Facebook

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kertokaas jotain siitä. Miten esim. jos rekisteröidyn sinne niin huomaako minut vain jos etsii nimeni perusteella vai jotenkin muutenkin voi huomata? Kertokaa siitä kaikkea mahdollista ja myös miten sinne saa kuvan laitettua ja onko vaikea käyttää ja kaikkee mitä mieleen tulee?

Nimen perusteella lähinnä tai sitten networkin. Mutta kauhean vaikea näin selittää sitä toimintaa, melkein helpommalla pääset, kun rekisteröidyt ja sitten katselet itse, miten pelittää. Tai sitten pyydät jotakuta, jolla tunnukset on, näyttämään sivustoa.

Se on ärsyttävä turhake. Jaksoin kuukauden pällistellä sitä ja tuttuja siellä, mutta siihen se jäi.

Sut löytää nimen, nimen osan, kavereiden, yhteisöjen jne kautta. Kuvan saa ladattua samaan tapaan kun muuallekin. Se on helppo käyttää, paitsi sillon kun se päättää ettei anna sun tehdä jotain kun on liian vähän kavereita tai muuten vaan jumittaa - eli joka kerta kun käyt siellä. Se on lelu, johon kyllästyy.

Ei sillä ole mitään väliä. Itse oon ollut nyt facebookissa kolmisen kuukautta ja täytyy kyllä myöntää että on se kyllä turha..! Ellei sitten oo kavereita toisella puolella maapalloo. Sillon se helpottaa yhteydenpitoo.

Yhteistyössä