V
vierasd
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja !!:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:voi luoja mikä mies... kaikkea sitä maa päällään kantaa... en mä tiedä, mut mä varmaan sanoisin lapsille suoraan, että isi ei enää halua teitä tavata, keksitääs jotain muuta kivaa tilalle =)
Sä sanosit lapsille että isä ei halua tavata? Siinäpä vasta viiminen virhe!
no mä oon sitä mieltä että ei lapsille valehdellakaan voi! totta kai korostaisin, että se on isän vika, ja että missään tapauksessa ei ole lasten syy! =)
Mutta lapsi voi ajatella, että hänessä on jotain vikaa, kun isäkään ei halua nähdä. Itse olen hammasta kiristellen keksinyt tekosyitä isän puolesta. En halua lapseni ajattelevan pahaa isästään, vaikka ehkä aihetta olisikin. Asiat ovat korjaantuneet ajan myötä edes hitusen. Jos teilläkin mahdollisuus tähän, ei kannata lytätä lapsen suhdetta isäänsä sanoilla...
Isä on aina isä, vaikka rasvassa paistais ja ojassa nukkuis.
siksi lapsen ajatuksia pitää kuunnella ja hänet pitää vakuuttaa omasta syyttömyydestään... ja voihan apn mies tulla piankin järkiinsä... mähän puhun asiasta täysin hypoteettisesti, koska olen onnellisesti naimisissa![]()
Mutta mikä tarbe sille lapselle on kertoa, että isä ei halua enää sua tavata..muta mutta tietenkään syy ei ole sinun -- juu, kenen sitte?