. Lähdemme kotiin jatkoille, Sanna mukana.

Istuudumme mieheni kanssa sohvalle nauttien samalla valkoviiniä. Sannan poistuessa pesemään kasvojaan. Mieheni aukaisee tv:n puolihuolimattomasti, josta sitten tuleekin eroottinen elokuva.

Alan kostua katsellessani sivusilmällä elokuvaa, jossa nainen ja mies hyväilevät toista naista. Naiset ovat 69, miehen työntyessä toiseen naiseen. Kerron miehelleni fantasioivani juuri tuollaisesta asennosta.

Mieheni ujuttaa kätensä pöksyihini. Minä supatan hänelle, ettei nyt voisi, koska Sanna saattaisi tulla wcstä hetkellä minä hyvänsä. Rakkaani ottaa minulta kielloista huolimatta housut pois ja alkaa hitaasti nuolla minua, minun voihkiessa hiljaa hänen allaan. Huoneessa tuoksuu kiimaiselta...

Aukaisen hieman silmiäni ja näen edessäni Sannan, joka on tullut wcstä. Hän on alasti siinä edessämme. Hän tulee lähemmäs ja kysyy voisiko nuolla rintojani. Nyökytän vain hieman, mieheni touhutessa liukkaassa pillussani.

Niin me sitten rakastelemme siinä olohuoneen sohvalla ja lattialla, eri asennoissa koko yön. Olemme kaikki saaneet loistavia orgasmeja.

Sannan lähdettyä kotiin, mieheni kertoo minulle tienneen fantasiastani ja että törmäsimme Sannaan ""sattumalta"".

Sellainen...njam....tällaista on vaikea kirjoittaa, koska tämä tehoaa minuun JOKA kerta :D

Mun yks suosikeista on sellainen että kävelen metsässä ja yhtäkkiä mua vastaan tulee joukko miehiä. Ne ikäänkuin ottaa mut vangiksi. Ne vie mut leirinuotion ääreen ja käskee mua tanssimaan ja riisuutumaan. Siinä vaiheessa olen itsekin jo halukas. Riisuudun ja tanssin eroottisesti ja miehet innostuu..

Ne tuo mulle siihen sitten teltasta toisen naisen. Me tanssitaan ensin ja hyväillään samalla toisiamme rinnoistaja pakaroista. Suudellaan kielisuudelmia. Sitten mä olen makuullani ja toinen nainen on mun päällä ja me hinkataan ja suudellaan. Sit toinen nainen nuolee mua ja kohta ollaan 69 asennossa. Miehet runkkaa meidän ympärillä ja pari niistä innostuu. Toinen tulee toiseen naiseen takaapäin sen nuoliessa vielä mua. Sit ne vaihtaa, toinen haluaa mut ja mä nuolen samalla toisen naisen orgasmiin.

Naismaku: muodokas, isorintainen, leveälanteinen, kapea vyötäröinen blondi. Itse olen pitkä ja hoikka (pienirintainen) sporttiblondi. Miehet näissä on aina lähestulkoon nuoria ja hyvännäköisiä. Joskus saattaa olla tyyliin rekkamies.

Tuosta on myös eri versioita.

Suosikkifantasia on kaksi poliisia jotka ottaa mut poliisiautossa, käsiraudat ja pamppu on mukana leikeissä...tästä olen tänne kirjoittanutkin, löytyy varmaan haulla...

Usein muistelen myös sitä kertaa kun olin oikeasti kahden miehen kanssa, se oli ihanaa :) vaikka se ei ollenkaan ollut mitään sellaista mitä noiden poliisien kanssa haaveilen. Yksi kerta myös mitä muistelen, oli poikaystäväni kaverin kanssa. Se oli yksinkertaisesti niin härskiä ja tuhmaa nussimista...halusimme toisiamme niin mielettömästi etten muista sellaista olleen kenenkään kanssa. Taksimatkalla mua ihan sattui kun halusin häntä niin paljon...otin häneltä suihin siellä taksissa ja hänen kätensä oli mun pillussa, taksikuski seuraili peilistä, vitsi se oli kiihottavaa. Ja tietysti se, että petin miestäni ja hän tyttöystäväänsä, kiihotti molempia. Naimme heidän keittiönsä pöydällä, sohvalla, sängyllä, vessassa, ja seinää vasten sekä rapussa...koko yö meni, mutta siihen kertaan se jäikin ja aina hymyillään kun tavataan :)

Nyt olen aloittanut suhteen naisen kanssa ja haaveilen hänestä. Se on niin erilaista kuin miehen kanssa. Olen niin hulluna tähän naiseen, en tiedä mitä tehdä...Kun ajattelenkin miten suutelemme toisiamme, hän painaa mut sängylle ja imee nännejäni...saan hänen kanssaan orkun nopeammin kuin kenenkään kanssa. Kaikki hänessä, kauniit huulet, ihanat rinnat ja silkkiset pitkät hiukset, hänen äänensä ja naurunsa...hmmm, tätä tyttöä viedään. Mieheni ei tästä tiedä. Voisi olla ihan hauskaa olla myös kolmistaan, hmmm...

Paikoista mua kiehtoo autot, pakut varsinkin, autiot kalliorannat, tyhjät toimistorakennukset (työpaikka viikonloppuna, ihanaa...), mutta eniten hotellihuoneet ja varsinkin niiden parvekkeet :) Kerran harrastin seksiä Etelässä hotellin partsilla keskellä päivää, mies pani mua perseeseen :) mutta ulospäin näytti varmaan siltä kuin olisimme vain seisseet siellä ja halailleet, päät ja ylävartalot vain näkyivät...Hotellihuoneissa on jotain kiihottavaa, kun siellä ei ole mitään muuta kuin se sänky, puhdasta ja siistiä, minibaari ja rauha, kukaan ei häiritse...Haaveilen pienestä seksilomasta naiseni kanssa hotellihuoneessa, jonne ottaisimme matkalaukullisen pikku leikkikaluja ja sitten vain nautiskelemaan, välillä tilattais ruokaa huoneeseen...aah.

Mua ei oikeastaan yhtään kiinnosta sitoa tai satuttaa ketään, mutta sidotuksi joutuminen on ihanaa. Siinäkin mieluummin kaksi miestä, toinen katselee kun toinen panee. Mikään ei ole ihanampaa kuin se kun mies on vähän dominoiva ja kuiskaa korvaan päättäväisesti: ""Nyt mä otan sut"" eikä pyytele ja kysele...Raiskatuksi joutuminen on yleinen fantasia, vaikka tietysti olisin itse myös märkä ja halukas ja miehet hyvännäköisiä :) ....vaikka jossain auditorion lavalla, yleisöä (miehiä) siellä istumassa ja neljä miestä panis mua vuorotellen, olisin sidottuna kontalleen tai johonkin gynen tyyppiseen sänkyyn, hmmm...Kuulostaapa tuhmalta....

Haaveilen myös olevani ""opetuskappale"" jossain laboratoriossa tai lääkärikoulussa, opiskelijat ovat nuoria miehiä ja heidän pitää antaa mulle orkku ja naida mahdollisimman hyvin :) Joku vanhempi opettaja seuraa ja neuvoo vierestä, kun raukat kopeloivat mua molemmista paikoista ja muut seuraavat vieressä munat pystyssä ja pitelevät aloillaan lääkärin pöydällä :)

Yhteistyössä