ehkä jolleki 60w ukolle tai jtn. Mä en sulata enkä ymmärrä missään olosuhteissa tätä touhua, että ihminen ei saa itse puolisoaan valita ja vielä vähemmän näitä lapsimorsiammia! Todella kuvottavaa!
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200806267860650_ul.shtml
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200806267860650_ul.shtml