N
nappula
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vuh:Alkuperäinen kirjoittaja nappula:Juu, jos ei ketään voi pakottaa paikkaan minne ei halua taikka tilanteeseen mihin ei halua niin mäpäs sitten ilmotan seuraavan kohdalla miehelle, että en halua tulla synnytykseen, mene sä vain yksinäsi. Minusta on ihan lapsellista aikuiselta mieheltä olla antamatta vaimolle tukea ja turvaa ja apua silloin kuin vaimo sitä tarvitsee, eli synnytyksessä.
Asiat eivät aina ole näin mustavalkoisia. Jos mies pelkää verta kovasti, niin ei siitä kamalasti ole verisessä tilanteessa apua! :xmas: Sama kuin joku sanoisi mulle, että on nyt pakko käyttäytyä aikuismaisesti ja auttavaisesti ahtaassa ja pimeässä tilassa, jollaisia pelkään ihan sairaan-kamalan-kamalasti. :/
Itsekkin pelkään sairaanloisesti neuloja ja synnytyksessä repeämistä mutta eipä kukaan minulta ole kysellyt että haluatkos synnyttää. Kun on lapsia halunnut niin on ollut pakko kestää pelot ja kivut. Niin ainakin minä oletan mieheltä samaa kun on kerran yhteisestä lapsesta kyse. Minä ilmoitin miehelle jo ennen naimisiinmenoa että jos minut nait ja lapsia haluat niin synnytykseen on tultava. Vaikka oma mies onkin verikammoinen niin tuumasi esikoisen syntymän jälkeen ettei siinä paljon niitä asioita ehtinyt aattelemaan. Sanoisin vaan että höpö hommaa jos ei mies tule tueksi synnytykseen!