Ettekö ajattele miehiänne

  • Viestiketjun aloittaja Läski on rumaa
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 22:43 Läski on rumaa kirjoitti:
Ja tottakai miehellä himot hyrrää paremmin, jos nainen ei ole selluliitilla ja rasvalla kuorrutettu kauhistus vaan muotoja on oikeanlaisia ja oikeissa paikoissa.

Joskus voi olla niinkin, että tiettyjä asioita ei halua nähdä tai tunnustaa itselleen.

Ja tämä topikki ei ole kirjoitettu ihannoimaan anorektista laihuutta, vaan olen todennut, että pieni pyöreyskään ei ole pahasta. Joten miksi, oi miksi täällä niin hiiltyneenä vaahdotaan?
Öööh, ihan mielenkiinnosta kysyn; Mistäs SINÄ tiedät mistä kaikki maailman miehet ihanoi?
Miksi olen nähnyt dokumentin missä miehet lihotti naisia sairaaloisen lihaviksi (puhutaan useista sadoista kiloista) ihan vaan sen takia koska se oli heistä niin kiihottavaa?
Miksi näillä "läskeillä" naisilla on miehiä ja jopa pieniä lapsia jos "läskit" ei ketään miestä kiihota?

Kyllä, aina ei kaikkea tunnusta itselleen. Miksi sinulle on tärkeää että muutkin tunnustaisi että "läski on rumaa"?

Olet sanonut että pieni pyöreys on sallittua (vaikka kukapa lupaa pyöreyteensä sinulta tai keneltäkään muultakaan tarvitsisi), mutta en ymmärrä mikä into sinulla on mollata suurikokoisia naisia?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 19:34 Läski on rumaa kirjoitti:
... te, jotka päästätte itsenne hirveään jamaan tekosyyllä raskaus?!
Mikähän sitten lie on se hirveä jama? Mutta en ajattele. Ensisijaisesti ajattelen itseäni ja lapsiani. Jos miehelle ei kuori kelpaa, niin ovi on vapaasti käytettävissä. En tosiaan edes tee mitään ulkokuorta tuijottavalla miehellä.
 
Läski on rumaa
Kannattaisi kaikkien myöntää itselleen, että miehille visuaalisuus on tärkeää, sisintä kuitenkaan unohtamatta.

Ja mitä tulee niihin mielipuoliin, jotka paisuttivat naisensa siihen kuntoon, että takapuoli ei enää maasta irtoa, niin ne miehethän ovat psyykkisesti hyvin kieroutuneita ja hallitsevat naisiaan juuri sen läskin avulla. \|O :\| :x :$ Naisparat!
 
vilkas
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 19:58 Läski on rumaa kirjoitti:
Olenko sanonut olevani anorektikko?

Mulla on useampi lapsi ja TEEN TÖITÄ, etten näytä mätisäkiltä! Ei mun mies ole koskaan moittinut ulkonäköäni. Ei ennen eikä jälkeen raskauksien.

Ei se pelkkä sukurasite lihota, vaan se mitä syö ja liikkuuko vai ei. Mun suvussa on paljon lihavia immeisiä ja itse oon tehnyt päätöksen, etten vaivu samalle tasolle.

SEON KIINNI ITSEKURISTA JA VAIN SIITÄ!! =) :hug: :wave: TURHAT SELITYKSET ON TURHIA!!

KOHTUUDELLA VOI HERKUTELLA, KUN SITTEN LIIKKUUKIN KOHTUUDELLA. KAIKKI MUU ON TURHAA SELITTELYÄ.
Mites on ton sun mielenterveyden hoitaminen, kun noin lujille ottaa toisten läskit. :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 22:53 Läski on rumaa kirjoitti:
Kannattaisi kaikkien myöntää itselleen, että miehille visuaalisuus on tärkeää, sisintä kuitenkaan unohtamatta.

Ja mitä tulee niihin mielipuoliin, jotka paisuttivat naisensa siihen kuntoon, että takapuoli ei enää maasta irtoa, niin ne miehethän ovat psyykkisesti hyvin kieroutuneita ja hallitsevat naisiaan juuri sen läskin avulla. \|O :\| :x :$ Naisparat!
Niin että ukko on psyykkisesti sairas jos lihottaa naisen, mutta jos nainen lihottaa itsensä on hän vaan typerä ja laiska?
Joopajoo, järjen riemuvoitto.

Niin. ja minun ukkoni sanoi että sillä ei ole suurempaa merkitystä onko painoa 90 kiloa vai 60 kiloa, kuulema se on kiinni ihan jostain muusta sielä vällyjen välistä kun kiloista (mutta kuitenkin sellaisena muodottomana ihrapallona ei enää sytyttäisi ja sillon kiloja saisi kyllä olla jo päälle toista sataa milloin ei enää kyllä ole "läski" vaan sairaanloisen lihava). Ehkäpä se on sielä vällyjenkin välissä paljon kiinni naisen omasta itsetunnosta? Kuka sitä nyt jaksaa katsella ketään jonka mielipide omasta itsestäänon että "olempa ruma ja läski ja kuka minusta voi tykätä?".
 
Läski on rumaa
Miksi mollaatte mua henkilökohtaisella tasolla? Miksette keskustele asiallisesti?

Kysykääpä miehiltänne, onko läski sievää, ihanaa ja kiihottavaa? Sieltä se totuus tulisi.

Niin ja mulla ei ole tarvetta mustua, kun seurailen tämän palstan touhuja ihan sivusta.

Nyt sitten vain keksin hyvän aiheen ja ajattelin kysäistä teidän palstalaisten mielipidettä...ja huomasin sohaisseeni muurahaispesään.

 
Njää, tää on taas niitä katkeria, jotka itse hiki päässä treenaa kankkujaan ja on sitten katkeria, kun toiset saa niitä miehiä vaikkei puolta elämästään treenaakkaan.
Ap:n kohdalla lienee tilanne se, että kroppa on pakko pitää timmissä kunnossa, kun ei niitä miehiä ainakaan naamalla saa :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 23:07 Läski on rumaa kirjoitti:
Miksi mollaatte mua henkilökohtaisella tasolla? Miksette keskustele asiallisesti?

Kysykääpä miehiltänne, onko läski sievää, ihanaa ja kiihottavaa? Sieltä se totuus tulisi.

Niin ja mulla ei ole tarvetta mustua, kun seurailen tämän palstan touhuja ihan sivusta.

Nyt sitten vain keksin hyvän aiheen ja ajattelin kysäistä teidän palstalaisten mielipidettä...ja huomasin sohaisseeni muurahaispesään.
No kuule Läski on rumaa on hyvä ja lukee edellisen vastaukseni eikä kitise että mennään henkilökohtaisuuksiin.
 
Läski on rumaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 23:02 kookosta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 22:53 Läski on rumaa kirjoitti:
Kannattaisi kaikkien myöntää itselleen, että miehille visuaalisuus on tärkeää, sisintä kuitenkaan unohtamatta.

Ja mitä tulee niihin mielipuoliin, jotka paisuttivat naisensa siihen kuntoon, että takapuoli ei enää maasta irtoa, niin ne miehethän ovat psyykkisesti hyvin kieroutuneita ja hallitsevat naisiaan juuri sen läskin avulla. \|O :\| :x :$ Naisparat!
Niin että ukko on psyykkisesti sairas jos lihottaa naisen, mutta jos nainen lihottaa itsensä on hän vaan typerä ja laiska?
Joopajoo, järjen riemuvoitto.

Niin. ja minun ukkoni sanoi että sillä ei ole suurempaa merkitystä onko painoa 90 kiloa vai 60 kiloa, kuulema se on kiinni ihan jostain muusta sielä vällyjen välistä kun kiloista (mutta kuitenkin sellaisena muodottomana ihrapallona ei enää sytyttäisi ja sillon kiloja saisi kyllä olla jo päälle toista sataa milloin ei enää kyllä ole "läski" vaan sairaanloisen lihava). Ehkäpä se on sielä vällyjenkin välissä paljon kiinni naisen omasta itsetunnosta? Kuka sitä nyt jaksaa katsella ketään jonka mielipide omasta itsestäänon että "olempa ruma ja läski ja kuka minusta voi tykätä?".
Jos mies pakottaa/painostaa naisensa terveyden uhalla n. 300 kiloiseksi, kuten nämä Jenkki-tapaukset olivat, tehneet, on se todella sairasta.Siinä asetetaan toisen ihmisen henki vaakalaudalle.

Eri asia on, jos ihminen lihoo omasta toimestaan, silloin vastuu on vain itsellä, eli oma logiikkasi petti.

Ja jos puhutaan 30 kilon painonnoususta, niin kyllä se on jo todella paljon rasvaa. Halloo... 60 voipakettia!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 23:12 Läski on rumaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 23:02 kookosta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 22:53 Läski on rumaa kirjoitti:
Kannattaisi kaikkien myöntää itselleen, että miehille visuaalisuus on tärkeää, sisintä kuitenkaan unohtamatta.

Ja mitä tulee niihin mielipuoliin, jotka paisuttivat naisensa siihen kuntoon, että takapuoli ei enää maasta irtoa, niin ne miehethän ovat psyykkisesti hyvin kieroutuneita ja hallitsevat naisiaan juuri sen läskin avulla. \|O :\| :x :$ Naisparat!
Niin että ukko on psyykkisesti sairas jos lihottaa naisen, mutta jos nainen lihottaa itsensä on hän vaan typerä ja laiska?
Joopajoo, järjen riemuvoitto.

Niin. ja minun ukkoni sanoi että sillä ei ole suurempaa merkitystä onko painoa 90 kiloa vai 60 kiloa, kuulema se on kiinni ihan jostain muusta sielä vällyjen välistä kun kiloista (mutta kuitenkin sellaisena muodottomana ihrapallona ei enää sytyttäisi ja sillon kiloja saisi kyllä olla jo päälle toista sataa milloin ei enää kyllä ole "läski" vaan sairaanloisen lihava). Ehkäpä se on sielä vällyjenkin välissä paljon kiinni naisen omasta itsetunnosta? Kuka sitä nyt jaksaa katsella ketään jonka mielipide omasta itsestäänon että "olempa ruma ja läski ja kuka minusta voi tykätä?".
Jos mies pakottaa/painostaa naisensa terveyden uhalla n. 300 kiloiseksi, kuten nämä Jenkki-tapaukset olivat, tehneet, on se todella sairasta.Siinä asetetaan toisen ihmisen henki vaakalaudalle.

Eri asia on, jos ihminen lihoo omasta toimestaan, silloin vastuu on vain itsellä, eli oma logiikkasi petti.

Ja jos puhutaan 30 kilon painonnoususta, niin kyllä se on jo todella paljon rasvaa. Halloo... 60 voipakettia!!
Mutta siis naisella ei voi olla psyykkistä sairautta joka ajaa hänet lihomaan?

Ja kysyit "Kysykääpä miehiltänne, onko läski sievää, ihanaa ja kiihottavaa? Sieltä se totuus tulisi. ja tuossahan ukko sanoo että ei sillä 30:llä kilollakaan ole väliä, on se vaikka kuinka monta voi pakettia.

Yritäppäs nyt pysyä omien kysymyksiesi perässä.

Ei se ole kaikkien ihanne se timmiksi trimmattu ranta misu. Toiset tykkää jos on vähän (tai vähän enemänkin) mistä ottaa kiini ja että on pehmeyttä.
Miski tämä on sinulle niin vaikea myöntää?
 
Läski on rumaa
On varmasti xxxl-miehiä, jotka pitävät vähän isommasta naisesta, mutta väittäisin, että normaalivartaloinen mies pitää enemmän normaalivartaloisesta naisesta kuin kovin isosta.

Aikani ei riitä enää tämän jutun kanssa päivystämiseen, joten kiitos kaikille vastanneille ja hyvää kevättä isoille ja pienemmille, tosikoille ja veitikoille naisille.

Have a good night everybody!
 
Mun mies sanoi et äly on naisessa kaikkein kiihottavin ominaisuus. Sektaamme km joka toinen ilta ja mä oon 157cm/98kg. Olin tällainen jo silloin kun tapasimme eräällä sairaalaharjoittelujaksolla. Mä olin silloin 3. vuoden lääkäriopiskelija, mies jo erikoislääkäri. Ammattini puolesta tiedän ylipainon terveysriskit, mut tiedän myös pakkomielteen omaisen itsensä tarkkailun terveysriskit. Ihminen kun on psykofyysis-sosiaalinen kokonaisuus. Ihminen voi voida niin monella tapaa sekä hyvin et huonosti. Jokin musta kohta sun elämässäs on, kun sä noin hyökkäät ventovieraiden ihmisten henkilökohtaisiin asioihin. Ei niin tee tasapainoinen ja tyytyväinen ihminen.
 
NuoriAikuinen
Johan oli taas hauska aloitus... mun mielestä ei kyllä luukaan ole yhtään läskiä kauniimpaa. ;)

Ap, raukka varmaan on kantanut tietämättänsä meidän muiden kiloja, ressu kun ei ole ymmärtänyt että jokainen meistä kantaa ne ihan itse. Ja mitä mun mieheeni tulee niin tuskimpa tuo sinun suruvalitteluitasi kaipaa.
:D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 23:30 Läski on rumaa kirjoitti:
On varmasti xxxl-miehiä, jotka pitävät vähän isommasta naisesta, mutta väittäisin, että normaalivartaloinen mies pitää enemmän normaalivartaloisesta naisesta kuin kovin isosta.

Aikani ei riitä enää tämän jutun kanssa päivystämiseen, joten kiitos kaikille vastanneille ja hyvää kevättä isoille ja pienemmille, tosikoille ja veitikoille naisille.

Have a good night everybody!
Vai niin että ukko on vielä xxxl- kokoakin kaiken lisäksi :D :D

Kiva kun sienä osaat tulkita kaikkien miesten mieltymykset noin ja että vaan ne xxxl-kokoiset ukot voisi tykätä xxxl- kokoisista naisita :whistle:
(mitä hittoa se oma vartalon koko meinaa siihen mistä tykkää?)

Hyvät jatkot sinnekin vaan ja suosittelen maailmankuvan avartamista :wave:
 
kohtuudella
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 19:58 Läski on rumaa kirjoitti:
Olenko sanonut olevani anorektikko?

Mulla on useampi lapsi ja TEEN TÖITÄ, etten näytä mätisäkiltä! Ei mun mies ole koskaan moittinut ulkonäköäni. Ei ennen eikä jälkeen raskauksien.

Ei se pelkkä sukurasite lihota, vaan se mitä syö ja liikkuuko vai ei. Mun suvussa on paljon lihavia immeisiä ja itse oon tehnyt päätöksen, etten vaivu samalle tasolle.

SEON KIINNI ITSEKURISTA JA VAIN SIITÄ!! =) :hug: :wave: TURHAT SELITYKSET ON TURHIA!!

KOHTUUDELLA VOI HERKUTELLA, KUN SITTEN LIIKKUUKIN KOHTUUDELLA. KAIKKI MUU ON TURHAA SELITTELYÄ.
Juuri niin, viisi lasta tehnyt! Paino noussut raskauksiaa 5-7kg, normaalit lapset. Painan nyt viisikymppisenä ehkä viisi kiloa enemmän kuin teininä ja ennen lapsia! :flower: :eek:
 
kuupää
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 19:58 Läski on rumaa kirjoitti:
Olenko sanonut olevani anorektikko?

Mulla on useampi lapsi ja TEEN TÖITÄ, etten näytä mätisäkiltä! Ei mun mies ole koskaan moittinut ulkonäköäni. Ei ennen eikä jälkeen raskauksien.

Ei se pelkkä sukurasite lihota, vaan se mitä syö ja liikkuuko vai ei. Mun suvussa on paljon lihavia immeisiä ja itse oon tehnyt päätöksen, etten vaivu samalle tasolle.

SEON KIINNI ITSEKURISTA JA VAIN SIITÄ!! =) :hug: :wave: TURHAT SELITYKSET ON TURHIA!!

KOHTUUDELLA VOI HERKUTELLA, KUN SITTEN LIIKKUUKIN KOHTUUDELLA. KAIKKI MUU ON TURHAA SELITTELYÄ.

Jassoo. Jotenki alemmalle siis vai? :LOL: Näistä tasoista voidaan olla monta mieltä ja niinkin että mikä sinne alemmalle tasolle sut laskee. :LOL:
 
NuoriAikuinen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 20:58 Läski on rumaa kirjoitti:
Turha on sitten tukevien mammojen naukua, jos ja kun miestä ei se seksi kiinnosta! Mun mielestä pitää silleen ottaa itsestään ja parisuhteestaan vastuuta, ettei paisuteta itseä mahdottomiin mittasuhteisiin.

Kohtuumuutokset on eri asia. Ja en mä mitään xxxxl-miestä haluais itsekään katsella. :x

Sikalihavuudelle ei ole muuta kuin täydellinen itsekurin puute ja henkinen pahoinvointi, joka pakottaa ahmimaan.

Sairaudet ovat sitten asia erikseen.
Toi on musta niin raivostuttavaa kun ollaan oikein läskinatseja mutta kuitenkin mukamas hyväksytään lihavuus jos se johtuu jostain sairaudesta, ihan kuin tuollainen "hyväksyntä" tekisi sanojasta inhimillisemmän.

Ja mistähän sinä erotat vastaantulevasta ihmisestä että hänellä on sinun hyväksymäsi sairaus joka selittää lihavuuden? Et mistään. Joten pikkusen on paree jättää toisten paino ja heidän miestensä mieltymät kommentoimatta, sinä et onneksi pääse toisten ihmisren aatoksia lukemaan ja mieltymyksiä valitsemaan.
 
Läski on rumaa
Ehdinpä tänne koneelle vielä ennen nukkumaanmenoa ja saan todeta, että mahtavan ketjun näköjään sain aikaiseksi!

Huolehtikaa naiset itsestänne; liikkukaa säännöllisesti ja syökää kohtuullisesti, niin ei tarvi loukkaantua tästäkään asiasta!
 
NuoriAikuinen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 00:13 Läski on rumaa kirjoitti:
Ehdinpä tänne koneelle vielä ennen nukkumaanmenoa ja saan todeta, että mahtavan ketjun näköjään sain aikaiseksi!

Huolehtikaa naiset itsestänne; liikkukaa säännöllisesti ja syökää kohtuullisesti, niin ei tarvi loukkaantua tästäkään asiasta!
Älä puhu kakkaa, koneella oot kuitenkin ollut kokoajan kärppänä seuraamassa että tuleeko vastauksia!! :kieh:

Jos sulle tuo liikkuminen on niin tärkeää ja elämä kiireistä niin kuinka sä joudat täällä netissä roikkumaan kaiken tuon kuntoilun ja terveen elämän keskellä? Eikö miehesi halua sinua kun tuntuu olevan niin kovin tuota luppoaikaa kunnon, kodin, lasten, työn ja harrastun hoidon lisäksi jotta kerkiää täällä netissä läskeistä tuntitolkulla jauhamaan? :whistle:

Taidatpahan olla vaan pahainen pikku provoilija jolla on ollut tylsä sunnuntai päivä.. :D
 
läski on ikuista
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 00:13 Läski on rumaa kirjoitti:
Ehdinpä tänne koneelle vielä ennen nukkumaanmenoa ja saan todeta, että mahtavan ketjun näköjään sain aikaiseksi!

Huolehtikaa naiset itsestänne; liikkukaa säännöllisesti ja syökää kohtuullisesti, niin ei tarvi loukkaantua tästäkään asiasta!
Liikunta lisää ruokahalua, syöminen on se joka merkkaa. Muistakaa syödä kohtuullisesti eikä mitään linnun annoksia :)
 

Yhteistyössä