http://www.aijaa.com/v.php?i=5963059.jpgAlkuperäinen kirjoittaja pii:HAH HAAAlkuperäinen kirjoittaja Simo:Kuvaa?
Miksi pitää sanoa että pimppi tms. miksei sano vaan että pyyhitään paikat?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En nyt mitenkään kiellä vanhuksen seksuaalisuuden merkitystä, mutta kyllä musta olis jotenkin outoa vaikka mummoani vessattaessa sanoa hänelle, että pyyhitäänpä PIMPPI. Pimppi on pikkutytöllä, ei aikuisella eikä ainakaan ysikymppisellä naisella.
Paikat etupaikka ja takapaikkaAlkuperäinen kirjoittaja ...:Miksi pitää sanoa että pimppi tms. miksei sano vaan että pyyhitään paikat?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En nyt mitenkään kiellä vanhuksen seksuaalisuuden merkitystä, mutta kyllä musta olis jotenkin outoa vaikka mummoani vessattaessa sanoa hänelle, että pyyhitäänpä PIMPPI. Pimppi on pikkutytöllä, ei aikuisella eikä ainakaan ysikymppisellä naisella.
Sama asia ku ihmiset ei voi sanoa menevänsä käymään vessassa vaan on aina pakko eritellä, että menen käymään paskalla tai kusella jne.
Sehän tässä naurettavinta onkin että itseasiassa pippeli on aivan vastaava käsite kuin etupylly. Pissa-asioihinhan se liittyy ja varsinaiseen muuhun vain silloin, jos selitetään että sieltä tulee vauvan siemen.Alkuperäinen kirjoittaja älkää ottako liian vakavasti:Miks poikien elintä kutsutaan ihan pippeliks, eikä etupökäleeks? Poikia ihaillaan kuinka pitkälle ne sillä hienolla pippelillä pissaa ja kuinka hienosti ne osaa sitä venyttää
Pylly viittaa nimenomaan takapuoleen. Tuleehan sana pyllistää myös pyllyn eli takapuolen näyttämisestä vai kuinka? Sinä kai pyllistät sitten väärinpäin, aika notkea saa olla jos osaa pyllistää pillu edellä. Pylly = peppu = perse. Pillu = pimppi = häpy jne.Alkuperäinen kirjoittaja ETUpylly :Se takapuoli sana on keksitty. Jo kauan sitten. Sen vastapainoksi oli sana etupylly. Perse on peppu. Ja pimppa on etupylly. Ollut jo ennen teidän syntymää, joten ei se teidän kinastelusta muuksi muutu. Sorry. Enkuksi perse on bottom. Ei viittaa pyllyyn vaan takapuoleen. sanakirjassakin käännös suomeksi: peppu! Itse olen syntyperäinen hesalainen ja kyllä meillä ja kavereilla on käytetty etupylly sanaa laajastikin. Alapää sana on käytössä yhtä yleinen. Kuten myös peppu. Pylly on lapsellinen ja typerä sana. Sopii lapsen suuhun kyllä muttei aikuisen.
Hmm mikä se lastensuojelun numero olikaan.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Onkohan mun pienet lapset nyt seksuaalisen hyväksikäytön uhreja, kun ne tietää, että niillä on pimppi ja pippeli?
Tämä henkilö ETUpylly puhuu paskaa. Helsingissä syntyneet eivät sano Helsinkiä hesaksi... nolo.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pylly viittaa nimenomaan takapuoleen. Tuleehan sana pyllistää myös pyllyn eli takapuolen näyttämisestä vai kuinka? Sinä kai pyllistät sitten väärinpäin, aika notkea saa olla jos osaa pyllistää pillu edellä. Pylly = peppu = perse. Pillu = pimppi = häpy jne.Alkuperäinen kirjoittaja ETUpylly :Se takapuoli sana on keksitty. Jo kauan sitten. Sen vastapainoksi oli sana etupylly. Perse on peppu. Ja pimppa on etupylly. Ollut jo ennen teidän syntymää, joten ei se teidän kinastelusta muuksi muutu. Sorry. Enkuksi perse on bottom. Ei viittaa pyllyyn vaan takapuoleen. sanakirjassakin käännös suomeksi: peppu! Itse olen syntyperäinen hesalainen ja kyllä meillä ja kavereilla on käytetty etupylly sanaa laajastikin. Alapää sana on käytössä yhtä yleinen. Kuten myös peppu. Pylly on lapsellinen ja typerä sana. Sopii lapsen suuhun kyllä muttei aikuisen.
Typerää väittää muuta.
Alkuperäinen kirjoittaja kfk:Tämä henkilö ETUpylly puhuu paskaa. Helsingissä syntyneet eivät sano Helsinkiä hesaksi... nolo.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pylly viittaa nimenomaan takapuoleen. Tuleehan sana pyllistää myös pyllyn eli takapuolen näyttämisestä vai kuinka? Sinä kai pyllistät sitten väärinpäin, aika notkea saa olla jos osaa pyllistää pillu edellä. Pylly = peppu = perse. Pillu = pimppi = häpy jne.Alkuperäinen kirjoittaja ETUpylly :Se takapuoli sana on keksitty. Jo kauan sitten. Sen vastapainoksi oli sana etupylly. Perse on peppu. Ja pimppa on etupylly. Ollut jo ennen teidän syntymää, joten ei se teidän kinastelusta muuksi muutu. Sorry. Enkuksi perse on bottom. Ei viittaa pyllyyn vaan takapuoleen. sanakirjassakin käännös suomeksi: peppu! Itse olen syntyperäinen hesalainen ja kyllä meillä ja kavereilla on käytetty etupylly sanaa laajastikin. Alapää sana on käytössä yhtä yleinen. Kuten myös peppu. Pylly on lapsellinen ja typerä sana. Sopii lapsen suuhun kyllä muttei aikuisen.
Typerää väittää muuta.