Etupylly juttu :D

• Viestiketjun aloittaja Heh
  • Ensimmäinen viesti
ETUPYLLYETUPYLLYETUPYLLYETUPYLLY!!!

Mitä hiton väliä sillä on mikskä joku omaa pimperoonsa kutsuu??

Se on vulva.

Onko typerämpää sanaa ku pimppi?

Meillä tyttö sanoo että etupylly. Mitäs hiton väliä sillä on? Takana on pylly ja edessä on pylly. Kyllä mä ymmärrän mitä tyttö tarkottaa. Se on muotoutunu siitä että tyttö sano ensin pyllyyn sattuu, siihen eteen. niinku etupyllyyn. Hitto vieköön se on lasten kieltä. Olisko pitäny korjata että se on lapsihyvä vulva.
Mä luulen kyllä että yläasteella lapsi ei käytä enään sanaa etupylly.
Juma teijän kans. Ahdasmielistä porukkaa. UGH. Olen puhunut :snotty: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Mä oon kai vähän hidas tajuamaan:
Ehtikin tullvastaus samaan aikaan kun kirjoitin. Onko jossain päin Suomea etupylly tavallinen nimitys pimpsalle/pimpille?
anteeks mutta se on vulva. häpy. Käytetäänkö jossain pimppiä? :xmas:

Suomessa asuu sellanen etupyllykansa joka joutuu vaeltamaan ja elämään irtolaisina, koska häpeä etupyllynimityksen takia on liian suuri kansalle.

Mä oon kai vähän hidas tajuamaan
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Ehtikin tullvastaus samaan aikaan kun kirjoitin. Onko jossain päin Suomea etupylly tavallinen nimitys pimpsalle/pimpille?

Suomessa asuu sellanen etupyllykansa joka joutuu vaeltamaan ja elämään irtolaisina, koska häpeä etupyllynimityksen takia on liian suuri kansalle.
Hei! Kiitos kun vastasit, vastauskin oli ihan hauska. :) Mä tosin kysyin ihan tosissani. Olen Helsingistä kotoisin, ikää 40+ enkä ollut ennen palstaa tuota nimitystä kuullut.

mielipide

Käytetäänkö muka jossain päin Suomea puhekielessä vulvaa ? En ole koskaan kuullut puhekielessä käytettävän. Olen terveydenhuoltoalan ammattilainen ja todella harvoin ammattikielessäkään käytetään.
Opetetaan kohta lasta puhumaan genitaalialueista? Kyllä se ihan pimppi on puhekielessä.

Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:

Käytetäänkö muka jossain päin Suomea puhekielessä vulvaa ? En ole koskaan kuullut puhekielessä käytettävän. Olen terveydenhuoltoalan ammattilainen ja todella harvoin ammattikielessäkään käytetään.
Opetetaan kohta lasta puhumaan genitaalialueista? Kyllä se ihan pimppi on puhekielessä.
siis kuka sen määrittelee että hävystä pitää käyttää nimitystä pimppi?

mielipide
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Onneks meillä ei olla niin häpeileviä ja ahdasmielisiä, että nimitettäs pimppiä etupyllyksi.
siis meillä ei ainakaan olla niin häpeileviä että sanottas pimppi. se on vulva tai cunnus tai häpy

:heart:
Ja poikien pippeli ja kikkeli on sitten penis...jeh....Musta pimppi on reilu, rehellinen suomalainen nimitys naisen ulkosynnyttimille ja sillä siisti. Ei ollenkaan häpeilymielessä sanottu.

Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Onneks meillä ei olla niin häpeileviä ja ahdasmielisiä, että nimitettäs pimppiä etupyllyksi.
siis meillä ei ainakaan olla niin häpeileviä että sanottas pimppi. se on vulva tai cunnus tai häpy

:heart:
Ja poikien pippeli ja kikkeli on sitten penis...jeh....Musta pimppi on reilu, rehellinen suomalainen nimitys naisen ulkosynnyttimille ja sillä siisti. Ei ollenkaan häpeilymielessä sanottu.
eikä mun mielestä etupyllyssä oo mitään pahaa.

mielipide
Alkuperäinen kirjoittaja mutta:
Meillä on yksi tuttava perhe jossa tytölle on opetettu, että tytöillä on lottero :D
Kait näihin "nimityksiin" siis vaikuttaa myös murteet ja paikallinen kieliperinne. Onhan savossakin paikkakuntia, joissa vanhat miehet kutsuvat kiveksiään ohimoiksi....

mielipide
Alkuperäinen kirjoittaja Nimityksestä kolmanteentoista:
Tunnen yhden häveliään äitin, joka sanoo pimppiä pimpulaksi. :D
ajattele, jotku aikuiset ihmiset sanoo sitä pipariks!! :eek:
niiii-in ja jotkut aikuiset sanovat myös jakorasiaksi, tortuksi, värkiksi, leikkimökiksi, puuhapirtiksi.....jne.

Nimityksestä kolmanteentoista
Alkuperäinen kirjoittaja Nimityksestä kolmanteentoista:
Tunnen yhden häveliään äitin, joka sanoo pimppiä pimpulaksi. :D
ajattele, jotku aikuiset ihmiset sanoo sitä pipariks!! :eek:
Noita nimityksiä tuntuu olevan joka lähtöön. Meillä pipari on syötävää, eikä liity mitenkään alapäähän.

VIERAS
Se mikään vulva ole...! EMÄTIN! EMÄTIN! EMÄTIN! Meillä naisilla on EMÄTIN!

vieras
mutta lapsille saa käyttää vaan pimppi nimitystä? :whistle:

Tästä pitäs oikeesti jo neuvolassa mainita, viimeistää synnärillä, että tyttölapsilla on pimppi. Vain ja ainoastaan pimppi. :xmas:
No ei kai se reva nyt kenenkään mielestä pylly ole? Kas kun ei etupeppu?

Yhteistyössä