Exän mielestä minun kuuluukin olla sinkku kun olen läski.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja läski vai ei?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

läski vai ei?

Vieras
Läskien kohtalona on olla sinkkuja. Yritin sille kyllä väittää muuta, mutta se on päättänyt että mä olen läski. Mulla oli pari kuukautta sitten kyllä n. 10 kiloa liikaa elopainoa, mutta en minä nyt itseäni läskiksi sanoisi, pyöreähkö kylläkin. Nyt olen laihtunut viisi kiloa ja olen sen mielestä silti läski ja pitää ottaa huomioon vielä se, että mulla on menossa rv17.

Mies itsellä on reilu 20 kiloa liikaa, mutta sekin on nyt vähän taas laihtunut, kun ei sillä ole enää rahaa sitä ruokaa niin syödä, kuin aiemmin, kun tässä asui.

Alkuperäinen kirjoittaja Hoodrat:
Haistata vitut tuollaiselle miehelle.. (jos tämä ei ole provo)

Ei ole provo, noin se mulle viimeksi taas sanoi, tosin mä uskon että miehellä itsellään on niin huono itsetunto, että se yrittää tuollaisilla lausunnoilla pönkittää omaa egoaan ja saada mut tuntemaan itseni huonoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaa...:
Mitäköhän sun paino exälle kuuluu? Hankkisi oman elämän...

on vasta hyvin tuore ex ja ollaan vielä tekemisissä melkein joka päivä. On se tuosta painosta nalkuttanut suhteen aikanakin. Totesinkin sille, et sun kaverit on kyl toista mieltä, koska kaikkien sen parhaitten kaverien naiset on minua hieman paksumpia.

Hmm, ei vaikuta äö kovin korkeelta miehelläsi. Haloo! Sä olet raskaana! Jos uskot ex-ukkos juttuja tai otat niistä mielipahaa, niin ei se sinullakaan kovin lujaa pyörä pyöri. Olettaisin, että tuleva lapsi ei ole exäsi? Jos on, niin kahta kauheammin ihmettelen ja jos ei, niin syyhän on siinä miksi sinua piikittelee.

Jätät moiset kommentit huomiotta. Mitä sun painos EXälle kuuluu? Todellakin olet oikeassa siinä että se yrittää saada sulle pahan mielen ja yrittää pönkittää omaa egoaan. Idiootti vaikuttaa olevan.

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Hmm, ei vaikuta äö kovin korkeelta miehelläsi. Haloo! Sä olet raskaana! Jos uskot ex-ukkos juttuja tai otat niistä mielipahaa, niin ei se sinullakaan kovin lujaa pyörä pyöri. Olettaisin, että tuleva lapsi ei ole exäsi? Jos on, niin kahta kauheammin ihmettelen ja jos ei, niin syyhän on siinä miksi sinua piikittelee.

Tuleva lapsi on exän, samoin kuin esikoinenkin. Minä en noista mielipahaa ota, olen sen verran kovaa tekoa, että tuollaiset puheet ei pahemmin minua hetkauta, omathan on läskini, jos en kelpaa sellaisena kuin olen, niin ei sitten.

Pikkumaiselta ukolta tosiaan vaikuttaa, koittaa jotenkin itseään korottaa haukkumalla sinua, mutta tekee vain itsestään naurunalaisen.

Eipä noista tarvi tosiaan välittää muuten kuin ehkä tulevaisuudessa lasten kannalta. Ei ole hääviä jos isä puhuu koko ajan paskaa ja haukkuu äitiä lapsille.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Taitaa mies olla pikkuusen katkera erosta.

No itse se tätä eroa halusi, en minä.

Oliskohan tullut katumapäälle tai tajunnut, että sulla voi olla mahdollisuuksia muihinkin etkä itke hänen peräänsä lopun elämää.

Minä luulen ettei se itsekään oikein tiedä mitä elämältä haluaa. Minä olen liiaksi järki-ihminen, että itkisin viikko tolkulla jonkun perään, olen alkanut nyt sitten toimimaan tän asian kanssa, että saataisiin asiat kuntoon ja ero kunnolla selväksi. Naimissa ei olla, joten sinänsä tää on suht helppoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:
Pikkumaiselta ukolta tosiaan vaikuttaa, koittaa jotenkin itseään korottaa haukkumalla sinua, mutta tekee vain itsestään naurunalaisen.

Eipä noista tarvi tosiaan välittää muuten kuin ehkä tulevaisuudessa lasten kannalta. Ei ole hääviä jos isä puhuu koko ajan paskaa ja haukkuu äitiä lapsille.

Minä toivon, että sillä on sen verta järkeä päässä, ettei se ala minua lapsille haukkumaan. Isäänsä se on monessa asiassa valitettavasti tullut, vaikka ei sitä itse haluakaan myöntää.

Yhteistyössä