Mun kaverin kotona pimppiä sanottiin liisukaksi. Arvatkaa vaan oliko tyttö pienenä vähän hämillään, kun kuuli, että liisa (ja lempinimi liisukka) onkin ihmisen nimi?!
aika typerä nimitys, etenkin vielä jos aikuiset opettaa lapsensa käyttämään tuota nimitystä puhumattakaan siitä että ne itse sitä käyttäisi.Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:eikä mun mielestä etupyllyssä oo mitään pahaa.
oliko ella nyt vähän huolimaton ja jätti lukematta ketjun? Lapsi ite sano: "Pyllyyn sattuu eteen. Siihen etupyllyyn."Alkuperäinen kirjoittaja ella:aika typerä nimitys, etenkin vielä jos aikuiset opettaa lapsensa käyttämään tuota nimitystä puhumattakaan siitä että ne itse sitä käyttäisi.Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:eikä mun mielestä etupyllyssä oo mitään pahaa.
Myös toi vulva on samaa sarjaa
Miks ihmees te lapsille tollasia opetatte?
Täällä kyllä puhuttu että ihan yleisesti tuota käyttävät, mutta ehkä luin ne kohdat sitten väärinAlkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:oliko ella nyt vähän huolimaton ja jätti lukematta ketjun? Lapsi ite sano: "Pyllyyn sattuu eteen. Siihen etupyllyyn."
Aika typerä aikuinen jos ei ymmärrä että lapsia on erilaisia, aikuisia on erilaisia, ja monet jopa käyttää eri nimitystä siitä teijän pimpistä.
Niin kerta. Syökää päänne. :heart:
Mutta tuskin se lapsi itse on sitä etupylly sanaa keksinyt, vaan hänelle se on kotona opetettu.Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:oliko ella nyt vähän huolimaton ja jätti lukematta ketjun? Lapsi ite sano: "Pyllyyn sattuu eteen. Siihen etupyllyyn."Alkuperäinen kirjoittaja ella:aika typerä nimitys, etenkin vielä jos aikuiset opettaa lapsensa käyttämään tuota nimitystä puhumattakaan siitä että ne itse sitä käyttäisi.
Aika typerä aikuinen jos ei ymmärrä että lapsia on erilaisia, aikuisia on erilaisia, ja monet jopa käyttää eri nimitystä siitä teijän pimpistä.
Tai päivähoidossa/kavereiltaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta tuskin se lapsi itse on sitä etupylly sanaa keksinyt, vaan hänelle se on kotona opetettu.
Ei. Mä itseasiassa luin siitä ekaa kertaa palstalta. Meillä käytetään vaan pyllyä. Ajatelkaa! Pimpistä meillä käytetään sanaa pylly!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta tuskin se lapsi itse on sitä etupylly sanaa keksinyt, vaan hänelle se on kotona opetettu.Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:oliko ella nyt vähän huolimaton ja jätti lukematta ketjun? Lapsi ite sano: "Pyllyyn sattuu eteen. Siihen etupyllyyn."Alkuperäinen kirjoittaja ella:aika typerä nimitys, etenkin vielä jos aikuiset opettaa lapsensa käyttämään tuota nimitystä puhumattakaan siitä että ne itse sitä käyttäisi.
Joo. Just kaikissa virallisissa paikoissa käytetään sanaa pimppi. Kelalla tosi usein kuulee. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Pimppi on virallisissa paikoissa ja tilanteissa, yhtä yleinen nimitys ku pippeli.
Miksi ihmeessä? Pylly on se mistä tulee kakka. Ei kun anteeksi, uloste.Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Ei. Mä itseasiassa luin siitä ekaa kertaa palstalta. Meillä käytetään vaan pyllyä. Ajatelkaa! Pimpistä meillä käytetään sanaa pylly!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta tuskin se lapsi itse on sitä etupylly sanaa keksinyt, vaan hänelle se on kotona opetettu.Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:oliko ella nyt vähän huolimaton ja jätti lukematta ketjun? Lapsi ite sano: "Pyllyyn sattuu eteen. Siihen etupyllyyn."Alkuperäinen kirjoittaja ella:aika typerä nimitys, etenkin vielä jos aikuiset opettaa lapsensa käyttämään tuota nimitystä puhumattakaan siitä että ne itse sitä käyttäisi.
Olisko kuitenkin tarkoitettu virallisella lääkäriä, sairaalaa tms?Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Joo. Just kaikissa virallisissa paikoissa käytetään sanaa pimppi. Kelalla tosi usein kuulee. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Pimppi on virallisissa paikoissa ja tilanteissa, yhtä yleinen nimitys ku pippeli.
Älä jaksa esittää tahallaan tyhmempää ku oot.Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Joo. Just kaikissa virallisissa paikoissa käytetään sanaa pimppi. Kelalla tosi usein kuulee. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Pimppi on virallisissa paikoissa ja tilanteissa, yhtä yleinen nimitys ku pippeli.
Kyl mä jaksan. Eikä mun mielestä vieläkään oo mitään pahaa sanoo etupylly. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Älä jaksa esittää tahallaan tyhmempää ku oot.Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Joo. Just kaikissa virallisissa paikoissa käytetään sanaa pimppi. Kelalla tosi usein kuulee. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Pimppi on virallisissa paikoissa ja tilanteissa, yhtä yleinen nimitys ku pippeli.
Miksi? Nehän on kaksi ihan eri asiaa... miten sitten miehesi kanssa, mistä te keskenään puhutte? Vulvasta ja rektaalista? Vai eikö niillä ole mitään eroa...?Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Ei. Mä itseasiassa luin siitä ekaa kertaa palstalta. Meillä käytetään vaan pyllyä. Ajatelkaa! Pimpistä meillä käytetään sanaa pylly!
mulla ei oo miestä, en keskustele sen kans etupyllystä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi? Nehän on kaksi ihan eri asiaa... miten sitten miehesi kanssa, mistä te keskenään puhutte? Vulvasta ja rektaalista? Vai eikö niillä ole mitään eroa...?Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Ei. Mä itseasiassa luin siitä ekaa kertaa palstalta. Meillä käytetään vaan pyllyä. Ajatelkaa! Pimpistä meillä käytetään sanaa pylly!
Just noita ja neuvolaa, päiväkotia jne.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olisko kuitenkin tarkoitettu virallisella lääkäriä, sairaalaa tms?Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Joo. Just kaikissa virallisissa paikoissa käytetään sanaa pimppi. Kelalla tosi usein kuulee. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Pimppi on virallisissa paikoissa ja tilanteissa, yhtä yleinen nimitys ku pippeli.
Mutta koti ei oo virallinen laitos. Vai onko? Kyllä mullaki on lempinimi, useampiki. Silti töissä ja virallisissa paikoissa käytän oikeeta nimeeni.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Just noita ja neuvolaa, päiväkotia jne.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olisko kuitenkin tarkoitettu virallisella lääkäriä, sairaalaa tms?Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Joo. Just kaikissa virallisissa paikoissa käytetään sanaa pimppi. Kelalla tosi usein kuulee. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Pimppi on virallisissa paikoissa ja tilanteissa, yhtä yleinen nimitys ku pippeli.
ETUPYLLYETUPYLLYETUPYLLYETUPYLLY!!Alkuperäinen kirjoittaja ap:oikeesti se muuten häiritsee ja kokoajan enenemässä määrin
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:ETUPYLLYETUPYLLYETUPYLLYETUPYLLY!!Alkuperäinen kirjoittaja ap:oikeesti se muuten häiritsee ja kokoajan enenemässä määrin
:hug:
sori, oot aika naurettava.Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:ETUPYLLYETUPYLLYETUPYLLYETUPYLLY!!Alkuperäinen kirjoittaja ap:oikeesti se muuten häiritsee ja kokoajan enenemässä määrin
eikö toi ap ole vain lyhenne sanasta anonyymi person ja siksi sitä kaikki käyttää?Alkuperäinen kirjoittaja OIKEA ap:Tässä ketjussa näkyy olevan vale ap!
Ei juma oot naurettavaAlkuperäinen kirjoittaja trolli:sori, oot aika naurettava.Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:ETUPYLLYETUPYLLYETUPYLLYETUPYLLY!!Alkuperäinen kirjoittaja ap:oikeesti se muuten häiritsee ja kokoajan enenemässä määrin
oma tyttöni on joskus sanonut että pyllyyn sattuu, ja tarkoittanut pimppiä. tottakai korjaan asian ja sanon että se on pimppi, aivan täysin eri asia kun pylly.
vai tuleeko onnikeijun vaginasta paskaa? pylly, peppu= paikka mistä ulostetaan
pimppi, pimppa= paikka mistä pissataan ja missä on emätin.
miksi helvetissä mitätöit tyttösi elimet kutsumalla niitä väärällä nimellä? kutsutko myös pojan pippeliä etupyllyksi? vai etuletkuksi? vai mikä se on sun mielestäs? pippeli se ei ainakaan voi olla, eihän? eihän pimppikään ole pimppi vaan pylly sun mielestäs.
rakkaalla lapsella on monta nimeä, toki, mutta kuka kutsuu peukaloa etunimettömäksi tai lapaluuta reisiluuksi?