ex:n sääntö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toivoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Ei kai noin hölmöä naista olekaan. Pakko olla provo.

naiset on aika useinki hölmöjä. monta kertaa palstallaki saanu lukee että mies on tehny vaikka mitä kauheita ja naiset vaan "en mä voi jättää sitä ku se on niin hyvä isä" tai klassinen "noku se on niin ihana, se on vaan kännissä tommonen" :headwall:

toinen syy miks mä oon seuraavassa elämässä mies.

Alkuperäinen kirjoittaja Linda:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
ööh.. mitä jos vaikka et suostu? Ihan yksinkertaisesti?
Jos on valmis katkaisemaan välinsä lapsii tuon takia niin sitten on, eipä ollut kai kummoinenkaan isä alunperinkään sitten?
Sovitte tapaamiset tapaamissopimuksella lastenvalvojan luona, et ole paikalla kun hän tapaa (jos tapaamisten pitää jostain syystä olla valvottuja, valvoja on aina joku muu kuin sinä!) ja teet selväksi, ettei sinulla ole tilivelvollisuutta hänelle tekemisistäsi.
Jos se ei hänelle sovi, niin sitten ei tapaa lapsiaan, Oma on valintansa, eikä sinun tarvitse siitä tuntea syyllisyyttä tai huonoa omaatuntoa. Tarvittaessa hankit lastenhoitoapua, jotta pääset välillä viettämään omaa aikaa.
Älä hyvä ihinen suotu tuollaiseen sairaaseen kiristykseen ja kontrollointiin!

Juurikin näin sun kannattaa tehdä.. Helpottaa kummasti omaa elämääsi :D Tsemppiä

Ja vielä se, että jos uhkailee ja/tai o väkivaltainen, oikea osoite on poliisi ja hommaat lähestymiskiellon. tsemppiä :)

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
naiset on aika useinki hölmöjä. monta kertaa palstallaki saanu lukee että mies on tehny vaikka mitä kauheita ja naiset vaan "en mä voi jättää sitä ku se on niin hyvä isä" tai klassinen "noku se on niin ihana, se on vaan kännissä tommonen" :headwall:

toinen syy miks mä oon seuraavassa elämässä mies.

Minä voisin olla nainen. Kyllä olisi helpooa kun ei tarvitsisi ajatella ollenkaan järjellä vaan tunteilla! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja toivoton:
sitä miestä ei lähestymiskiellot pysäytä... on sanonut et linna ei pelota ja huorat ei hurmaa.

Ei se ainakaan sieltä linnasta käsin enää sua määräile, jos sinne tulee passitetuksi...

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
sitä miestä ei lähestymiskiellot pysäytä... on sanonut et linna ei pelota ja huorat ei hurmaa.

Ei se ainakaan sieltä linnasta käsin enää sua määräile, jos sinne tulee passitetuksi...

no entäs jos se istuu mun murhasta ei enää siinä vaiheessa lohduta.

Jokaisesta lähestymiskiellon rikkomisesta poliisit tulee mahdollisimman pian noutamaan. Koskaan ei tietenkään voi olla täyttä varmuutta ehtiikö poliisit riittävän nopeasti paikalle. :/

Tulisikohan exä perässä, jos muuttaisit vaikka eri puolelle Suomea?

Jokaisesta lähestymiskiellon rikkomisesta poliisit tulee mahdollisimman pian noutamaan. Koskaan ei tietenkään voi olla täyttä varmuutta ehtiikö poliisit riittävän nopeasti paikalle. :/

Tulisikohan exä perässä, jos muuttaisit vaikka eri puolelle Suomea?

Mä en halua muuttaa täältä minnekkään, täällä on meillä hyvä koti ja työ ja lasten kaverit.

Yhteistyössä