muita kenen mies ei halua lisää lapsia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippä

Vieras
Siis meillä 6 kk vauva ja on ollu ehkä vähän keskimääräistä vaativampi, muttei mitään mahdotonta kumminkaan, ja nyt mies täräytti että hän ei enää halua toista lasta!!! Ei kuulemma jaksa samaa rumbaa uudestaan ja mä oon ollu niin vaikea... Pahinta on että hän on oikeassa: oon ollu viime viikkoina tosi ailahtelevainen ja suuttunu älyttömän pienistä asioista, mutta kun se johtuu ihan vain fyysisestä väsymyksestä kun yöt niin härdelliä! Siis en oon henkisesti väsyny lapseen enkä mieheen mutta fyysinen väsy saa mun pinnan ylikireeksi.

Mulle siis hirveä pettymys jos lapsiluku jää yhteen... Onko muilla ollu vastaavaa tilannetta ja onko mies muuttanu mieltä kun aikaa kuluu?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
Juu muutti se - 8v meni ja meille tuli kakkonen. Nyt se haluis kolmosta ja mun lapsiluku on tässä.

Oikeestiko meni meni 8 vuotta että "toipui", vai muista syistä noin pitkä väli?

Rehellisesti sanoen sekä-että. Ei halunnut, ei ehditty. Siis siihen väliin mahtu paljon, mun opiskelua ja muutenkin paikan hakua yhteiskunnassa...
Kyllä sulla varmaan mies muuttaa mieltään aiemmin. Teillä on nyt niin pieni että ei ihmekään. Anna vähän ajan kulua :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Juu muutti se - 8v meni ja meille tuli kakkonen. Nyt se haluis kolmosta ja mun lapsiluku on tässä.

Oikeestiko meni meni 8 vuotta että "toipui", vai muista syistä noin pitkä väli?

Rehellisesti sanoen sekä-että. Ei halunnut, ei ehditty. Siis siihen väliin mahtu paljon, mun opiskelua ja muutenkin paikan hakua yhteiskunnassa...
Kyllä sulla varmaan mies muuttaa mieltään aiemmin. Teillä on nyt niin pieni että ei ihmekään. Anna vähän ajan kulua :hug:

Joo ajattelin että puolen vuoden päästä otan asian seuraavan kerran edes puheeksi, mutta omaa mieltä kaihertaa kuitenkin koko ajan.

Yhteistyössä