V
vieras
Vieras
Hei!näkeekö se henkilö kenen kuvia olen käynyt katsomassa face bookissa,että olen käynyt hänen sivuilla?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jep:Ei.Siellä on semmonen yks sovellus mistä voi jotenkin laittaa ystäväkollaasin, ne toimii ahkeruuskävijälaskurina. Muuten ei nävy.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Mihin se tieto sit siellä tulee?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tarkoitin lähinnä sitä jos olen käynyt katsomassa kuvia,mutta en ole kommentoinut tai painanut tykkää,niin näkeekö silloinkin se ihminen,että olen niitä katsonut?
Alkuperäinen kirjoittaja Liidhan:Kyllä toisille tulee tieto vaikka et kommentoisikaan tai tykkää kuvasta. Sehän riippuu henkilön asetuksista.
Alkuperäinen kirjoittaja s:sinne mihin tulee aina ne että se ja se kommentoi sen tilaa ja se ja se tykkää sen tilasta ym. Myös mulle tuli juuri yks päivä että se ja se katsoi kuviasi.
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Alkuperäinen kirjoittaja s:sinne mihin tulee aina ne että se ja se kommentoi sen tilaa ja se ja se tykkää sen tilasta ym. Myös mulle tuli juuri yks päivä että se ja se katsoi kuviasi.
Valehtelet.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Liidhan:Kyllä toisille tulee tieto vaikka et kommentoisikaan tai tykkää kuvasta. Sehän riippuu henkilön asetuksista.
Millaiset asetukset voi laittaa, että näkee, jos joku on käynyt katsomassa kuviani? Nyt en ainakaan näe, vaikka tiedän, että moni on kuvia käynyt katsomassa(ovat itse kertoneet) Mutta facebook ei siitä kyllä mitään kommentoinut, että ko. ovat käyneet kuvia katsomassa.
Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Alkuperäinen kirjoittaja s:sinne mihin tulee aina ne että se ja se kommentoi sen tilaa ja se ja se tykkää sen tilasta ym. Myös mulle tuli juuri yks päivä että se ja se katsoi kuviasi.
Valehtelet.
En varmana valehtele!!! Minkähän alan ammattilainen olet??