Ex-mies ei enää halua nähdä lapsiamme...:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaannuin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mie:
Anteeksi, että kysyn, mutta minkä ikäisiä oikein olette? Tuntuu niin hurjan lapselliselta ja aivan käsittämättömän julmalta tuo miehesi käytös.

Itse olen 32v ja mieheni 38v joten ei tässä nyt ihan lapsia olla enää. Mutta kuten joku sano niin eipä se ikä kerro miten lapsellisesti voi käyttäytyä!!! Ja tää uus nainen on alle 30v tietääkseni

Halaus sulle :) On kyllä miehellä otsaa, puhumattakaan siitä ämmästä!!! Lapsia käy sääliksi kyllä :( Muutenkin koulua aloittavalle varmaan jännä paikka ja vielä tollanen isän hylkääminen ei varmaan auta asiaa. Voi kurjuus :(

Alkuperäinen kirjoittaja Bones:
Minä veisin lapset isän luokse ja sanoisin, että voit selittää heille itse, miksi ei heitä halua nähdä.

Miks ihmeessä lasten tarttis olla keskellä aikuisten riittaa ja olla näin niitä myös jotka eniten kärsivät tilanteesta?

Alkuperäinen kirjoittaja toinen eronnut:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Tässä aiheeseen liittyen http://areena.yle.fi/toista?id=1388903

En pysty katsomaan kun itkettää..

:hug:

Mun mielestä tää nainen osaa suhtautua hyvin asiaan, niin hyvin kuin tuossa tilanteessa vaan voi.. Kyllä tässä itselläkin koville ottaa, vaikken ensimmäistä kertaa tuota katsokaan.

isä tajuaa oman virheensä pikapuoliin. Löytyisikö ketään henkilöä, joka voisi puhua järkeä miehellesi? Oikeasti. Hän ei näköjään uuden suhteen alkuhuumassa osaa ajatella asiaa pitemmällä tähtäimellä. Jos isä ja lapset tosiaan ovat olleet todella läheisiä, ei se side noin vain katkea, edes uuden hirmuakkavallan käskystä. Uskoisin, että miehelläsi on kohta älytön ikävä lapsiaan. Ja mä en muuten viitsi edes sanoa, mitä mä ajattelen siitä uudesta naisesta....:headwall:

En tiedä kuinka paljon tuossa on kyse siitä toisesta naisesta (vaikka hän kyllä sairaalta kuulostaakin) vaan enemminkin siitä että isä haluaa pakoilla vastuutaan. Jos hän oikeasti haluaisi tavata ja olla yhteydessä lapsiinsa niin ei siihen todellakaan kukaan toinen nainen väliin tulisi. Toinen nainen sitten toimiikin sopivana tekosyynä tilanteessa. Hänhän käytännössä ei itse halua ottaa vastuuta päätöksestään vaan sanoo että vika on tämän toisen naisen joka ei halua lapsia. Aikuinen mies kyllä osaa sanoa vastaankin tälle naiselle jos haluaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Toivottavasti:
isä tajuaa oman virheensä pikapuoliin. Löytyisikö ketään henkilöä, joka voisi puhua järkeä miehellesi? Oikeasti. Hän ei näköjään uuden suhteen alkuhuumassa osaa ajatella asiaa pitemmällä tähtäimellä. Jos isä ja lapset tosiaan ovat olleet todella läheisiä, ei se side noin vain katkea, edes uuden hirmuakkavallan käskystä. Uskoisin, että miehelläsi on kohta älytön ikävä lapsiaan. Ja mä en muuten viitsi edes sanoa, mitä mä ajattelen siitä uudesta naisesta....:headwall:

Tiedätkö, jotkut ei koskaan tajua. Edes yhden lapsen kuolema ei saanut tuntemaani miestä pitämään yhteyttä jäljelle jääneisiin kolmeen lapseen, päinvastoin.. Pakenee vaan lisää..

Mä en voi ymmärtää tollasta isää. EN voi ymmärtää... :'( Miksi pitää lapset hylätä kokonaan jonkun naisen takia.
:o Isä tekee todella suuren virheen ja katuu vielä jonain päivänä, mutta silloin voi olla liian myöhäistä. Lapset eivät enään halua nähdäkään koko miestä.
Onko tosiaan joku joka pystyis puhumaan isälle järkeä?

Tiedätkö, jotkut ei koskaan tajua. Edes yhden lapsen kuolema ei saanut tuntemaani miestä pitämään yhteyttä jäljelle jääneisiin kolmeen lapseen, päinvastoin.. Pakenee vaan lisää..

Kyllä mä tiedän. Siksi sanoinkin, että toivottavasti.

Tuommonen on niin väärin ja surullista.

Kyllä mä tiedän. Siksi sanoinkin, että toivottavasti.

Tuommonen on niin väärin ja surullista.

Ok, en ymmärtänyt että nimimerkki liittyi tekstiin.

Meillä pojan isä ei edes sanonut,että aikoo laiminlyödä poikaansa.
Hänestä vaan ei ole muutamaan vuoteen pahemmin kuulunut.
Silloin tällöin jotain pientä ja pojan tapaamisten perumisia.

Uus akka on(kauhee kakara)ja 2 uutta lastakin.

Varmaan teilaisin pojan isän,jos jossain näkisin!
Tai no..ehkä hän ei ole edes teilaamisen arvoinen.

Onneksi nykyinen mieheni on erittäin ihana varaisä!:-)

Jaa en tiedä voiko tuo käytös olla miehen osalta vaan vastuun pakoilua. Ennen hän kyllä oli oikein vastuullinen isä, mutta kun ton akan tapas ja ero tuli niin sitten tästä tulikin tällästä...:( aluks kyllä tosiaan lapsia näki ihan omasta tahdostaa ja tää uusin käänne, eli ettei halua enää tavata tuli kyllä ihan yllätyksenä!! viime viikolla vielä suunniteli lintsin reissua poikien kanssa, joten tavallaan voisin uskoa että ämmä on pistäny valitsemaan hänet tai lapset.

Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Mä en voi ymmärtää tollasta isää. EN voi ymmärtää... :'( Miksi pitää lapset hylätä kokonaan jonkun naisen takia.
:o Isä tekee todella suuren virheen ja katuu vielä jonain päivänä, mutta silloin voi olla liian myöhäistä. Lapset eivät enään halua nähdäkään koko miestä.

Ehkä miehen äiti voisi puhua, mutta olen ymmärtänyt ettei se uus akka mielellään sitäkään halua tavata (liekö syynä se että mummo haluaa lapsenlapsia tavata ja on mun puolella tässä asiassa) Mutta kyllähän tosiaan hän on miehelle puhunutkin ja on todella pettynyt... Eipö tuo idiootti taida äitiään kuunnella

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:

Ehkä miehen äiti voisi puhua, mutta olen ymmärtänyt ettei se uus akka mielellään sitäkään halua tavata (liekö syynä se että mummo haluaa lapsenlapsia tavata ja on mun puolella tässä asiassa) Mutta kyllähän tosiaan hän on miehelle puhunutkin ja on todella pettynyt... Eipö tuo idiootti taida äitiään kuunnella

Sen ukon on itse tajuttava oma mokansa, ja toivotaan ettei ole liian myöhästä! Vaadi ne elarit ja selitä lapsille oikealla tavalla asia, muuten jättäsin ukon rauhaan - ja siitäkös vasta ukko sais aiheen ihmettelyyn ja totuus alkaa valjeta hällekki

Lapsille ei saa valehdella, mutta totuutta voi hieman kaunistella. Etkö voisi kertoa lapsille, että isä ei voi nähdä heitä nyt vähään aikaan, koska on kiireinen tms. Tilanne saattaa muuttua kuitenkin kun alkuhuuma tuon pirttihirmun kanssa on ohitse. Minusta niin omituinen ja raukka isä ja vielä raukempi uusi vaimo, että heidän kanssaan en edes lapsiani haluaisi päästää.

Lasten valvojaan yhteys pikapuolin ja pyydätte tapaamisen lasten kanssa jossa mies voi itsekin lapsilleen tilanteen selvittää. Niin ja kunnon elatustuet vaadit!

Niin ja vanhan kansan viisaus kuuluu, että ennenmin maa repeää kuin huora häpeää ja huoralla viittaan tässä tuohon uuteen röyhkeään naiseen. Hänen puheisiin ei sata varmasti kannata luottaa. Kuulostaa huonon itsetunnon omaavalta ihmiseltä. Voimia ap sinulle!

Todella voimia ap:lle, tuli niin paha olo puolestasi!!

Mutta siis tuosta mitä lapsille voi selittää kun isä ei halua tavata. Minun olisi äitinä vaikeaa keksiä mitään. Meinaan jos täytyy yrittää puolustella isän p***amaisuutta ja valehdella lapsille tekosyitä (isille tuli työmatka, isi sairastui, isin auto joutui korjaamolle eikä isi pääsee, isin piti mennä auttamaan kaveriaan remontissa...), niin ei kestä kauaakaan kun lapsi tajuaa ettei isä halua tavata häntä. Samalla hän myös tajuaa äidin valehtelevan eikä voi enää luottaa tähänkään, alkaa pahimmilaan pelätä että kosta äitikin lähtee eikä halua enää nähdä heitä. Ja siis kun lapselle selviää asiat näin rivienvälistä niin silloin varmasti itsesyytökset ja epävarmuus on kovempia mitä olisi jos saisi kuulla suoraan kuinka asiat on.

En tarkoita että isää ja tämän uutta mustamaalattaisiin ja haukuttaisiin lasten edessä. Voitaisiin kuitenkin edes todeta että isällä on nyt uusi perhe ja niin sekava tilanne etti tällä hetkellä pysty olemaan isä ja tapaamaan teitä. Toivotaan että hän kohta saa asiansa järjestykseen ja pärjätään siihen asti tällä porukalla.

Yhteistyössä