Viimeinkin ehdin tänne. Nopsasti lukemassa olen kyllä käynyt jossakin välissä, mutta kirjoitteluun ei ole vaan aikaa muka riittänyt. Nyt sain talon hiljaiseksi ja kirjoitan romaanin

Tällä viikolla leikin taas yksinhuoltajaa, joten ei tarvitse isäntää viihdyttää iltaisin ;-) Isäntä on koko viikon matkoilla, palaa vasta to-pe -välisenä yönä.
Niin, mistähän sitä aloittelis, kun viimein pääsee rupattelemaan...
Kauriin uutisia ainakin tässä kovasti odotellaan!
Ainakin Maarialle ja Sämpylle lähetellään suppareita! Olikos muita niitä tarvitsevia, lahopää kyselee.
Tuosta salmiakista&lakusta. Olen myös kuullut tuon 50g:n suosituksen.
Taitaa ulkopuolisen kirjoittelijan neuvolatäti olla niitä hysterisoijia, joita osa valitettavasti on. Heillä taitaa olla aina joku oma "jutska", joka on erityisen paha
Olen kaikissa raskauksissa salmiakkia nautiskellut himojen mukaan, eikä mitään ongelmia ole ilmaantunut. Mutta en siis tosiaankaan ole mitään älyttömiä määriä vedellyt. Tässä raskaudessa en ole kuin muutaman kerran nautiskellut, vaikka verenpaine tosiaan kaipaisi vähän lääkitystä. Siitä ei janoisuuskaan siis johdu. Ehkäpä tuo tosiaan on normaalia. Ensi viikolla neuvola. Jos silloin mainitsisi asiasta, niin ei jää kaivelemaan. Voi olla, että päivällä syöty lämmin lounas janottaa myös. Kotona ollessa en syönyt ollenkaan kunnon lounasta.
Viikonloppuna kerrottiin sitten viimein lapsillekin uutinen

Oltiin lauantaipäivä shoppailemassa koko perheen voimin. Piti jo siellä syömässä käydessä tuo kertoa, mutta saatiin sitten muuta ruokaseuraa, niin jäi sillä erää.
Illallispöytään kotona laitoin lapsille "paikkakortit". Esikoisella luki: Nykyinen tuplaisoveli, tuleva triplaisoveli jne. Oli äärettömän hauska hetki, kun lasten ilmeitä alettiin tulkita. Eivät meinanneet todeksi uskoa, olivat niin ONNELLISIA! Keskimmäinen sanoi: "Tätä minä olen just rukoillu." Hupaisaa, kun ei meillä mitenkään erityisen uskovaisia olla. Meillä oli sitten loppu viikonlopun TASAN YKSI PUHEENAIHE :-D Sovittiin, että asiasta ei vielä kerrota kenellekään. Jopa neiti Hölösuu on ainakin toistaiseksi onnistunut.
Kannatti valittaa sitä epätodellisuuden tuntua. Nimittäin muistaakseni samana päivänä tunsin ekan kerran kunnon pienen töyssähdyksen. Sen jälkeen niitä on aina sillon tällön tuntunut. Nyt siis tunnen virallisesti liikkeet

Näillä viikoilla viimeksikin liikkeet alkoi tuntua.
Vatsakin on vähän plumpsahtanut esiin. Onhan se kohtu pullottanut selällään maatessa jo monta viikkoa, mutta nyt alkaa näkyä ihan seisoessakin. Vielähän tuon pystyy hyvin vaatteilla peittämään ja taitaa ne farkutkin jotenkin jalkaan mahtua.
Henkalta&Maukalta löysin yhdet mieleiset pökät. Vähän vastaavat kuin ne mun vanhat valkoiset. Nuo uudet on ruskeat, pellavaa-puuvillaa. Ihanat jalassa! Muutamia reilumman kokoisia paitoja tarttui myös mukaan shoppailureissulla, vaikka pääasiassa oltiin kyllä hakemassa vaatteita isännälle. Hän on tiputtanut painoa nyt tämän vuoden puolella 9kg ja koko vaatevarasto menee uusiksi :-/ Hällä painoa enää 69kg. Kääk, saavutan pian kovaa vauhtia :-D
Nyt pitää varmaan päättää romaani tällä erää tähän. Tulkaahan ahkerasti kertomaan kuulumisia, niin riittää luettavaa ja kommentoitavaa näinä yksinäisinä iltoina
Tehis rv 14+5