Etupylly juttu :D

• Viestiketjun aloittaja Heh
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Tiedät eron toki, mutta silti käytät nimitystä väärin?
ja huonontaako se nyt sitte teijän elämänlaatua?
Ei mutta mietityttää sun tyttö joka pitää itseään vain yhtenä pyllynä. Pojilla on sentään pyllyn lisäksi pippelikin, tytöillä ei mitään...

oo... nyt mä olen äiti joka heittää kasvatusvastuun koululle ja päivähoidolle ja sikiän lapsia joilla perse alkaa navasta ja loppuu selkään. Ja minkä takia? sen takia että mun lapsi on sanonu etupylly. Hmm.. mites se meni... Tietävät kuitenki vehkeitten oikean nimityksen..
Aikuset ihmiset.
Meinaatko oikeesti että lapsista kasvaa häiriintyneitä jos sanoo etupylly?
no jos lapsi tietäisi ettei se ole pylly niin miksiköhän hän kutsuu sitä sillä nimellä? :snotty: taitaa tyttö matkia äitiään..

sinä ilmeisesti kutsut myös koiraa kissaksi, kanaa kalkkunaksi ja kissaa hiireksi. eihän nimellä ole väliä, eikös niin, vaikka tarkoittaakin ihan eri asiaa? :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onnikeiju: jos pyydät lastasi pyllistämään, miten päin hän taipuu?? Meillä pyllistetään kun pyyhitään pylly = peppu = mistä kakka tulee.
kuten mä tuolla sanoin, lapset ei oo tyhmiä. Nimityksiä voi keksiä mitä tahansa, mutta tietää oikean nimen.

Voisko joku nyt kertoa että minkä takia on niin vaikee käsittää että ihmiset käyttää eri sanoja tarkoittaen samaa asiaa?
Etkö sinä tajua että pylly tarkoittaa jo peppua? Ymmärtäisin paremmin jos käyttäissit pimpistä jotain sanaa, joka tarkoittaa pimppiä (pillu, emätin, vulva, häpy ym.). Samoin sanoit että koiraa kutsutaan myös rakiksi, hurtaksi ym. mutta erona niissä on että ne kaikki tarkoittavat koiraa, eikä niillä ole muuta merkitystä. Pylly tarkoittaa jo peppua, siksi sitä ei voi käyttää pimpin nimeämiseen. Se ero. Ja sen eron tajuaa lapsikin.
Aivan. Kuten tuolla jo sanoin, kuitenkin tietävät oikean nimen vehkeille..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja trolli:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mutta se että joku käyttää pimpistä sanaa pylly, niin eikös siinä ole ihmisen anatomia hieman sekaisin?
mut sillonhan siitä vois käyttää sitä vulvaa tai häpyä.
Niin voisikin, koska ne on synonyymeja sanalle pimppi. Kuten myös emätin, vagina, pillu...

Pylly taas on sama kuin peppu, takapuoli, anus, rektaali, perse...

Kaksi täysin eri asiaa, joita sinä et ilmeisesti erota toisistaan?
missä mä oon sanonu että en tiedä eroa nuitten kahen välillä?
no selvästi et erota, kun annat tyttösi ymmärtää että perse alkaa navan alta ja jatkuu selän puolelle. vaikka kyseessä on täysin eri asiat.

jos tyttösi sanoo että mulla on siniset silmät, vaikka on oikeasti ruskeat, etkö korjaa? tai jos sanoo että käteen sattuu mutta tarkoittaa jalkaa?

vanhemman tehtävä on myös opettaminen, ei kaikkea voi jättää päiväkodin ja koulun vastuulle..
oo... nyt mä olen äiti joka heittää kasvatusvastuun koululle ja päivähoidolle ja sikiän lapsia joilla perse alkaa navasta ja loppuu selkään. Ja minkä takia? sen takia että mun lapsi on sanonu etupylly. Hmm.. mites se meni... Tietävät kuitenki vehkeitten oikean nimityksen..
Aikuset ihmiset.
Miten ne tietää etupyllyn olevan oikeasti jotain muuta kuin pylly, kun kirjoitit tuonne aijemmin että te käytätettä naisen emättimestä yleisesti sanaa pylly?

ei, mutta lapsesi kyllä hämmentyy. miten pissaa ja kakkaa tulee molempia pyllystä? syntyykö lapset pyllystä? hämmentäviä kysymyksiä lapselle..
Itseasiassa meillä on kyllä keskusteltu mistä lapset tulee.
Pissaa tulee pyllyn etuosasta ja kakkaa takaosasta.

Kuvitteletko oikeesti että lapsi ei voi kehittyä normaalisti jos on sanonu etupylly?

vieras
Onnikeiju: jos pyydät lastasi pyllistämään, miten päin hän taipuu?? Meillä pyllistetään kun pyyhitään pylly = peppu = mistä kakka tulee.
kuten mä tuolla sanoin, lapset ei oo tyhmiä. Nimityksiä voi keksiä mitä tahansa, mutta tietää oikean nimen.

Voisko joku nyt kertoa että minkä takia on niin vaikee käsittää että ihmiset käyttää eri sanoja tarkoittaen samaa asiaa?
Etkö sinä tajua että pylly tarkoittaa jo peppua? Ymmärtäisin paremmin jos käyttäissit pimpistä jotain sanaa, joka tarkoittaa pimppiä (pillu, emätin, vulva, häpy ym.). Samoin sanoit että koiraa kutsutaan myös rakiksi, hurtaksi ym. mutta erona niissä on että ne kaikki tarkoittavat koiraa, eikä niillä ole muuta merkitystä. Pylly tarkoittaa jo peppua, siksi sitä ei voi käyttää pimpin nimeämiseen. Se ero. Ja sen eron tajuaa lapsikin.
Tietävät, mutta käyttävät siitä silti sanaa pylly? Miksiköhän?

Mutta se että joku käyttää pimpistä sanaa pylly, niin eikös siinä ole ihmisen anatomia hieman sekaisin?
Niin voisikin, koska ne on synonyymeja sanalle pimppi. Kuten myös emätin, vagina, pillu...

no selvästi et erota, kun annat tyttösi ymmärtää että perse alkaa navan alta ja jatkuu selän puolelle. vaikka kyseessä on täysin eri asiat.

jos tyttösi sanoo että mulla on siniset silmät, vaikka on oikeasti ruskeat, etkö korjaa? tai jos sanoo että käteen sattuu mutta tarkoittaa jalkaa?

vanhemman tehtävä on myös opettaminen, ei kaikkea voi jättää päiväkodin ja koulun vastuulle..
Aikuset ihmiset.
Miten ne tietää etupyllyn olevan oikeasti jotain muuta kuin pylly, kun kirjoitit tuonne aijemmin että te käytätettä naisen emättimestä yleisesti sanaa pylly?
öö... lasten kans voi kommunikoida. tiäkkö jutella asioista.
Eiku hitto mä unohdin... Lapset on tyhmiä. ei ne tajuu. Varsinkaan jos anoo että pylly. voi daiju minä :saint:

ei, mutta lapsesi kyllä hämmentyy. miten pissaa ja kakkaa tulee molempia pyllystä? syntyykö lapset pyllystä? hämmentäviä kysymyksiä lapselle..
Itseasiassa meillä on kyllä keskusteltu mistä lapset tulee.
Pissaa tulee pyllyn etuosasta ja kakkaa takaosasta.

Kuvitteletko oikeesti että lapsi ei voi kehittyä normaalisti jos on sanonu etupylly?
sun lapset tulee perseestä? :eek: mikä on pyllyn etuosa? väliliha vai? takaosa on ilmeisesti se peräsuoli?

ellei ole jotain kummallisia anatomisia poikkeavuuksia, niin pyllystä tulee pelkkää ulostetta. toiset elimet toimittavat ihan toisia tehtäviä, ja niillä on täysin eri nimitykset.

Mietin näin
Tuo etupylly on ihan läppä ja jos joku äiti sen lapselleen opettaa, niin on se aika outoa. Niinkuin äiti häpeilisi omaa/kaikkien naisten sukupuolisuutta, ja haluaisi "vaientaa" koko asian käyttämällä asiaankuulumatonta nimitystä. Lapset pitää näitä juttuja varsin luonnollisina, joten miksi vanhempienkaan pitäisi hävetä, (melkein) jokaisella meillä kun nuo vehkeet on. Tuosta häpeästä tuo kyseinen nimitys kumpuaa, en muutakaan keksi :(.

Tietävät, mutta käyttävät siitä silti sanaa pylly? Miksiköhän?
Hei, poika sano peukaloo paksusormeks. Tietää kuitenki että se on peukalo.

Alkuperäinen kirjoittaja Mietin näin:
Tuo etupylly on ihan läppä ja jos joku äiti sen lapselleen opettaa, niin on se aika outoa. Niinkuin äiti häpeilisi omaa/kaikkien naisten sukupuolisuutta, ja haluaisi "vaientaa" koko asian käyttämällä asiaankuulumatonta nimitystä. Lapset pitää näitä juttuja varsin luonnollisina, joten miksi vanhempienkaan pitäisi hävetä, (melkein) jokaisella meillä kun nuo vehkeet on. Tuosta häpeästä tuo kyseinen nimitys kumpuaa, en muutakaan keksi :(.
häpeästä juuri. pillu on maailman syntisin paikka ollut jo vuosisatoja, siksi siitä ei voi käyttää oikeaa nimitystä. edelleen jotkut etupyllymammat siirtävät häpeäänsä lapsiinsa, se on surullista.

vieras

Aikuset ihmiset.
öö... lasten kans voi kommunikoida. tiäkkö jutella asioista.
Eiku hitto mä unohdin... Lapset on tyhmiä. ei ne tajuu. Varsinkaan jos anoo että pylly. voi daiju minä :saint:
Tottakai voi jutella. Suurin osa lapsista on niin fiksuja, että varmaan kysyy ennen pitkään äidiltä että miksi sä sanot pimppiä/vaginaa/vulvaa pyllyksi vaikka se ei sitä ole?

Ihme sanonta
Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:
Alkuperäinen kirjoittaja Mä oon kai vähän hidas tajuamaan:
Ehtikin tullvastaus samaan aikaan kun kirjoitin. Onko jossain päin Suomea etupylly tavallinen nimitys pimpsalle/pimpille?
anteeks mutta se on vulva. häpy. Käytetäänkö jossain pimppiä? :xmas:

Suomessa asuu sellanen etupyllykansa joka joutuu vaeltamaan ja elämään irtolaisina, koska häpeä etupyllynimityksen takia on liian suuri kansalle.
Käytetäänkö muka jossain päin Suomea puhekielessä vulvaa ? En ole koskaan kuullut puhekielessä käytettävän. Olen terveydenhuoltoalan ammattilainen ja todella harvoin ammattikielessäkään käytetään.
Opetetaan kohta lasta puhumaan genitaalialueista? Kyllä se ihan pimppi on puhekielessä.
siis kuka sen määrittelee että hävystä pitää käyttää nimitystä pimppi?
Eikö sinulla ole mitään häpyä?

Kuvitteletteko te nyt oikeesti että mulla on lapsia jotka hokee vaan etupyllyä?

Palstan huumorintajuttomuus tuli taas todistettua. Juma että ootta kiriäpiposta porukkaa :heart:
ei, kyllä sun kommenteista riittää huumoria pitkäksi aikaa. etenkin kun vaan itsepintaisesti pysyt kannassasi vaikket saa ketään puolellesi.. :LOL: :LOL:

edelleen mua kiinnostaa miksikä teidän perhe kutsuu pippeliä?

hyviä häveliäitä vinkkejä: etunenä, etuletku, pissapyllyuloke, pyllyuloke, etu-uloke.

Löysätkää nyt hyvät ihimiset!

Etupyllystä on kiistelty palstalla jo ties kuinka kauan.

Ottakaa huumoria mukaan siihen palstailuun. Älkää leipoko kanssapalstailijoista idiootteja. Tai varsinkaan niitten lapsista. Trolliki puhu niin törkeesti. Alkaaks sun lapsella perse navasta? Haloo.
Naurakaa joskus. Ees vähän. :D

Kuvitteletteko te nyt oikeesti että mulla on lapsia jotka hokee vaan etupyllyä?

Palstan huumorintajuttomuus tuli taas todistettua. Juma että ootta kiriäpiposta porukkaa :heart:
ei, kyllä sun kommenteista riittää huumoria pitkäksi aikaa. etenkin kun vaan itsepintaisesti pysyt kannassasi vaikket saa ketään puolellesi.. :LOL: :LOL:

edelleen mua kiinnostaa miksikä teidän perhe kutsuu pippeliä?

hyviä häveliäitä vinkkejä: etunenä, etuletku, pissapyllyuloke, pyllyuloke, etu-uloke.
Pippeliks. Poika ite on sanonu sitä sillon tällöin nappeliks. Onko tuossa nyt jotain kauheeta?

Ja psst. tyttö muuten ei oo koskaan sitä etupylly nimitystä käyttäny.
Mutta nappeliks poika sano pippeliä. Vaikka todellaki tietää että se on pippeli.

Löysätkää nyt hyvät ihimiset!

Etupyllystä on kiistelty palstalla jo ties kuinka kauan.

Ottakaa huumoria mukaan siihen palstailuun. Älkää leipoko kanssapalstailijoista idiootteja. Tai varsinkaan niitten lapsista. Trolliki puhu niin törkeesti. Alkaaks sun lapsella perse navasta? Haloo.
Naurakaa joskus. Ees vähän. :D
koko ajan, sulle. ja sun etupyllylles.. :LOL: :LOL:

suosittelen matkaa afganistaniin muiden häveliäiden ihmisten sekaan, keillä ei ole pillua tahi pimppiä, vaan pelkkä perse tai pylly. :LOL:

Yhteistyössä