Heipsulista!
Voi että nämä päivät ja viikot vierähtää kovaa tahtia... Eikä palstailemaan ehdi kunnolla edelleenkään! Ja toukokuussa tämä tahti vaan kiihtyy eli seuraavat viikot on melkoista rumbaa&sambaa. Isännällä kaikenlaista reissua kans ja anoppi&appiukkokin tulevat viikoksi kyläilemään. Ja töissä siis mullakin melkoista huisketta. Vaan sitten se helpottaa

Suvivirsi ja kirmataan lujaa kesälaitumille... Syksyllä siis jäänkin toivottavasti heti äippälomille.
Vappu meni täällä rauhaisasti kotosalla. Syötiin hyvin. Yhdet kahvivieraat kävi vapun päivänä, eipä muuta ihmeellistä.
Koko talvena&keväänä ei ole ollu flunssia ym. tauteja meidän perheessä, mutta pitihän sekin nyt sitten töihin mennessä saada. Lapsilla oli ensin pientä flunssaa ja nyt itse olen koko viikon ollut kans puolikuntoinen. Kurkku on tulessa ja ääni ei kulje. Hiukan hankalaa töissä. Huomenna ajattelin kävästä tarkistuttamassa korvat ym. työterveyslääkärillä, kun mulla raskausaikoina aina helposti tullu tulehduksia flunssan jälkitautina. Ei viitsi kovin pitkään tautia pitää näin raskaana. Töistä ei tietenkään raaski pois olla! ;-)
Tervetuloa Tinttiskä! Taidat kyllä pian päästä tuonne vauvojenhoitopuolelle
Ai Hoppu on alkanut jo synnytyskertomuksia ahmia
Se onkin parasta hupia sitten siellä viime metreillä, kun ei enää muuhun kykene keskittymään kuin siihen, että koska se nappula tulee ulos.
Sämpykin taitaa sitä parhaillaan harrastaa? ;-)
Kapris, mulla ei kans vieläkään ole varsinaista vauvamahaa. Näytän vaan siltä kuin olut ym. olisi vähän maistunut liikaa, ainakin omasta mielestä. Tosin olen saanut palautetta, että olen niin hehkeä, kun olen vähän pyöristynyt :-D Taitaa kauneus tosiaan olla katsojan silmässä!
Mä odotan kans kovasti, että tulis se oikea vauvavatsa, jota tosiaan kehtaa näyttääkin. Tykkään myös pitää tiukkoja paitoja mitään peittämättä. Tätä kaljavatsaa pitää vähän piilotella :-D
Tsemppiä ensi viikon ultriin ja neuvolakäynteihin!
Ja Sämpylle toivotaan sitä pikaista poksahdusta!
Terkkuja kaikille!
Tehis rv 17+1