että mulla menee hermo tohon ukkoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hitto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hitto

Vieras
koko päivän istunu naama norsunvitulla eikä voi sanoa mikä on!
hermot kireellä kun mikäkin ja todella ärsyttävä ollut koko helvetin päivän. sanoinkin hälle et lähtee johonkin että mun ei tarvii häntä kattoo mutta eipä tuo mihkään lähtenyt.

Alkuperäinen kirjoittaja hitto:
koko päivän istunu naama norsunvitulla eikä voi sanoa mikä on!
hermot kireellä kun mikäkin ja todella ärsyttävä ollut koko helvetin päivän. sanoinkin hälle et lähtee johonkin että mun ei tarvii häntä kattoo mutta eipä tuo mihkään lähtenyt.

Rauhoitu nyt Päivi ja anna sille vähän, niin se rauhoittuu.

olin eilen ravintolassa itse ja olen miettinyt onko hän siitä suuttunut. ei kyllä ennen koskaan ole moisesta suuttunut. olen kysynyt mikä on hän sanoo ei mikään. silti karjuu lapsillekkin kokoajan ja minua meinasi huitaista kädellä kun hermostuin lapsen yhteen leluun enkä saanut sitä lelua hiljaiseksi ja siinä naputtelin sitä lelua. hän sitten tuli ja riuhtaisi lelun minun kädestä ja yritti samalla huitaista kädellä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
olin eilen ravintolassa itse ja olen miettinyt onko hän siitä suuttunut. ei kyllä ennen koskaan ole moisesta suuttunut. olen kysynyt mikä on hän sanoo ei mikään. silti karjuu lapsillekkin kokoajan ja minua meinasi huitaista kädellä kun hermostuin lapsen yhteen leluun enkä saanut sitä lelua hiljaiseksi ja siinä naputtelin sitä lelua. hän sitten tuli ja riuhtaisi lelun minun kädestä ja yritti samalla huitaista kädellä.

On se juuri siitä suuttunut. Jos tahdot saada sen paremmalle tuulelle, sun pitää lasketella sille liirumlaarumia siitä, kuinka tylsää ravintolassa oli ja miten jutskailitte vain tyttöjen kanssa. Kyllähän se varmaan on kokenut millaista ravintolassa on ja on nyt mustis.

ihmettelen vain todella jos siitä on kyse koska ei ikinä aiemmin ole suuttunut jos olen ulkona käynyt.
toisaalta eipä tolle tee mieli mitän puhuakkaan.. joten siinäpähän mököttää vaikka maailman tappiin. ärsytää vain kun ei voi sanoa mikä on jos on kerta suuttunut.

Yhteistyössä