Exä muutti tänään pois ja täytyy myöntää että yksinäiseltä tuntuu..Ideoita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unelmoiden
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

unelmoiden

Jäsen
07.05.2012
518
0
16
Olen ollut nyt 2h yksin ja tuntuu jo aika yksinäiseltä, kun tietää, ettei hän ole enää tulossa tänne, eikä lapsiakaan ole. Mitä te muut lapsettomat sinkut tai eronneet, joilla lapset välillä isällään, teette iltaisin? Onko teillä joka päivä seuraa kavereista tai harrastuksia tms?

Mä en oo tottunu yksinäisyyteen vieläkään, siihen kun lapset lähtee isälleen ja erosta jo pari vuotta. Koetan lukea ja katsoa elokuvia et saisin nuuta ajateltavaa

Voiei..ei kuulosta kovin lohdulliselta :D Täytyy varmaan aloittaa jokin harrastus, jossa näkee ihmisiä, nykyiset harrastukseni kun ovat melko eläinpainotteisia.. Uutta miestä en kyllä vähään aikaan halua, eli minun olisi parasta totutella tähän yksinoloon!

Juopottelu on todella hauska harrastus. Itsekin kökötin perse homeessa lukemattomat viikonloput miettien järkevää tekemistä kunnes keksin miten hauskaa voi kalsarikänneissäkin olla, lähibaarissa istuskelusta puhumattakaan. Nykyään olen kännissä perjantaista sunnuntaihin ja täytyy sanoa että se on antanut minulle uutta elämäniloa, vienyt ahdistusta ja murhetta pois ja onpa tuonut uusia tuttavuuksiakin.

Suosittelen lämpimästi juopottelua, ihan oikeasti.

Yhteistyössä