Te kenellä HTC puhelin ja facebook käytössä?Apuja kaipaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liian teknistä :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liian teknistä :)

Vieras
Siis jos haluan pitää facebook-tilini toiminnassa HTC kännykässäni, niin miten saan tuolta puhelimen yhteystiedoista poistettua ne facebookista sinne tulevat ihmiset.
Siis en halua, että se ottaa noita facebook kavereitani ja näyttää ne tuolla "puhelinluettelossa", kun siellä on sellaisia "kavereita", jonka puhelinnumeroita en tosiaan kaipaa. En saa yksittäin poistettua niitä henkilöitä.
Nyt poistin siis tosta puhelimestani koko facebook-tilini, koska en halua, että se poimii ne ihmiset sieltä ja laittaa tuonne sim-korttissani olevien numeroiden joukkoon.
Miehelläni on Samsung ja hän saa poistettua ne yksitellen.
En tarvi tuota facebookia tuohon kännykkääni kyllä, mutta haluan vain tietää, että jos haluat käyttää facebook sovellusta, niin tunkeeko se pakosta sieltä kaverit "puhelinluetteloon"?? Typerää kyllä!

Ohjeet olen lukenut, ei löydy vastausta! Googlettanut olen, ei löydy vastausta! En kai nyt ensimmäisenä täältä kysyisi...aion mennä pian giganttiin tai johonkin neuvoa kysymään, mutta ajattelin ensin udella täältä, ennen kuin menen tyhmänäni sinne :)

sen jälkeen ku mä loin uuden facebook tilin ni toi htc ehdotti synkronointia kun pistin kieltävästi ni ei tullu noita facebook yhteystietoja siihen.
Mut miten se puretaan not any clue

No on musta, ainakin kun ensimmäiseksi pärähtää sellanen tyyppi jonka en halua siihen tulevan ja vielä sen fb profiilikuvan kera, yritin jo poistaakin joitain kavereita fbssä, jottei näkyisi, mutta ne oli silti siinä, piru vie!! Noh, koitan luoda uudelleen sen tilin ilman synkronointia, niin katotaan, kiitos! :)
On pikku juttu, mut mua ainakin ärsyttää! Nih :)

• Tykkää
Reactions: Wolt

Yhteistyössä